Prevodovka Renault, tečúci olej cez vydraté gufero
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Prevodovka Renault, tečúci olej cez vydraté gufero
Páni, spýtam sa aj tu, aj keď vidím, že sa tu riešia skôr Citrony a PUGy...
Myslím, že to musí byť častá závada renoldov, pretože radiaca tyč vstupuje do prevodovky zospodu...vyderie sa gufero, čo to tesní a je vymalované, olej tečie okolo tyče riadenia. Nestretlis te sa stým, ako ste to riešili?
Viem, že sú principiálne 3 možnosti:
1. vybrať prevodovku, rozpoliť prevodovku, vymeniť gufero - toto podľa možnosti nechcem, jednak sa môže pohnúť pritom kopec vecí a to by bolo treba meniť aj spojku a blablabla...300€
2. opatrne odbrúsiť radiacu tyč, poznačiť si polohu, vymeniť gufero, opatrne zavariť tyč
3. použiť delené gufero, vtedy sa nemusí nič rozoberať, ani píliť...len neviem, ako je to na SK, pobrúzdal som po forach, našiel som servis v Plzni, kde zo urobi aza 2 hodky za 800 CZK...neviete, kde sa to dá dať opraviť na SK? Do Plzne nedôjdem, tečie to dosť...
Myslím, že to musí byť častá závada renoldov, pretože radiaca tyč vstupuje do prevodovky zospodu...vyderie sa gufero, čo to tesní a je vymalované, olej tečie okolo tyče riadenia. Nestretlis te sa stým, ako ste to riešili?
Viem, že sú principiálne 3 možnosti:
1. vybrať prevodovku, rozpoliť prevodovku, vymeniť gufero - toto podľa možnosti nechcem, jednak sa môže pohnúť pritom kopec vecí a to by bolo treba meniť aj spojku a blablabla...300€
2. opatrne odbrúsiť radiacu tyč, poznačiť si polohu, vymeniť gufero, opatrne zavariť tyč
3. použiť delené gufero, vtedy sa nemusí nič rozoberať, ani píliť...len neviem, ako je to na SK, pobrúzdal som po forach, našiel som servis v Plzni, kde zo urobi aza 2 hodky za 800 CZK...neviete, kde sa to dá dať opraviť na SK? Do Plzne nedôjdem, tečie to dosť...
Naposledy upravil(a) Ferrari1980 dne 16 čer 2015, 21:04, celkem upraveno 1 x.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Mno to je zasa tá možnosť 2...lenže to chce niekoho skúseného...zas tu v okolí o nikom neviem...
Každopádne, mne nejde apriori o cenu, ale o to, aby po zásahu nespadla životnosť okolitých komponentov...totiž pri spôsobe 1, t.j. vyťahovaní prevodovky a rozrábke, sa podľa mňa môžu poškodiť iné komponenty, ktoré už tiež majú najlepšie časy za sebou, napr hadice, trubky, silentbloky, kabeláž, apod...
Ale dal by som sa kľudne aj na to pílenie a varenie, ale chce to niekoho veľmi skúseného...
Každopádne, mne nejde apriori o cenu, ale o to, aby po zásahu nespadla životnosť okolitých komponentov...totiž pri spôsobe 1, t.j. vyťahovaní prevodovky a rozrábke, sa podľa mňa môžu poškodiť iné komponenty, ktoré už tiež majú najlepšie časy za sebou, napr hadice, trubky, silentbloky, kabeláž, apod...
Ale dal by som sa kľudne aj na to pílenie a varenie, ale chce to niekoho veľmi skúseného...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Inak ak by niekoho zaujímalo, ako funguje to delené gufero:
http://www.autoteilemann.de/media/conte ... eitung.pdf
http://www.autoteilemann.de/media/conte ... eitung.pdf
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
