citroen xsara picasso

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

citroen xsara picasso

Příspěvek od adi »

Ahoj mam tu problem s citroenem xsara picasso.
Obcas nejde spatne startuje a a nekdy ma houpavy volnobeh.
je to 1.8 benzin a rv 2001.
Pise to tyto chyby-
P0411 SYSTEM SEKUNDARNIHO VZDUCHU- NESPRAVNY PRUTOK
P 0404- OBVOD RECIRKULACE SPALIN - ROZSAH PROVOZNICH HODNOT
P0485- NAPAJENI / UKOSTRENI VETRAKU CHLADICE
Tlak v sacim potrubi pri volnobehu je 374 a lita az 380

dival jsem se na plastovou hadicku od sekundarniho vzduchu k egru a je ok.Co by stim mohlo byt?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to by mě taky zajímalo vůbec jsem tuto závadu nepořešil,majitelka stím jezdila asi rok svítila ji kontrolka motoru pak auto prodala
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

Nikoho nic nenapada?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adi píše:Nikoho nic nenapada?
mi jeden borec vyprávěl co píšeš, a pak mi jeden specialista elektrikář řekl že ten fén je tam na to že motor pustí víc benálu nažene tím fénem vzduch do výfuku a tím hořením se rychlejc ohřeje kat tak ten fén jede jen chvilku jak nastartuješ

tak jestli myslíš ten fén a plastovou hadici to s egrem nemá asi nic společného

egr tam taky někde najdeš a ten je zajebán nebo ho někdo zaslepil sdělej karbec tam to bbude všechno samrdáno i trubka ucpaná
adi
Aktivista
Příspěvky: 2434
Registrován: 11 čer 2009, 19:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od adi »

tak uz jsem na zavadu prisel.Ocistil jsem hadici od egru a vyndal ventil co je na hlave (jde k nemu hadice od fenu).Pote jsem vyfoukal kompresorem hadici od fenu a vytekla z toho hromada vody a uz fen bezi.
Jediny s cim mam problem je,ze mi nefunguje pomala rychlost sahary.Zjistil jsem ze jedno krajni rele se vzdy spusti a pote se spusti jeste jedno rele (prostredni je pomala rychlost a krajni je vysoka rychlost).
Vzdy se mi spusti pri testu akcnich clenu prvni rele a hned krajni (3 rele - vysoka rychlost)
-pokud spustim pomalou rychlost tak se mi spusti krajni rele,ale prostredni se mi nespusti,kdyz ho rukou sepnu tak pomala rychlost jde,ale pres diagnostiku nejde spustit.
-je spatny ovladani rele,ale nevim kam to vede.
-nemate nekdo schema,kam vede ovladani rele pomale rychlosti sahary?
-kabely vypadaji ok.
pojistky jsou taky ok
diky milosi za pomoc
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

adi píše: diky milosi za pomoc
já ten fén taky řešil, přišel jsem na dorý fígl, nastartuješ a zapne se fén dupneš plný plyn až do omezováku a střelí hadice k tomu fénu roztrhne se

čím to ? ucpaný kat, ten kat jsem uřezal prohlídl proti slunci a viděl jsem světlo a přesto byl ucpaný už to lítá, kat tvrdý jak svině trubkou jsme ho neprorazili musel jsem ho nejrve mockrát navrtat
Odpovědět

Zpět na „Citroën“