Citroen C5 2,2Hdi nouzák help !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to tak, ale je třeba být v situaci, kdy si odmítnout zákazníka můžeš dovolit. Většinou se to vyplatí, ale existují situace, kdy si nemůžeš vybírat...Nehledě na to, že se to kolikrát projeví až při placení a pak začíná ten stres, který utahovač matky číslo 125 na pase nezná../pokud je matek dost a pás jede/. 
nepropadat panice...
Tak pánové zase problém. Pán přijel, že mu zase auto spadlo do nouzáku, ale že už nechcípe, že jede max. 90km/hod. Tak jsem to napíchnul a teď to pro změnu ukazuje Tlak turba příliš vysoký. Už si připadám jako by to na mě zkoušel nebo fakt nevím
. Co to může dělat. Jediný co mě napadá je ten ventil u chladiče s tím pravoúhlým kolínkem. Je to v hadici od turba. dá se to nějak odzkoušet
Dík ať žijí vraky se 400. 000km nájezdu 
Tak pánové zase problém. Pán přijel, že mu zase auto spadlo do nouzáku, ale že už nechcípe, že jede max. 90km/hod. Tak jsem to napíchnul a teď to pro změnu ukazuje Tlak turba příliš vysoký. Už si připadám jako by to na mě zkoušel nebo fakt nevím
. Co to může dělat. Jediný co mě napadá je ten ventil u chladiče s tím pravoúhlým kolínkem. Je to v hadici od turba. dá se to nějak odzkoušet
Dík ať žijí vraky se 400. 000km nájezdu 
Má pravdu, už jsem dělal několik C5 s tím prasklým zásobníkem - z toho 2 po výměně spojky. Dá se i vyřadit a je klid. 
Jaguar S-type 3,0, r.v.2003
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...
Citroen XM Ambulance, 2,1TD 12V, r.v.1995
Citroen XM Musketier 3,0 V6 24V, r.v.1998
Citroen C5 break 2,0 HDi, r.v.2005
Citroen Berlingo 1,9D, r.v.2004
Citroen Berlingo 1,6 HDi, r.v.2009
Fiat Scudo 2,0 JTD, r.v.2008
A další...