Audi a4 b7 2.0 TDI 103 KW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rajcmen
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 11 črc 2015, 07:21
Odpovědi: 0

Audi a4 b7 2.0 TDI 103 KW

Příspěvek od Rajcmen »

Dobrý den mám problém došla mi nafta a i po naliti nafty motor točí ale nechytne a to už jsem dvakrát nechal nabíjet baterku a zkoušel přes kabely porad startovat a nic . Zkoušel jsem i startovat rezervnim klíčem a také nic
dudadogg
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 13 dub 2014, 12:39
Odpovědi: 0

Re: Audi a4 b7 2.0 TDI 103 KW

Příspěvek od dudadogg »

Rajcmen píše:Dobrý den mám problém došla mi nafta a i po naliti nafty motor točí ale nechytne a to už jsem dvakrát nechal nabíjet baterku a zkoušel přes kabely porad startovat a nic . Zkoušel jsem i startovat rezervnim klíčem a také nic
Nevím, jestli to pomůže ale někdo říká, že musí odvzdušnit vstřiky.
G5, 1.9tdi BKC 77Kw
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zalej filter,minule sa mi stlo,že po vymene filtra odišlo z ničoho nič čerpadlo v nadrži,vyber vrchný diel filtra a zapinaj klučik či tam ide nafta.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

a nebo pokud mas diagnostiku tak pres ni odvzdusnit
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“