Pro vyšší nebo výkonnější modely Ate přebalovalo Textary. Pro nižší i čajnu
Kterého výrobce kotoučů a destiček by jste doporučili?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ATE totiž nejsou brzdy. Ate je překupník jako Febi a Ruville a co je v balení ví leda vědma. To že vyvíjí a vyrábí brzdový systémy neznamená že přebalujou pro nižší třídu kvalitu. Dle mě je to kvalitativně horší jak Ferodo. Těm se destičky taky nějak nevedou a rozpadají se do roka či dvou
Pro vyšší nebo výkonnější modely Ate přebalovalo Textary. Pro nižší i čajnu
Pro vyšší nebo výkonnější modely Ate přebalovalo Textary. Pro nižší i čajnu
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
šulda píše:Mám to vzadu i vpředu a brzdí to dobře, před srnou sem dobrzdil zatím pokaždý a i před silničníma trotlama ale jestli jezdíš jako "dobytek" tak sis měl pořídit něco sportovního
Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fous
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Tak ono někdy nastanou situace který nezachrání ani brzdy. Pokud jezdíš rozumně tak sportovní asi taky nebudou studený fungovat tak jak mají. Máš tam desky co pokrývají celou brzdnou plochu kotouče? Možná ta keramika jak píše chipman. BTW ty vibrace brzd nejsou o kotoučích, mě od týhle značky odrazovali kvůli kroucení a cpali mi furt sportovní. Pro mně jsou tyhle OK a žádný kroucení kotoučů jak to drtivá většina lidí nazývá se zatím nekoná a věřím že ani konat nebude. Ale abych to nezakřikl, mám s nima teprve 8tkm 
Člověk se pořád učí.
kotouče jsou po celé ploše stejně opotřebované a to i v zádu,tam jsem měl předtím TRW a sjížděli se blbě a zadek na ručku nebrzdil skoro vůbec.Jinak na zimrmennech mám najeto v předu cca 30tisíc a v zádu cca 20tisíc v předu jen decentní hranka a v zádu nicšulda píše:Tak ono někdy nastanou situace který nezachrání ani brzdy. Pokud jezdíš rozumně tak sportovní asi taky nebudou studený fungovat tak jak mají. Máš tam desky co pokrývají celou brzdnou plochu kotouče? Možná ta keramika jak píše chipman. BTW ty vibrace brzd nejsou o kotoučích, mě od týhle značky odrazovali kvůli kroucení a cpali mi furt sportovní. Pro mně jsou tyhle OK a žádný kroucení kotoučů jak to drtivá většina lidí nazývá se zatím nekoná a věřím že ani konat nebude. Ale abych to nezakřikl, mám s nima teprve 8tkm
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Limitovat by měly spíše pneumatiky než brzdy. Neměl by být problém zadupnout to ve 100 až na ABS.karluci2 píše: Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fousjinak s kotouči jsem spokojený nic nevibruje.
AMF; M47/T2
tak s tímto názorem plně souhlasím a pravě proto jsem se zeptal na zkušenosti s kombinací,- malá rychlost s kolena mi málem vyběhla čéška jak jsem šlápl na brzdu a ABS se ozvalo až když už jsem téměř stal-,takže někde je chybatribit píše:Limitovat by měly spíše pneumatiky než brzdy. Neměl by být problém zadupnout to ve 100 až na ABS.karluci2 píše: Jezdím jako normální myslící člověk,ale stalo se mi,že mi před auto ze strany vystrčil prdel s fábii a i když jsem měl malou rychlost,tak to bylo o fousjinak s kotouči jsem spokojený nic nevibruje.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
-
wellsfargo
- Nováček
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 srp 2015, 16:47
- Bydliště: Havířov