Úprava SW u Cimbu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 06 úno 2014, 23:06
Odpovědi: 0

Úprava SW u Cimbu

Příspěvek od tommy215 »

Zdravím, psal jsem poptávku na úpravu SW do Cimbu, odpověď mě poněkud zaskočila (hm)


Zdravím, byla by u vás možná individuální úprava jednotky s ohledem na změny provedené na motoru ?

Jde o Audi A4 r.v. 1999, tdi 81kw typ AFN, motor 10tis po GO ( nová sada písty ojnice kroužky, přebroušená klika + nová ložiska ) Hlava také po GO, náplně, rozvody atd…

Vstřiky Fratelli Bosio sprint 764, turbo 1749VA. Dále plánuji jen FMIC a spojka s HDS obložením, nic víc.



Dále jestli je možné upravit „teplé starty“

+- cenový odhad, případně nejbližší možný volný termín.


Díky za odpověď.

Odpověď:

Dobrý den,

udělat sofistikovanou úpravu na zakázku na takto staré auto neumím, problém je se získáním informací pro takto starý SW, mimochodem pro kód motoru AFN Audi A4 1999 byly 4 datové stavy.
Protože Vámi instalované vstřikovací trysky umívají olejový film ze stěn válce, náledkem čehož dochází k enormnímu opotřebení motoru, připadá mi Vaše GO jako vyhazování peněz, k jeho dokonalé likvidaci už Vám chybí jen “sportovní” filtr typu KN, JR atp.
Můj návrh : vraťte zpět sériové trysky a SW od nás pořídíte na naši kvalitu levně. V opačném případě vůbec netuším, na kolik by sofistikovaná úprava stála a hlavně, dle mých zkušeností se špagetími tryskami bychom museli naftu ubírat...

Mr. Cimbu
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Cimbu umi, ale jen to, co ho naucila Skodovka za jeho pusobeni v ni. Takze ano, atmosfery zazehove u nej nejspis ano, ale na vznetovy motor bych ho sahnout nenechal!

Dej si do vyhledavani Cimbu a cti. Az doctes tak napis DP a domluv se s nima.

Proste clovek s rozumem v hrsti a mozkem v hlave si do TDI chip od Cimbu neda!

PS: o "profesionalite" Cimbu jsem se mel moznost sam presvedcit v Chomutove - diky jejich "odb/pornemu" zasahu se RJ po prvnim desti vytopila - prasaci!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7564
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Protože neumí nic než něco někde vzít a do auta nalít a nemá kde vzít data pro tvoje trysky tak ti napíše ať je vyhodíš a pak přijedeš.. cimbu klasika
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

chudák lidi s umytejma stěnama válce a že jich tu je...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

boh vie čo tam ide vstrekovat,že mu umyje valce (rofl)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

Nalievareň... (crazy)
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Jediný co Cimbu opravdu na škodovkách uměl, bylo posunutí omezovače ze 6000 na 6500 ot/min na felicii 1.3 MPi toť vše.
Jo vlastně ano, uměl ještě tvrdit že seriová 50kW felda má 50 kW a on z toho vyždíme přes 60 kW jne čipem, u atmosféry !
Že má seriová dobře zajetá felda 1.3 MPi kolem 58 Kw se už zmínit odmítá.
A ještě na jednu věc si vzpomínám, kdy sveřepě trval na tom, že mezi 40 a 50 kw felicii je rozdíl pouze a jen v softwaru řídící jednotky. Otom že jsou tam jiný písty, jiná hlava i vačka tvrdil že je nesmysl.
Konečně o jeho zkušenostech s úpravou TDi motorů si tu může každý přečíst.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
tommy215
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 06 úno 2014, 23:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommy215 »

Taky jsem nějak nepobral smívání stěn válce.

DP bych bral všema deseti ale chtějí 10-12 tis. :(

Mvolesko mi neodpovídá, nebo si udělám cestu za tdifunem což mám dost z ruky., chci opravdu kvalitu a né nalejvárnu takže pošetřím finance ještě.
pitukes
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 22 bře 2008, 12:02
Odpovědi: 0
Bydliště: I'm from exit

Příspěvek od pitukes »

drapek chip
MT8 132.2 4x4, PoN-25-A, NSN 10-2-B, AKP153
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jen se ptam - kam se podelo to tema o uprave 2,0 16V od Cimbu? Spatne hledam? tam to bylo nazorne a exaktne vse vysvetleno!

@favo: Vazne? A ja na nej u "benzinovych atmosferaku" slysel chvalu, nicmene u techto motoru koncila.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Deepness
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 29 zář 2009, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Pohořelice

Příspěvek od Deepness »

Pánové, připadá mi, že PAN Mr. Cimbu má všechno zmáklé, všechno ví a co neví tak obkecá a myslí si, že vás určitě všechny strčí do kapsy a všichni byste se před ním klanět a líbat mu nohy... :-) Že všichni lidé co za ním přijdou jsou blbci, kteří nic neví a přinesou mu peníze za nic. Nehledě nato, že existuje něco takového jako je internet, kde se normální lidé, kteří se chtějí něco dozvědět, shromažďují na fórech jako je třeba toto a jiné a předávají si svoje zkušenosti a postřehy... A z tohoto podle mě arogantně napsaného dopisu (e-mailu) si umím živě představit, jak se bude chovat k zákazníkům, kteří k němu přijedou. Samozřejmě je to jen můj názor...
tomes123456
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 22 čer 2012, 09:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od tomes123456 »

tommy215 píše:Taky jsem nějak nepobral smívání stěn válce.

DP bych bral všema deseti ale chtějí 10-12 tis. :(

Mvolesko mi neodpovídá, nebo si udělám cestu za tdifunem což mám dost z ruky., chci opravdu kvalitu a né nalejvárnu takže pošetřím finance ještě.
moravia-tuning.cz

;)
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
SimonM
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 13 říj 2024, 11:20
Odpovědi: 0

Re: Názor na dotaz ohledně úpravy u Cimbu

Příspěvek od SimonM »

Pán se choval velice arogantně, byli jsme domluveni na chip O III 2.0TDI 110kW. Hned po prvním dotazu ohledně motoru měl jen arogantní poznámky a s ničím neporadil.

Byl jsem nemile překvapen, když jsem zjistil, že nemá válcovou zkušebnu, ale výkon měří s vámi v autě za jízdy na notebooku, cena 20.812,- za chip bez žádných reálných dat mi přijde absolutní nesmysl. A ještě větší nesmysl, že dostanete kdo ví jakou ŘJ a vaši si vezme.

Během měření na notebooku údajně zjistil, že na autě již je úprava na 131kw, tudíž chip není potřeba. Pán začal být nevrlý a hned se dožadoval 1500,- za těch 5 minut jízdy a měření na notebooku. Slíbený graf s výkonem v Kw mi ale neposlal.Podle tohoto jednání mi přijde jako podvodník, který se zaměřuje pouze na svůj zisk.

Nakonec jsem rád, že jsem u Cimbu svoje auto upravit nenechal. Nedokážu si představit případné řešení reklamace chipu. Údaje si mám prý sám vypočítat z tabulky!

Když jsem mu volal, pán byl sprostý, křičel do telefonu, opakovaně říkal, že jsem idiot a nic vracet nebude. Podle pána tabulka o pár řádcích = graf. Takto se odborník nechová. S takovým přístupem může ladit maximálně cimbál! Stačí se podívat na fórum
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re:

Příspěvek od slovacek.milos »

favo píše: 18 srp 2015, 17:14 Jediný co Cimbu opravdu na škodovkách uměl, bylo posunutí omezovače ze 6000 na 6500 ot/min na felicii 1.3 MPi toť vše.
Jo vlastně ano, uměl ještě tvrdit že seriová 50kW felda má 50 kW a on z toho vyždíme přes 60 kW jne čipem, u atmosféry !
Že má seriová dobře zajetá felda 1.3 MPi kolem 58 Kw se už zmínit odmítá.
mám zkušenosti dvě 1.3 MPi a 1,6 MPi, cca 20 let zpět, motory jsem vždy připravil, vše seřídil, změřil, vyměnil, dobré svíčky, čistil VIF dvě nádrže, feldy stav 1A
1,3 byla moje a 1,6 pendler rakousko,

pán z cimbu dokonce přijel do strážnice a řj na místě vyměnil, nalepil značku na blatník, ochota pokec, na obou byl výkon poznat při normálním jezdění klesla spotřeba, u mé feldy 1.3 se mi líbilo že šla od spodu, pak jsem ji dal ještě LPG a stále jezdila k mé spokojenosti, spotřeba plynu neskutečná 5 l, když jsem dupl na plyn tak uměla šlapat, rád na ni vzpomínám, byl to muj mazel,
;)
Naposledy upravil(a) šulda dne 23 lis 2024, 09:55, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Upravena nesmyslná citace.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“