Chip a zotrvačník?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chip a zotrvačník?
Ahojte.Mám nachipované auto /v podpise/ parametre chipu: 103kw,142 koní,cca320 Nm . Na 4 a 5 prevodovom stupni mi šmýka spojka a trasie sa mi/drnčí/ riadiaca páka od 2600 od 2850. Potrebujem vediet či stačí vymenit
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
proc by nemel davat jednhmotu??? dneska ju dává uz skoro kazdej...blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Jde spis o velke torzni kmity, ktere jsou u PD velike diky kompresnimu pomeru 19:1
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256
Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.

Takže mám kupit origo sadu čo tam patrí? Alebo myslíš že iba preobložiť?blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
A nejazdím ako k...t no ono to šmýka aj ked chcem na 4 predbiehat a nemám plyn na podlahe.

Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
Je to presne jak pise Milda. Komfort razem fuc. Je to vcelku slusny rozdil. Nevim proc to ATD dava, ale dej dvouhmotu. Mrkni na vsechny veci a kup to novy. Lamelu preoblozi v tenovaku za par korun. Borec na vw clubu prodava spojky za slusny lowe (autorozvody.cz). Pri takovym vykonu bych vubec jednohmotu neresil.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Tak dvouhmota je pohlednejsi, prave ty rozjezdy ci prudky ubrani plynu ti krasne vyzehli, zadny razy do auta nejdou. S jednohmotou to je vse citit , ale porad to neni jako zavodni special, v klidu se s tim necha jezdit a naprosto bez problemu .
Jinak tu ukroucenou kliku na PD jsem onehdy videl ve Svete Motoru, kde z toho udelali temer senzaci a samozrejmne nezapomneli nenapadne doporucit prodejce dvouhmot
Ze s tim motorem kde to upadlo, byl to tusim Passat 3C 1,9 TDI , jezdili nejaky taxikarsky prasata nekde v Praze a buhvi kde jeste, ze mel nejmin 3/4 mega na hrbu s kurva hrubym a hovadskym zachazenim , to uz moc nerozpitvavali , takze bych to s tou jednohmotou na PD nevidel az tak cerne 
Jinak tu ukroucenou kliku na PD jsem onehdy videl ve Svete Motoru, kde z toho udelali temer senzaci a samozrejmne nezapomneli nenapadne doporucit prodejce dvouhmot


O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A