Chip a zotrvačník?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Chip a zotrvačník?

Příspěvek od fanny112 »

Ahojte.Mám nachipované auto /v podpise/ parametre chipu: 103kw,142 koní,cca320 Nm . Na 4 a 5 prevodovom stupni mi šmýka spojka a trasie sa mi/drnčí/ riadiaca páka od 2600 od 2850. Potrebujem vediet či stačí vymenit
lamelu a prítlačák ,alebo aj zotrvačník? A či môžem dat namiesto dvojhmoty jednohmotu. Alebo čo tam mám dat aby to nešmýkalo? Ďakujem.
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

musíš i setrvák..jednohmota by byla lepší..ale těch 320Nm zvládne i nová dvouhmota..
Octavia II RS
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

zainvestoval bych do prestavbove sady na 6Q .
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
proc by nemel davat jednhmotu??? dneska ju dává uz skoro kazdej...
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak mozna na rotacky, ale na PD to dobry vliv nema...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

blonn píše:Tak mozna na rotacky, ale na PD to dobry vliv nema...
No jasný,,proto jí fabie má v sérii a spousta dalších aut taky..
Octavia II RS
Kralevic
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 02 čer 2015, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice,Usti,Decin

Příspěvek od Kralevic »

Taky by me zajimalo, proc kazdej strasi s praskanim kliky, kdyz fabia ATD ma jednohmotu z fabriky a nic ji nepraskne....
Fabia ATD->zatim soft + 6q JNC 240mm hds
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Co by taky praskalo na 5q se 100koňama ;)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
milda100
Přispěvovatel
Příspěvky: 296
Registrován: 23 zář 2012, 16:42
Odpovědi: 0
Bydliště: DC

Příspěvek od milda100 »

Jde spis o velke torzni kmity, ktere jsou u PD velike diky kompresnimu pomeru 19:1
Proto se montuje dvouhmota, ktera ty kmity tlumi...
Jen nevim, proc ATD tohle vydrzi a zbytek PD ma dvouhmotu. Hraje tam roli i prevodovka...?
Ibiza Cupra R 1.9TDi PD + GTB2260VK + soft. 180kw. Brzdy Brembo 312/256 :) Pruchozi celonerez 60 mm vlastni vyroba.
fanny112
Přispěvovatel
Příspěvky: 74
Registrován: 01 úno 2015, 23:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od fanny112 »

blonn píše:Jednohmotu nedávej a to co tam máš musí origo v klidu udržet (pokud se k tomu nechováš jak k...t. Přeobložit, kontrola setrváku/přítlačáku a tradá...
Takže mám kupit origo sadu čo tam patrí? Alebo myslíš že iba preobložiť?
A nejazdím ako k...t no ono to šmýka aj ked chcem na 4 predbiehat a nemám plyn na podlahe. :)
Škoda Superb 1.9 TDI,85Kw ,2008 kod: BPZ
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Je to presne jak pise Milda. Komfort razem fuc. Je to vcelku slusny rozdil. Nevim proc to ATD dava, ale dej dvouhmotu. Mrkni na vsechny veci a kup to novy. Lamelu preoblozi v tenovaku za par korun. Borec na vw clubu prodava spojky za slusny lowe (autorozvody.cz). Pri takovym vykonu bych vubec jednohmotu neresil.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
matesfox
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Registrován: 29 kvě 2014, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od matesfox »

já třeba zas nechápu jak ta jednohmota ovlivní komfort,je to úplně sto samé,akorát sou lepší rozjezdy,lepší odezva,moto ti řekne že je podtočeny,a jinak sem nepoznal žádny rozdíl..a v komfortu sem to už vůbec nepoznal.
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Kazdy je zvykli na neco jineho. Vibrace jsou znat a pro motor to taky nebude hitparada. U tohodle vykonu je to uplna zbytecnost...
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak dvouhmota je pohlednejsi, prave ty rozjezdy ci prudky ubrani plynu ti krasne vyzehli, zadny razy do auta nejdou. S jednohmotou to je vse citit , ale porad to neni jako zavodni special, v klidu se s tim necha jezdit a naprosto bez problemu .

Jinak tu ukroucenou kliku na PD jsem onehdy videl ve Svete Motoru, kde z toho udelali temer senzaci a samozrejmne nezapomneli nenapadne doporucit prodejce dvouhmot :( Ze s tim motorem kde to upadlo, byl to tusim Passat 3C 1,9 TDI , jezdili nejaky taxikarsky prasata nekde v Praze a buhvi kde jeste, ze mel nejmin 3/4 mega na hrbu s kurva hrubym a hovadskym zachazenim , to uz moc nerozpitvavali , takze bych to s tou jednohmotou na PD nevidel az tak cerne :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“