Chybový kod P1448

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Chybový kod P1448

Příspěvek od Tommy TDI »

Delphina vypsala Chybový kod P1448 na aute P807 2.0hdi.
Nevíte prosím co pod tím mám hledat?

Předem moc díky.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33791
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

blbost
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Jak blbost?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

ucpaný dpf
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

když je PDF měněné za jiný-pěkný,
je možné aby bylo KO čidlo rozdílu tlaku před a za PDF?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
manco
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 21 kvě 2012, 10:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od manco »

Zdravim, samozrejme, je to mozne. Ale je mozne aj to, ze senzor nebol riadne pripojeny...
chce to diagnostiku, ktora by ukazala, aky je tam tlak. Pripadne odpojit hadicky a sledovat, ako sa tlak meni...
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Po výměně ho chce resetnout. Co bylo staremu filtru?vydžej hodně co knám jezděj tak maj i 400 a makaj.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Filtr se měnil preventivně-diag psala že je plný a nešla provést regenerace.
Po výměně a resetu již šlo z regenerovat ale pořád se oběvovala chyba P1448 a že trakl paliva v Railu je na nad horní mezí,několikrat se měníl DRV a čidlo tlaku v railu a nic.

Včera po výměně čídla rozdílu tlaku před a za PDF už je klid.

Jinak mynulost auta dovoz,motor 2válce bez komprese-byly prasklé pístní kroužky a udělaly ryhy ve válcích. a na PDF podfukovala trubka ke snímači.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To je u frantíků normální musí se resetnout oni si počítaj množství aditiva vstříknutého do fap jak je kolem 70mg tak nasleduje hláška a ta nejde smáznout dokud nezadáš výměnu.
Tommy TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 394
Registrován: 27 úno 2010, 22:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Poďebrady

Příspěvek od Tommy TDI »

Jj člověk se učí.

Geo nevíš jestli do 807 rok 03 jde naučit použity klíč s Do?
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)

Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr :-) ex automat,original měchy

UNC 060

AR 159 2.4JTDM 154kW Q4 :-))
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“