jizda na RO - 1.9SDI nestartuje
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
jizda na RO - 1.9SDI nestartuje
Ahoj,mam fabii 1.9 SDI, jezdim na repkovy olej 1:1, zatim vyjety dve nadrze. Dnes jsem jel cca 150km pak jsem na dve hodiny (k veceru) zastavil. Pote zkusil nastartovat ale uz to neslo. Zkusil jsem vymenit palivovy filtr ale nepomohlo. Motor vzdycky jakoby chytne na cca 1 vterinu a pak "vybuble"/zdechne. Blika kontrolka zhaveni. Nenapada nekoho reseni?
Predem dekuji za odpovedi a nazory.
Predem dekuji za odpovedi a nazory.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 75
- Registrován: 02 črc 2008, 18:30
- Bydliště: Příbramsko / Berounsko
Zkusil bych nejdříve vyloučit problém mezi nádrží a vstřikovacím (podávacím) čerpadlem. Odpoj průhlednou přívodní hadičku od filtru k čerpadlu a nech čerpadlo sát třeba z PET-ky. Poběží-li motor normálně, potom je problém ve filtru / vedení nafty z nádrže / sacím koši v nádrži.
Měl jsem podobný problém, taktéž mi blikala kontrolka žhavení, motor kuckal a neměl výkon. To vše po přechodu na domácí bionaftu. Problém byl v malý propustnosti originálního palivovýho filtru z důvodu vyšší viskozity paliva a zanesenym sacím koši. Původní palivový filtr jsem vyhodil, nainstaloval filtr s výměnnou vložkou ze Superba, zbastlil vodní předehřev a do nádrže dal sací koš z OII (lepší by bylo z OI PD). Od tý doby (cca 40k km) už vše funguje bez problému. To vše na OI AHF, což je prakticky to samý co tvoje SDI-čko.
Měl jsem podobný problém, taktéž mi blikala kontrolka žhavení, motor kuckal a neměl výkon. To vše po přechodu na domácí bionaftu. Problém byl v malý propustnosti originálního palivovýho filtru z důvodu vyšší viskozity paliva a zanesenym sacím koši. Původní palivový filtr jsem vyhodil, nainstaloval filtr s výměnnou vložkou ze Superba, zbastlil vodní předehřev a do nádrže dal sací koš z OII (lepší by bylo z OI PD). Od tý doby (cca 40k km) už vše funguje bez problému. To vše na OI AHF, což je prakticky to samý co tvoje SDI-čko.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 871
- Registrován: 23 pro 2013, 07:41
- Bydliště: Praha
Chtěl bych se taky zeptat, jezdil jsem s fabii sdi chvíli na řepkový olej s naftou a potom na hydraulický olej vše bylo ok ale potom auto začlo i na volnoběh pokuřovat do modra a ztratilo dost výkon, ted jak jedu do nějakeho i menšího kopce musím potřazovat abych ho vubec vyjel, spotřeba šla cca o litr nahoru asi vlivem, že tomu musím více šlapat aby to vůbec jelo, napřed mě napadly vstřiky tak jsem je vyndal, byly zakarbonované, očistil jsem je ocelakem, prostříkl a rozprašovaly pěkně, tlak měly kolem 195baru jen na 4 valci měla asi 185baru dale jsem natankoval čistou naftu a vyměnil palivak a nalil i do palivaku odměrku VIF a přidal i do nafty, žádná změna, sice to už skoro nekouří, ale pořád je to bez výkonu, na diagnostice taky nic, ještě mě napadlo jestli muže být ucpaný sací koš v nadrží, případně ucpaný kat? Setkali jste se už někdo s tímto? Díky za rady.
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
když jsem se podíval tak z výfuku šel namodralý kouř, to přisuzuju tomu hydraulickému oleji, ale spíše řeším to, že ze začátku když jsem začal olej do nafty přidávat v létě tak to bylo ok, výkon a kouřivost se zhoršily až s chladným počasím, ale řeším proč ten výkon je špatný i na normální naftu...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
fabia sdi podávací čerpadlo nemá, saje si to vstřikovací čerpadlo
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw