VW Golf 4 1.9 TDI vs Škoda Octavia I 1.9 TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
špatně zbavovat oktávky??? mám teď 3 lidi co čekaj na pěknýho kombíka a nic jinýho nechtěj....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
mam doma obidve mozes prist skusit vravis ze nep kufor rozmyslal by som na co to potrebujes kratke trasydlhe trasy?nocne jazdy? a este aky si pedant na auta podla toho by som sa rozhodol napr este stale sa bojim golfa umyvat zdnu tie slak trafene plasty okolo kluciek len na to pozries a uz skrabanec okolo radia to iste aj na dverach vsetko vrzga a tie modre budiky po tme spravim 100km a oci mozem vyhodit katastrofa na druhej strane moje deti a moja polovicka nechcu o predaji ani pocut a vsetci synovi kamarati sa pytaju ci ho nepredam raz mesacne vymena zadnej ziarovky neviem preco hniju obidve rovnak octu som zdnu po kupe zobral vapkou a interier prezil a hlavne vies ze to bude cca 10 15 rocne auto do ktoreho ked nebudes mat stastie bude treba investovat tak tretinu jeho ceny? keby si chcel este nieco konkretnejsie kludne sa pytaj
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
-
sparco gti
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Budu se tu bavit pouze o kombicich:
Mel jsem Golfa 4, pouzivam Golfa 4, bratr ma Octavii 1 a v dnesni dobe bych volil uz Octavii 1.
Karosariny pro Octu vsude "po kokot" (jak rikaji nasi bratia), vnitrni vybava se da dodelat, sedacky se daji dat z Golfa klidne R32 jestli je clovek magor, volant z O2RS, podsviceni mi u Octy zpocatku vadilo, nyni ho vnimam lepe nezli u Golfa. Vrzani palubky tez vice vnimam v Golfech nezli O1 - ale to se da vyresit.
Nemam aktualni zpravu o tom, jak moc hnijou zadni vrata ale pochybuji, ze tak nehorazne moc jako ty u G4 variantu.
Vyhodu v G4 spatruji pouze v dostupnosti s vyssi vybavou v zakladu, nektere prvky (motory, o kterych se O1 nezda, ale tu je rec o 1,9TDI, navic, co se vejde do Golfu, vejde se i do Octy), pripadne tuning, ktery si cesky rucicky jsou schopne udelat samy a nebo nejak "zbastlit" z nabidky pro Golfy.
Navic, abych byl uprimny, O1 mi pripada takova "dospelejsi" nezli G4

Mel jsem Golfa 4, pouzivam Golfa 4, bratr ma Octavii 1 a v dnesni dobe bych volil uz Octavii 1.
Karosariny pro Octu vsude "po kokot" (jak rikaji nasi bratia), vnitrni vybava se da dodelat, sedacky se daji dat z Golfa klidne R32 jestli je clovek magor, volant z O2RS, podsviceni mi u Octy zpocatku vadilo, nyni ho vnimam lepe nezli u Golfa. Vrzani palubky tez vice vnimam v Golfech nezli O1 - ale to se da vyresit.
Nemam aktualni zpravu o tom, jak moc hnijou zadni vrata ale pochybuji, ze tak nehorazne moc jako ty u G4 variantu.
Vyhodu v G4 spatruji pouze v dostupnosti s vyssi vybavou v zakladu, nektere prvky (motory, o kterych se O1 nezda, ale tu je rec o 1,9TDI, navic, co se vejde do Golfu, vejde se i do Octy), pripadne tuning, ktery si cesky rucicky jsou schopne udelat samy a nebo nejak "zbastlit" z nabidky pro Golfy.
Navic, abych byl uprimny, O1 mi pripada takova "dospelejsi" nezli G4
Ale to neni problem prohodit - muj bratr jezdi v O1 s mymi puvodnimi sedackami z G4 (vzhledem k jeho vysce a delsim trasam potrebuje delsi plochu pod stehnama)Felipe píše:OI krom RS 100% nemá lepší sedadla než GIV. O tom nemůže být ani řeč.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
favo s G2 nemůžeš srovnávat to je o třídu a 20 let jinde jak materiálem tak tím že si němci už něco zažily s G1 každopádně do O1 sedačky z G4 ideálně polosporty a pohoda navíc řekl bych kvůli tvaru maj chudáci vzadu o trošku víc místa na kolena 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Pěkné O1 se hrozně blbě shání a když už se nějaká najde stojí ranec který většina lidí není ochotná zaplatit a za 120 raději pujdou do vylítané O2 nebo A4 takhle to vnímám v mém okolí. Sám jsem měl štěstí že jsem trefil na O1 v naprosto TOP stavu ale ted sháním další dvě pro sousedy a za dva měsíce cození po bazarech a inzerátech jsem nenašel ani jednu 