Tluče přední náprava E46 320D
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tluče přední náprava E46 320D
Mám následující problém. Spíše při pomalé jízdě přes boule je slyšet přední náprava. Druhý problém je při brždění, zejména třeba při dobržďování na semafor apod., pokud se brzdí přerušovaně, taky je slyšet bouchání. Není to nic strášného, ale normální to podle mě není. Měnil jsem tyčky stabilizátoru a jeho silentbloky. Asi to trochu pomohlo, ale ne moc. Úplně se mi nelíbí uložení ramen (takové to očko, do kterého je rameno vsunuto). Může to být tím? Včera jsem měl dole kolo a kontroloval, jestli se něco nepovolilo při výměně těch tyček a silentbloků, ale nic. Jinak vůli na kole ani v řízení necítím. Při normální jízdě ve vyšších rychlostech to není znát. Díky za radu.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Silentbloky jsem koupil nové komplet zalisované Febi za 900,-. Chtěl jsem to vyměnit a zjistil jsem, že to doma na heveru nedám, protože to chce zvednout celý předek. Asi bych to tedy zvládnul, ale byl by to oser. Navíc jsem zjistil, že hlavní příčina je v levém rameni vnitřním čepu, který má vůli jako prase, když se auto zvedne (na zemi znát není). Takže jsem objednal i ramena (taky Febi). Teď jen dotaz, zda s tím mohu ještě nějaký čas (cca 14 dní) jezdit. Co myslíte?
Je to ten čep, který je v červeném nosníku. Obrázek je ilustrační, není to moje auto a je to druhá strana.
Díky

Je to ten čep, který je v červeném nosníku. Obrázek je ilustrační, není to moje auto a je to druhá strana.
Díky

VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
the_miracle
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 652
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Pořešeno. Vyměněna ramena i uložení (Febi) a je to lahoda. Podvozek je teď jako u nového auta...
. Snad to vydrží.
Jen dotaz. Povýměně ramen by se měla dělat geometrie. Je to nutné i v případě, že volant je naprosto rovně a auto nikam netáhne? Díky
Jen dotaz. Povýměně ramen by se měla dělat geometrie. Je to nutné i v případě, že volant je naprosto rovně a auto nikam netáhne? Díky
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012