RAV4- nereaguje na plyn.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

RAV4- nereaguje na plyn.

Příspěvek od pavel9270 »

Zdravím, mám tu RAV4 2003 D4D s problémom, ráno po naštartovaní a rozbehnutí sa po ceste zrazu prestane reagovať na plyn. pedál. Resp ide do cca 1300ot. Potom sa na chvíľu spamätá a ide normálne a znovu to isté až kým sa nezohreje na cca 70 st. potom už ide ok. V pamäti závad nič. DRV-čka nové a vstreky po teste, relatívne dobré. V meraných parametroch jediná vec, čo ma zarazila je vonkajšia teplota 66 st. no na displeji v interiery je vonk. teplota 5 st. -odpovedá realite. Neviete kde má to čidlo ECU? Prípadne iné názory na tento problém s tým plynom? Vďaka.
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Vôle ventilov tiež OK.
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

nikto neriešil? resp. nevyriešil?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

čedlo teploty ve vpředu u hlavy, jakoby mezi motorem a převodovkou tuším dvě čidla, jedno je asi na ventilátor,

to správné najdeš že dáš měřené hodnoty a odpojíš konektor

tu teplotu musíš opravit to je blbost aby bylo 5 a najdeš 66, tomu pak chybí fůra paliva,

1OO stupnů je 18O ohm
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

slovacek.milos píše:čedlo teploty ve vpředu u hlavy, jakoby mezi motorem a převodovkou tuším dvě čidla, jedno je asi na ventilátor,

to správné najdeš že dáš měřené hodnoty a odpojíš konektor

tu teplotu musíš opravit to je blbost aby bylo 5 a najdeš 66, tomu pak chybí fůra paliva,

1OO stupnů je 18O ohm
To by malo byť čidlo vonkajšej teploty? Na motore? Pri motore? Zdá sa mi to nelogické. Prečo si to neberie teplotu z čidla, ktoré je na vonkajšiu teplotu na dysleji. Hold, Denso. Skúsim ho pozrieť, dúfam nemyslíš čidlo teploty motora, lebo to má správne hodnoty, aspoň na Delphine.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak to je blbost ty myslíš venkovní teplotu okolí která s řízením motoru nesouvisí že
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zobrazuje se ti na diag tlak paliva?
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

ano, zobrazuje, ale keď je problém s tlakom nafty, tak by to ECU mala uložiť v závadách, nie? A tá vonkajšia teplota, teda tá hodnota je z ECU.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pavel9270 píše:ano, zobrazuje, ale keď je problém s tlakom nafty, tak by to ECU mala uložiť v závadách, nie? A tá vonkajšia teplota, teda tá hodnota je z ECU.
teoreticky

já osobně bych začal s tlakem kdy ti to netáhne jestli tam není pokles, prostě nečím začít, nejlíp ve dvou jeden sledovat tlak druhý jezdí,

jednou jsem měl poklesy výkonu a dělali to dva vstřiky s papírem od boše že jsou ok,
ted jsem měl čtyři vstřiky po opravě a v jiné firmě na boš testu všechny špatné,
nebo se siuace s tahem se tak zhošovala až auto nejelo, druhá nafta systém rozchodila,

prase se v tom vyzná a logiku to vždy nemá,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pak bych udělal přepadový test nevím jak se u tohoto motoru dělá, ale mi se to podařilo tak že jsem sdělal přepadovou hadičku u čerpadla napojil tam hadičku a dal dokanystru, pod LZ dveřmi je na vratce spojka tu jsem rozpojil a chytal naftu ze vstřiků po dobu tří minut napiš množství ;)
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Nemas v okoli nikoho co ma priamo techstream diagnostiku? Tam uvidis hodnoty vsetkeho do detailu. Fyzicky prepad na vstrekoch je najlepsie urobit na kazdy vstrekovac osobitne napojenim priamo odmerky na vstrek a uvidi sa rozdiel, ktory robi zlobu.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Laco210 píše: Fyzicky prepad na vstrekoch je najlepsie urobit na kazdy vstrekovac osobitne napojenim priamo odmerky na vstrek a uvidi sa rozdiel, ktory robi zlobu.

a jak to chceš napojit, vstřikovače máš schované pod ventildeklem, ten musíš demontovat, pak je napojíš jak píšeš nastartuješ a zacákáš celý motorový prostor
:?
Uživatelský avatar
pavel9270
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 31 pro 2010, 10:32
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Zvolen

Příspěvek od pavel9270 »

Chlapi, vstreky boli na Hartridge. Relatívne vpoho.
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

To je ina rec :) Skor to plati vo vseobecnosti kde je to samozrejme pristupne tak ti to povie ktory konkretne ide do prepadu najviac alebo, ktory to pusti docista prec a kvoli uniku ani nie je mozny start. Kazde ma svoje to je tak, vseobecne neplati nic :)
Odpovědět

Zpět na „Toyota/Lexus“