RAV4- nereaguje na plyn.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
RAV4- nereaguje na plyn.
Zdravím, mám tu RAV4 2003 D4D s problémom, ráno po naštartovaní a rozbehnutí sa po ceste zrazu prestane reagovať na plyn. pedál. Resp ide do cca 1300ot. Potom sa na chvíľu spamätá a ide normálne a znovu to isté až kým sa nezohreje na cca 70 st. potom už ide ok. V pamäti závad nič. DRV-čka nové a vstreky po teste, relatívne dobré. V meraných parametroch jediná vec, čo ma zarazila je vonkajšia teplota 66 st. no na displeji v interiery je vonk. teplota 5 st. -odpovedá realite. Neviete kde má to čidlo ECU? Prípadne iné názory na tento problém s tým plynom? Vďaka.
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To by malo byť čidlo vonkajšej teploty? Na motore? Pri motore? Zdá sa mi to nelogické. Prečo si to neberie teplotu z čidla, ktoré je na vonkajšiu teplotu na dysleji. Hold, Denso. Skúsim ho pozrieť, dúfam nemyslíš čidlo teploty motora, lebo to má správne hodnoty, aspoň na Delphine.slovacek.milos píše:čedlo teploty ve vpředu u hlavy, jakoby mezi motorem a převodovkou tuším dvě čidla, jedno je asi na ventilátor,
to správné najdeš že dáš měřené hodnoty a odpojíš konektor
tu teplotu musíš opravit to je blbost aby bylo 5 a najdeš 66, tomu pak chybí fůra paliva,
1OO stupnů je 18O ohm
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
teoretickypavel9270 píše:ano, zobrazuje, ale keď je problém s tlakom nafty, tak by to ECU mala uložiť v závadách, nie? A tá vonkajšia teplota, teda tá hodnota je z ECU.
já osobně bych začal s tlakem kdy ti to netáhne jestli tam není pokles, prostě nečím začít, nejlíp ve dvou jeden sledovat tlak druhý jezdí,
jednou jsem měl poklesy výkonu a dělali to dva vstřiky s papírem od boše že jsou ok,
ted jsem měl čtyři vstřiky po opravě a v jiné firmě na boš testu všechny špatné,
nebo se siuace s tahem se tak zhošovala až auto nejelo, druhá nafta systém rozchodila,
prase se v tom vyzná a logiku to vždy nemá,
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Laco210
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Laco210 píše: Fyzicky prepad na vstrekoch je najlepsie urobit na kazdy vstrekovac osobitne napojenim priamo odmerky na vstrek a uvidi sa rozdiel, ktory robi zlobu.
a jak to chceš napojit, vstřikovače máš schované pod ventildeklem, ten musíš demontovat, pak je napojíš jak píšeš nastartuješ a zacákáš celý motorový prostor
-
Laco210