1.9tdi 81kw AFN bez chyb ,ale presto nejede tak jak má

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
RomanPears
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 11 dub 2014, 19:37
Odpovědi: 0

1.9tdi 81kw AFN bez chyb ,ale presto nejede tak jak má

Příspěvek od RomanPears »

zdravím lidi mám dotázek dal jsem čerpadlo z 66kw TDi na 81kw a mám problém,nastartuju a moptor běží studenej vyborně,malicko se to ohřene a motor cuká kucka možmná jedena na 3 na 2 ,nevíte čím to muže být? mam tu fotky kdyz jsem to napichoval studeny a pak kdyz se to ohřálo a delalo to ten problém ,moc prosím o rady,ujá už si s tim nemuzu poradit nejakObrázek
Obrázek
Obrázek
tak tady jsem vám nahrál jakou mi to dává davku za studena a jakou za tepla
pavlin2
Přispěvovatel
Příspěvky: 456
Registrován: 25 led 2014, 10:53
Odpovědi: 0
Bydliště: BCE

Příspěvek od pavlin2 »

volnoběžná dávka je 0,4. Nastav tak 3-4 mg/R. Povolíš el. hlavu čerpadla při nastartovanym motoru a klepeš (jestli si to dobře pamatuju tak směrem od rozvodů abys číslo zvýšil). Já na to klepu přes kus dřeva. Je tam 3x torx a 1x atyp šroub, na ten naklepej sedmičku ořech z nějaké čínské goly.



http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71859
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Do jisté míry to jde i přes VAG, musíš dát login 12233 a je to v základním nastavení tuším kanál 001.
Nafta patří do TDi!
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Tolik VAGem nedohoníš.

Přesně tak, malá volnoběžná dávka paliva. Ideálně je, jak bylo psáno, 3-4. Ale pozor - všechny spotřebiče musí být vypnuté a motor na provozní teplotě. I sebemenší proudový odběr zvyšuje tuto hodnotu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Marek77 píše:Tolik VAGem nedohoníš.

Přesně tak, malá volnoběžná dávka paliva. Ideálně je, jak bylo psáno, 3-4. Ale pozor - všechny spotřebiče musí být vypnuté a motor na provozní teplotě. I sebemenší proudový odběr zvyšuje tuto hodnotu.
Také jsem měnil čerpadlo a hodnota dávky na volnoběh byla 1,4 Vagem zvýšeno na 3,2 a ještě by to šlo.Takže asi tak.
Nafta patří do TDi!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Jen pro ujasnění, nižší číslo znamená paradoxně vyšší dávku. Takže tady je to nakrmené až moc :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

turbo kamna power píše:Jen pro ujasnění, nižší číslo znamená paradoxně vyšší dávku. Takže tady je to nakrmené až moc :)
Ano přesně tak, ještě dodám, že přes VAG to jde zvedat (snižovat) podstatně víc, než naopak.A je to bez rizika prolínání nafty pod el. hlavou, když těsnění je zvyklé na svou polohu a dojde posunutím ke změně.Takže pokud to půjde VAGem, nehrabal bych do toho mechanicky.
Nafta patří do TDi!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“