Jaké auto s pohonem 4x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Děkuji moc za postřehy. Ano, Swift 4x4 je, ale pouze dovoz a každé je stříkáno. Japonci vím, že dobře reziví. Kdybych kdysi na Subaru Justy neměl nové prahy, tak bych moc nepojezdil. Justy i Swift se mi líbí, ale jak píšu, ta karosérie... Super by byla Fabky, ale do té mi čtyřkolku nikdo nedá... Jinak těch peněz moc nezbývá, v tuto chvíli peníze tečou jinam... Takže 130 tis.? Zvažuji OII s +/- 250 tis. kilometry... ale co haldex? Ostatní si myslím vydrží, OI daly i 600tis. Otázka je, jaký motor. Jo, na jezdění po poli to nechci, to už mám za sebou:o). Díky
kamarát má swifta 4x4 na predaj, túším, že hovoril o cene 3500 € Ináč v talianských alpách na staré pandy nedajú dopustiť, je v každom druhom dvore
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
No já měl 10 let Passat 2,8V6 syncro a řeknu vám, že to auto mě nenechalo nikdy na holičkách a v zimě jsem se dostal i tam kde traktory. Pamatuju si jak jsme se s kámošem vyhecovali a dali jsme si závod do kopce po mokré louce. Byl to fakt příšerný kopec. Já tím Passatem a on Jeep Cherokee. Zrovna ho měl odemne po bouračce opravený v novém laku. Já jsem to s Pášou vyhučel s přehledem a on začal v půlce kopce skákat na místě, takže to musel stočit dolů až se skoro obrátil na bok. Už jsem myslel, že to poveze znovu ke mně. Bohužel loni při cestě z Bratislavy se mi přidřela klikovka a já dal Pašíka do šmelcu a koupil Superb s e stejným motorem 2,8V6. To byl největší omyl v mém životě. Větším střepem jsem ještě nejezdil. A ještě něco. Nevím co mají všichni proti Fiatům. Já jich měl už celou řadu. Za komančů jsem začal F125 1600 2xOHC, pak 128 sport, Mirafiori 2000 2xOHC, Croma 2,0. Abych byl stále pojizdný pořídil jsem si k tomu zázračnému Superbu Fiat Punto 1,9JTD 74kW. Superb mi věčně stojí na dvoře zato Puntem všichni jezdí jak šílení. Spotřeba do 5 litrů, naložím do toho třikrát více než do toho ,,embéčka" a co se týká svižnosti jízdy, tak to je prostě paráda. Náhradní díly za hubičku oproti domácímu Superbu no prostě po všech stránkách výhra. Já tedy na Fiaty nedám dopustit.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Osobně bych už auto s haldexem nechtěl... nový klidně, to funguje hezky a spotřeba oproti předohrabu jen cca o 0,5l vyšší, ale ojetý s větším nájezdem ani náhodou. S 250tis. km na krku bude polovina těch haldexů po smrti, vydává to pak různý pazvuky, nefunguje to jak by mělo atd. Navíc haldex potřebuje celkem častou výměnu oleje a filtru a je na to celkem háklivý, takže otázka je, jestli se předchozí majitel o to staral. Navíc ta údržba taky není úplně levná.
A haldex je pořád jen spojka, která připojuje zadek, není to plnohodnotná 4x4, na zadní nápravu může jít jen maximálně 50% momentu. První dvě generace (v OI A OII) mají relativně pomalý reakce, chová se to spíš jako lepší předokolka, než jako 4x4.
Sympatičtější je mi systém torsen u Audi (třeba ta A4 B5), je to mechanický, bez elektroniky, poměr momentu je v základu 50:50, s tím, že se to samo při rozdílu zamkne. Nepotřebuje žádnou zvláštní údržbu, životnost podstatně vyšší oproti haldexu a funkčnost teoreticky stále stejná, bez ohledu na km. Jasně, oproti předokolce bude pořád nákladnější údržba a vyšší poruchovost, přeci jen se tam toho točí více. Spotřeba u diesela o cca litr vyšší oproti FWD. A taky složitá přední náprava ráda odchází. Ale taky to tolik nehnije jako jedničková oktávka.
A haldex je pořád jen spojka, která připojuje zadek, není to plnohodnotná 4x4, na zadní nápravu může jít jen maximálně 50% momentu. První dvě generace (v OI A OII) mají relativně pomalý reakce, chová se to spíš jako lepší předokolka, než jako 4x4.
Sympatičtější je mi systém torsen u Audi (třeba ta A4 B5), je to mechanický, bez elektroniky, poměr momentu je v základu 50:50, s tím, že se to samo při rozdílu zamkne. Nepotřebuje žádnou zvláštní údržbu, životnost podstatně vyšší oproti haldexu a funkčnost teoreticky stále stejná, bez ohledu na km. Jasně, oproti předokolce bude pořád nákladnější údržba a vyšší poruchovost, přeci jen se tam toho točí více. Spotřeba u diesela o cca litr vyšší oproti FWD. A taky složitá přední náprava ráda odchází. Ale taky to tolik nehnije jako jedničková oktávka.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Koukni se na audiklub co se tam řeší za problémy s Quattrem. Taky se u starších kusů furt vrtaji v kardanech, mění diferáky, oleje. Měl jsem jetý quattro, teď mám haldex a je finančně úplně stejný.turbo kamna power píše:Osobně bych už auto s haldexem nechtěl... nový klidně, to funguje hezky a spotřeba oproti předohrabu jen cca o 0,5l vyšší, ale ojetý s větším nájezdem ani náhodou. S 250tis. km na krku bude polovina těch haldexů po smrti, vydává to pak různý pazvuky, nefunguje to jak by mělo atd. Navíc haldex potřebuje celkem častou výměnu oleje a filtru a je na to celkem háklivý, takže otázka je, jestli se předchozí majitel o to staral. Navíc ta údržba taky není úplně levná.
A haldex je pořád jen spojka, která připojuje zadek, není to plnohodnotná 4x4, na zadní nápravu může jít jen maximálně 50% momentu. První dvě generace (v OI A OII) mají relativně pomalý reakce, chová se to spíš jako lepší předokolka, než jako 4x4.
Sympatičtější je mi systém torsen u Audi (třeba ta A4 B5), je to mechanický, bez elektroniky, poměr momentu je v základu 50:50, s tím, že se to samo při rozdílu zamkne. Nepotřebuje žádnou zvláštní údržbu, životnost podstatně vyšší oproti haldexu a funkčnost teoreticky stále stejná, bez ohledu na km. Jasně, oproti předokolce bude pořád nákladnější údržba a vyšší poruchovost, přeci jen se tam toho točí více. Spotřeba u diesela o cca litr vyšší oproti FWD. A taky složitá přední náprava ráda odchází. Ale taky to tolik nehnije jako jedničková oktávka.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Jsi můj člověk, JTD by měl koncern kopírovat a ty staré kusy, co jsi vyjmenoval byly tehdy skvosty až na podcenění některých věcí, které Italové neřeší..Ale jinak já půjdu zase do Fiata. až ten můj lehne.Teď budu dodělávat A4 čtyřkolku tak jsem zvědav,co ukáže.. ale čím víc "přepychu" z kterých mnoho lidí uchcávalo, tím víc problémů...Dobré auto se pozná až po 10 - 15 letech provozu, až začnou mizet displeye a všechny vyfikundace odcházet, tak majiteli dojde, co je kvalita a co jen pozlátko...Jinak jsem měl M 461 /ARO/ a to bohužel nemělo redukci a uzávěru takže celkově k ho.nu..A jak tady byla zmínka o Fiatu Panda, tak tu měl jeden borec nedaleko a nemělo to konkurenci..Jinak když vidím na you-tube, jak tam nějací šílenci testují třeba octávky čtyřkolky, tak asi si spletli ku.du a bu.dou...kaad píše:No já měl 10 let Passat 2,8V6 syncro a řeknu vám, že to auto mě nenechalo nikdy na holičkách a v zimě jsem se dostal i tam kde traktory. Pamatuju si jak jsme se s kámošem vyhecovali a dali jsme si závod do kopce po mokré louce. Byl to fakt příšerný kopec. Já tím Passatem a on Jeep Cherokee. Zrovna ho měl odemne po bouračce opravený v novém laku. Já jsem to s Pášou vyhučel s přehledem a on začal v půlce kopce skákat na místě, takže to musel stočit dolů až se skoro obrátil na bok. Už jsem myslel, že to poveze znovu ke mně. Bohužel loni při cestě z Bratislavy se mi přidřela klikovka a já dal Pašíka do šmelcu a koupil Superb s e stejným motorem 2,8V6. To byl největší omyl v mém životě. Větším střepem jsem ještě nejezdil. A ještě něco. Nevím co mají všichni proti Fiatům. Já jich měl už celou řadu. Za komančů jsem začal F125 1600 2xOHC, pak 128 sport, Mirafiori 2000 2xOHC, Croma 2,0. Abych byl stále pojizdný pořídil jsem si k tomu zázračnému Superbu Fiat Punto 1,9JTD 74kW. Superb mi věčně stojí na dvoře zato Puntem všichni jezdí jak šílení. Spotřeba do 5 litrů, naložím do toho třikrát více než do toho ,,embéčka" a co se týká svižnosti jízdy, tak to je prostě paráda. Náhradní díly za hubičku oproti domácímu Superbu no prostě po všech stránkách výhra. Já tedy na Fiaty nedám dopustit.
nepropadat panice...
Mám jíž druhého pašíka v torsenu. První AVG 81kw rotačka, teď AVF 96kw . S PD mám najeto přes 120tkm (celkem 300tkm) a za tu dobu měněný olej a homoklouby na zadku. Jen ta spotřeba je horší oproti rotačce... Cca 7,5 na sto. Když si užívám sníh, tak i 10
To u rotačky bylo max 6,5...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... 
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha