Vadné vstřikovače nebo čerpadlo? JTD

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

parohy jdou povolit slo to aj na starym brvau co bylo vsude pohnily. tady na lybre jde vsechno krasne povolovat. tu zaslepku bych nejradeji z duralu,ale nema mi to kdo udelat. v sobotu udelam geometrii a asi to turbo vyhodim. abych se nenudil.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
r-a-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 86
Registrován: 23 srp 2010, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od r-a-k »

Ty, ty perly semenis :D Z duralu zaslepku na svody, jo? Tepelna odolnost materialu ti nic nerika. Proto na svody se dela z nerezu, popr. z plechu. To se u toho turba nudit fakt nebudes, kdyz nejsi schopen obkreslit na plech, vyriznout a dve diry vyvrtat. (LOL)
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od auto-point »

Hele, ty fakt děláš ve Fiatu? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“