O1, motor AGR, CHIP - přišel jsem o 30% výkonu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ermish
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 bře 2012, 07:38
Odpovědi: 0

O1, motor AGR, CHIP - přišel jsem o 30% výkonu

Příspěvek od ermish »

Kluci ahoj

Potřebuji poradit - mám O1, r. 97, motor AGR, CHIP

Přišel jsem tak o 30% výkonu, ale v nouzáku asi nejsem.
Tak 14 dní se mi občas stalo, že to vypadlo a po vypnutí a o5tovném nastartování se jelo dál, ale teď už ani to nepomůže.

Mám LOGy z VAG kanál 1, 3, 11. Na turbu je vidět, že nestíhá, pak přefoukne, a pak dorovnává.

Kdo by byl ochoten kouknout na logy a poradit ?
http://leteckaposta.cz/399610389
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5018
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyřeš to turbo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ermish
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 bře 2012, 07:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od ermish »

martinsidlo píše:Vyřeš to turbo.

Co tim konkretne myslis?
Turbo je pomerne slyset :)
Uživatelský avatar
Skodylak
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 09 lis 2015, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Česká Lípa

Příspěvek od Skodylak »

ermish píše:
martinsidlo píše:Vyřeš to turbo.

Co tim konkretne myslis?
Turbo je pomerne slyset :)
Zasekla obtoková klapka na turbu?
Škoda 120 L r. v. 1986 vačka 260° + C vahadla z Favorita, rozdělovač + ETZ z Favorita
Škoda Favorit 135 LS r. v. 1992 snížená hlava -1 mm Ekologická likvidace
O1 Combi r. v. 2001 1,9 TDi ASV
O1 Combi r. v. 2001 1,8 Turbo AGU
ermish
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 bře 2012, 07:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od ermish »

Skodylak píše:
ermish píše:
martinsidlo píše:Vyřeš to turbo.

Co tim konkretne myslis?
Turbo je pomerne slyset :)
Zasekla obtoková klapka na turbu?

No nevim....kdyz kouknes na graf - tak turbo ze zacatku nestiha, pak prefoukne, a pak dorovnava. To si myslím, že při klapce by nedelalo.
Kdyz kouknes na vypis chyb motoru - je tam chyba 575
Ty dalsi dve jsou na jednom kabelu a myslim, ze to vzniklo pri testu kamosova cidla tlaku v potrubi - pri prepojovani se nacetla chyba 527+519 (odhad).
Kazdopadne jsem chyby vymazal a po ujeti uz 2-3k zadna zavada nenactena (ani ta 575...coz se celkem divim).

N75 jsem zkousel novou a nepomohlo. Otestoval jsem i 2 vahy vzduchu (STARE!) a take to nepomohlo.

Balonek - nejsem odbornik, ale myslim, ze u meho obtoku ma spis funkci na odfouknuti preb. tlaku ne?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5018
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Zasekává se klapka a netěsní. Psal jsem vyřeš. Mechanická závada.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
ermish
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 02 bře 2012, 07:38
Odpovědi: 0

O1, motor AGR, CHIP - přišel jsem o 30% výkonu

Příspěvek od ermish »

Foto klapky

http://leteckaposta.cz/796223911

Neni nikde vidět, že by to propouštělo/netěsnilo

Nějaké jiné návrhy?
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

prirezla ta paka obtoku tedy konkretne spoj paky a tahla banky zkontroluj tu
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“