Santa Fe 2.0 crdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Santa Fe 2.0 crdi

Příspěvek od hanes107 »

cau borci mam problem se santa fečkem za studena treba 6-8 hodin stoji chytne jakoby na 3 valce parkrat si zabrbla asi 5s malinko zakouři bile a zpamatujese a jede na 4 za tepla to neudela motor vzdy chtne na 4 .diagnostika nic nepise protahl jsem soustavu adityvama , jina nafta a nic palivak je novej meril jsem prepady na volnobej za studena cca 2 minuty a pak sem prisel že jsou 3 zhavice mrtve tak probehla dneska vymena za nove a stale stejne , diky za každe info už me nic nenapada než vytahnu vstriky muže to bejt treba rozhozenýma rozvodama ? jinak auto za jizdy jede jak ma ma vykon a a necuka nekouřiObrázek
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Zda sa ti,ze su tie trysky ok?
Zhavice su u tohto motora zaklad pre dobry start,potom vstreky.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

no podle tebe jsou ty vstriky po smrti ? ty rozdily nejsou zase tal velky no i po vymeni zhaviček je to porad stejny , divny je že to dela jen za studena , na co bych se mel jeste zameřit ? ,mysliš že to je na vstriky a čerpadlo ven ?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podle mě žhaviče tento motor nepotřebuje ale ty vstřiky máš všechny KO dvacka to spraví dej je na repas

kde bydlíš :?


podle toho kolik ti teče z přepadů a motor startuje tak čerpadlo máš ve velmi dobré kondici
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

Podle ceho vis ze jsoi vsechny ko , je to jen snad orientacne , musely by se dat vsechny otestovat , divny ze auto za jizdy ani jesnou necukne a ani nezakouri a a startuje normalne a ze by byli vsechny ko bych nerekl , a davat do toho dvacet to radsi prodam auto :-) nemuze treba jeden vstrik kdyz auto stoji neudrzet naftu a ukapne a pri startovani je tam te nafty moc ve valci a proste to nestaci spalit ?
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

dal bych si víc radio
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hanes107 píše:Podle ceho vis ze jsoi vsechny ko , je to jen snad orientacne , musely by se dat vsechny otestovat , divny ze auto za jizdy ani jesnou necukne a ani nezakouri a a startuje normalne a ze by byli vsechny ko bych nerekl , a davat do toho dvacet to radsi prodam auto :-) nemuze treba jeden vstrik kdyz auto stoji neudrzet naftu a ukapne a pri startovani je tam te nafty moc ve valci a proste to nestaci spalit ?
podle toho obrázku za dvě minuty tolik nafty se vůbec divím že to auto chytne když mrzne, vstřik už není schopen dodat potřebné množství nafty proto ti to nechytne správně a bíle kouří

podle mě máš dvě možnosti investovat nebo prodat
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20552
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zkus to prokrmit nějakým čističem a aditivama jestli se to nezlepší, jinak vstřiky ven a nechat zkontrolovat popř. opravit
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

Cisteni ,čištičemi probehlo jako prvni a bez vyslesdku ,asi to tak prodam , je nekde dane jake maxumima za jakou dobu muze dat jeden vstrik nebo vasechny do hromady na zpatečce ? Pocital sem ze by byl treba jej jeden spatnej ale vsechny 4 najednou
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

Cisteni ,čištičemi probehlo jako prvni a bez vyslesdku ,asi to tak prodam , je nekde dane jake maxumima za jakou dobu muze dat jeden vstrik nebo vasechny do hromady na zpatečce ? Pocital sem ze by byl treba jej jeden spatnej ale vsechny 4 najednou
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na volnoběh ti nesmí téct ze vstřiku nic, pak se to nedá říct jednoznačně u koncernu VW se to dá ještě do tří deci za tři minuty, třeba tojota rav dvě deci za tři minuty a při nule start deset vteřin,

pokud má motor snímač úhlového zrychlení tak ti odejdou všechny vstřiky naráz a při odchodu posledních ti ještě klidně vemou sebou písty protože je propálí,

pokud je motor v pořádku nepoźnáš že má odpojené tři vstřiky a jede na jeden válec,

opravy neklesají pod dvacet tisíc, vyhlídky jsou špatné třeba u euro 6 se ti vys denso za 4O.OOO pak egr s chladičem za 2O.OOO a poté dpf za 6O.OOO, pro toho kdo počítá jen kolik stojí nafta malá spotřeba tak je to katastrofa, hledá bečí nechápe :roll:
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

slovacek.milos píše:podle mě žhaviče tento motor nepotřebuje
ano? tak odpoj žhaviace rele rano na takomto aute a som zvedavý ako naštartuješ (LOL)
stačí jeden žhavič KO a nemusí byť ani - a už to brechá ;)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
hanes107
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 07 dub 2013, 20:29
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od hanes107 »

takže jedine vstriky ven a poslat na stolici a nebo rovnou nove a hned i čerpadlo asi ,... to je lepsi to prodat kdyby to delal jen jeden vstrik tak se to da prezit , jinak byli 3 žhaviče v hajzlu a auto chytalo jak do ted myslel sem že po vymene bude pokoj ale nic .
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

UchoTD píše:
slovacek.milos píše:podle mě žhaviče tento motor nepotřebuje
ano? tak odpoj žhaviace rele rano na takomto aute a som zvedavý ako naštartuješ (LOL)
stačí jeden žhavič KO a nemusí byť ani - a už to brechá ;)
Mam skusenost, dva zhavice zle a ziadne velke problemy neboli.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ku nam ich chodi nespočetne vela a dookola,to iste,ked to brecha,stačí jeden žhavič KO a už to robí neplechu,asi ako staré komôrkáče. hlavne santafe.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“