
Santa Fe 2.0 crdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Santa Fe 2.0 crdi
cau borci mam problem se santa fečkem za studena treba 6-8 hodin stoji chytne jakoby na 3 valce parkrat si zabrbla asi 5s malinko zakouři bile a zpamatujese a jede na 4 za tepla to neudela motor vzdy chtne na 4 .diagnostika nic nepise protahl jsem soustavu adityvama , jina nafta a nic palivak je novej meril jsem prepady na volnobej za studena cca 2 minuty a pak sem prisel že jsou 3 zhavice mrtve tak probehla dneska vymena za nove a stale stejne , diky za každe info už me nic nenapada než vytahnu vstriky muže to bejt treba rozhozenýma rozvodama ? jinak auto za jizdy jede jak ma ma vykon a a necuka nekouři

-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Podle ceho vis ze jsoi vsechny ko , je to jen snad orientacne , musely by se dat vsechny otestovat , divny ze auto za jizdy ani jesnou necukne a ani nezakouri a a startuje normalne a ze by byli vsechny ko bych nerekl , a davat do toho dvacet to radsi prodam auto
nemuze treba jeden vstrik kdyz auto stoji neudrzet naftu a ukapne a pri startovani je tam te nafty moc ve valci a proste to nestaci spalit ?
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
podle toho obrázku za dvě minuty tolik nafty se vůbec divím že to auto chytne když mrzne, vstřik už není schopen dodat potřebné množství nafty proto ti to nechytne správně a bíle kouříhanes107 píše:Podle ceho vis ze jsoi vsechny ko , je to jen snad orientacne , musely by se dat vsechny otestovat , divny ze auto za jizdy ani jesnou necukne a ani nezakouri a a startuje normalne a ze by byli vsechny ko bych nerekl , a davat do toho dvacet to radsi prodam autonemuze treba jeden vstrik kdyz auto stoji neudrzet naftu a ukapne a pri startovani je tam te nafty moc ve valci a proste to nestaci spalit ?
podle mě máš dvě možnosti investovat nebo prodat
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34082
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
na volnoběh ti nesmí téct ze vstřiku nic, pak se to nedá říct jednoznačně u koncernu VW se to dá ještě do tří deci za tři minuty, třeba tojota rav dvě deci za tři minuty a při nule start deset vteřin,
pokud má motor snímač úhlového zrychlení tak ti odejdou všechny vstřiky naráz a při odchodu posledních ti ještě klidně vemou sebou písty protože je propálí,
pokud je motor v pořádku nepoźnáš že má odpojené tři vstřiky a jede na jeden válec,
opravy neklesají pod dvacet tisíc, vyhlídky jsou špatné třeba u euro 6 se ti vys denso za 4O.OOO pak egr s chladičem za 2O.OOO a poté dpf za 6O.OOO, pro toho kdo počítá jen kolik stojí nafta malá spotřeba tak je to katastrofa, hledá bečí nechápe
pokud má motor snímač úhlového zrychlení tak ti odejdou všechny vstřiky naráz a při odchodu posledních ti ještě klidně vemou sebou písty protože je propálí,
pokud je motor v pořádku nepoźnáš že má odpojené tři vstřiky a jede na jeden válec,
opravy neklesají pod dvacet tisíc, vyhlídky jsou špatné třeba u euro 6 se ti vys denso za 4O.OOO pak egr s chladičem za 2O.OOO a poté dpf za 6O.OOO, pro toho kdo počítá jen kolik stojí nafta malá spotřeba tak je to katastrofa, hledá bečí nechápe
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ano? tak odpoj žhaviace rele rano na takomto aute a som zvedavý ako naštartuješslovacek.milos píše:podle mě žhaviče tento motor nepotřebuje
stačí jeden žhavič KO a nemusí byť ani - a už to brechá
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ku nam ich chodi nespočetne vela a dookola,to iste,ked to brecha,stačí jeden žhavič KO a už to robí neplechu,asi ako staré komôrkáče. hlavne santafe.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4