Fiat Ulysse 2,0JTD 80kW plnící tlak!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Ulysse 2,0JTD 80kW plnící tlak!!!
Včera mi přijel Fiat Ulysse 2,0JTD 80kW r.v. 2003. Auto je nemá výkon až po dosežení 4000ot vystřelí jako raketa. Diagnostika psala nějaké závady kolem regulace turba. Nenapíšu je přesně, protože nejsem teť na dílně. Vím, že tam byla chyba žhavení přitom auto startuje na drc a asi tři závady kolem té regulace. Na turbu ta regulační páčka hýbe, podtlakové hadičky mám všechny zkontrolované jediné co ještě připadá v úvahu je regulační ventil resp. měnič tlaku. Když totiž měřím podtlak při různých otáčjách je stále stejný. Díval jsem se na net, ale na tohle auto jako by se ani nedělal. Je tam Bosch 0 928 400 474. Nevíte kde ho sehnat popř. čím jde nahradit? Např. z jiného Fiatu: Marea, Stilo... Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
JJ bude to ten měnič tlaku,měl by mít šedý konektor,vem si ten samý ventil z regulace EGRu-jsou stejné.
EGRu stejně nebu vadit když bude mín regulovat
Jinak je stejný jako na většině PSA HDI 406,X2,806,307
EGRu stejně nebu vadit když bude mín regulovat

Jinak je stejný jako na většině PSA HDI 406,X2,806,307
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4

Podle mě nebudeš muset zaslepovat,když na egr dáš ten horší ventil tak se jen omezí otevírání toho egru,do nouzáku to padat nebude.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4

Tak jsem ty ventily zaměnil. Diagnostika už regulaci turba nenapsala ku podivu nenapsala ani ten zaměněný horší ventil na EGRu. Nisméně auto jede sice o poznání lépe, ale není to stále ono. Diagnostika napsal ještě dvě závady. Ta první: P0380 - obvod žhavící svíčky/ohřívače A chybná funkce, druhá závada: P0101 - obvod měření hmotnosti nebo objemu proudu vzduchu - rozsah provozních hodnot. Ukazovalo by to na vadnou váhu vzduchu, že? Zkusím ji vyčistit, ale moc tomu nevěřím. Co jsem to řešil např. u Octávek, tak z 90% jsem musel měnit.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Takže váhu jsem vyčistil a diagnostika ji nepíše. Byla abnormálně zasraná olejem. Ovšem výkon motoru je v nízkých otáčkách stále mizerný. Myslím a při měření podtlaku na regulačním ventilu přímo na turbu se v podstatě nic nezměnilo. Při různých otáčkách je podtlak stále stejný jen po té záměně těch ventilů při sešlápnutí plynu začne podtlak jako by klesat, ale jen tak na sekundu nebo dvě a hned se vrátí opět na maximum tzn. cca -700mbar a tam opět drží jak přišitý. Myslím, že i ten ventil ovládání EGRu je taky v háji. Objednám od Auto Kely nový. Musel jsem ho najít ovšem na Peugot 406 2,0HDi. V oddílu Fiat vůbec nic takového nemají. Cena je tam nějakých 2000Kč pultovka, takže s mojí slevou to nebude až tak zlé.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
To už jsem zkoušel. Sundal jsem z toho ventilu obě hadičky a navzájem jsem je propojil. Bylo to stejné. Ale podle mně bych měl spíše sundat hadičku přímo z toho regulačního členu na turbu, ne? Ono je to totiž u některých motorů tak, že po nastartování je podtlak puštěn k turbu na plno tím se táhlo přitáhne a pak při zvyšování otáček podtlak slábne a táhlo se přes pružinu vrací zpět. U některých je to zase opačně. Po startu je u turba podtlak nízký a při zvyšování otáček se podtlak zvětšuje a přitahuje táhlo. Nicméně tady je podtlak stále stejný ať má motor otáček kolik chce, takže ten ventil bude v loji.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Aby jsi jěště neměl ko vývěvu.
To stou sílou podtlaku bych si vysvětloval tak že při volnoběhu malo saje a se zvyšujícími otačkami podtlak sílí, přeci jenom při jedné otáčce kliky se vačky i vývěva otočí o půl otáčky.
To stou sílou podtlaku bych si vysvětloval tak že při volnoběhu malo saje a se zvyšujícími otačkami podtlak sílí, přeci jenom při jedné otáčce kliky se vačky i vývěva otočí o půl otáčky.
Alhambra II TDi AUY-ASZ
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr
ex automat,original měchy
UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
)
AUY nám umřelo-vzpomínáme:-)
Iveco Daily 35C 11 6Q Original měchy
Iveco Daily 40C14 3litr

UNC 060
AR 159 2.4JTDM 154kW Q4
