Spravil som kontrolne merania podla pokynov v ESI, ale som z toho taky rozpacity. Totiz aj v ESI su niekedy dezinformacie a niesom si isty ci som meral spravne hodnoty na spravnych pinoch. Na pine c. 4 konektora k lambde na strane zily motora je voci kostre po zapnuti klucika napatie 5V (ESI udava palubne napatie 12V). Meranie ze vraj vyhrevu Lambdy medzi pinami 3 a 4 na lambda sonde, som nameral 3,4 Ohm (ESI udava 1 - 10 Ohm podla teploty vyfuku). Tak som pristupil na meranie osciloskopom podla ESI pin c. 3 voci kostre. Hned po starte sa tam objavilo napatie 5V namodulovanych PWM signalom a asi po cca 5sekundach zmizlo a dalej uz len 0V. Len mi bolo divne ze z pinu na ktorom ma byt udajne vyvedeny jeden koniec vyhrevu mam namerat signal. Neviem ako je to v skutocnosti vnutorne zpojene. Stiahol som si pinout lambdy z netu, ale popis je v taliancine a google mi z toho prelozil iba uplne nezmysly. Takze som si nepomohol. Podla blokovej schemy vnutorneho zapojenia lambdy je medzi pinami 3 a 4 prave vystupne napatie (signal) z meracieho obvodu lamby a nie vyhrev ako to udava ESI. No podla vsetkeho som dospel k zaveru ze lamba je zjavne KO. Este nejaky napad
