Fiat Stilo starty!!!

Alfa Romeo, Fiat, Lancia...

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Vidíš, jsou prostě různé zkušenosti. Já mám také Brisky rád, ale Boschům nevěřím, kdysi mne vypekly, moje Aromeo na ně nejela, přitom tam přesně patřily, vyhazoval jsem celé nové sady, bylo to tehdy za hubičku a možná to je tím, údajně je dělali maďaři. NGK mi jelo vždycky, kam jsem je dal...A po nějaké době jsem dal ty Bosche už nevím kam a fungovalo to...Jsou to prostě záhady, ale Fiaty mají rádi to, co předepisuje továrna, nemají rády experimenty... :)
nepropadat panice...
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1313
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Máš pravdu. Každý má vyzkoušeno něco jiného. Mně zase už několikrát zklamaly NGK. Mně připadá, že jsou dost citlivé. Potřebují prostě optimální složení směsi, optimální napětí... jakmile je něco trošku jinak je zle. Bosch nebo Brisk jsou takové tvrdší. Ale je fakt, že už to taky není co bývalo. Koupíš např. váhu vzduchu Bosch a na obalu je made in India. To je potom na nic. Tak já jdu zkusit štěstí a projedu toho Fiata.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1313
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Ten zm.d na poprvé zase nechytnul. Točil jsem asi 10 sekund a nic. Až na druhý pokus lapnul na drc. A to stál asi 5 hodin. Jak to bude startovat ráno to teda nevím. Diagnostika opět čistá, ale nějaká krpa tam někde musí být.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
kaad
Aktivista
Příspěvky: 1313
Registrován: 14 říj 2007, 15:52
Odpovědi: 1
Bydliště: okres Přerov

Příspěvek od kaad »

Tak snad jsem na to kápnul. Ten nový zpětný ventil totiž po několika startech odešel. Těch pár startů jsem tam měl napojený manometr a proto jsem psal, že tlak paliva drží. On totiž opravdu držel ovšem jen asi tak třicet možná čtyřicet startů. Pak jsem opět nemohl nastartovat a přičítal jsem to tomu LPG. Ovšem dnes mi to nedalo a znovu jsem napojil měřák tlaku paliva a ejhle: po vypnutí čerpadla relátkem tlak letěl dolů jak americký raketoplán. Přes regulátor do zpětné větve ani kapka čili zbývaly buď vstřikovače nebo ten ,,nový" zpětný ventil. Zvolil jsem nejprve to jednodušší a vymontoval jsem zpěťák. Profouknul jsem ho z obou stran, takže byl KO. Rozpůlil jsem ho a zjistil, že nějaký moc chytrý inženýr použil jako zpětnou klapku ventilu prachobyčejnou gumu a to tak tenkou, že tato se po pár startech prostě protrhla. Vybrousil jsem z měděného plechu kolečko zabrousil do sedla pastou a vše funguje jak má. Už jsem to tu několikrát psal, ale znovu jsem si potvrdil, že co inženýr to dement!!! I malému školáčkovi by muselo být jasné, že půlmilimetrová gumička prostě tlak 4 bar nemůže udržet. Holt na vysokých školách se asi učí něco jiného.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Odpovědět

Zpět na „Italské vozy“