Felicie 1,9 D za tepla špatně startuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Erča
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 22 kvě 2012, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Felicie 1,9 D za tepla špatně startuje

Příspěvek od Erča »

Ahoj všem,prosím o radu.Moje Felicie 1,9 D špatně za tepla (nad 70 stupňů)startuje,čím to může být?A máte někdo osobní zkušenost s bypassovým mikrofiltrem motorového oleje? Děkuju za každou radu. Erča
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 927
Registrován: 15 lis 2011, 20:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od trhac »

Špatný teplotní čidlo.Žhaví ti to i za tepla nebo kontrolka vůbec neblikne?
Erča
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 22 kvě 2012, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Erča »

Kontrolka žhavení mi svítí za studena.Když startuju za tepla,vůbec se nerozsvítí ani neproblikne.Ale co je zajímavý,že pokud jízdu ukončím za tepla tak po studeném startu se na první pokus ani nerozsvítí,ale motor nastartuje.Pokud popojíždím a přes 70 stupňů se nedostanu,studený start probíhá standartně.Takže jen vyměnit teplotní čidlo a mělo by to být v pořádku? Díky
maka123
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 20 zář 2014, 07:27
Odpovědi: 0
Bydliště: okolí litomeric

Příspěvek od maka123 »

Nový startér a vyčistit sání.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Nekdo to resi i teplotnim cidlem z 1.6 MPI AEE..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

kolko má má ten motor nabehané ?
nechaj tam zelené čidlo, felda nad 65-70°C žhaviť nemá lebo netreba.
vyhladaj niekoho, kto nastavuje predvstrek pomocou stroboskopu. nastaví to presne. ak sú rozvody na značkách, teda kolík sa dá zasunúť do čerpadla, to je len základný predvstrek. treba tomu troška viac. za tepla je menšia dávka a neche to proste chytiť
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

On je to soubor důvodů, mají jedno společné, naběhané km. Slabší komprese, menší startovací otáčky, nižší vstřikovací tlaky /vyběhané čerpadlo a unavené trysky/..Pomůže jak tady píše pipo 444 zvětšit předvstřik, stroboskop není moc třeba, stačí jen mechanicky a i když theoreticky žhavení není za tepla třeba, prakticky to situaci vyřeší k plné spokojenosti majitele..Takový důkaz, že je na vině komprese a malé startovací otáčky, atd. je to, že na laně to chytne na škub... :)
nepropadat panice...
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Hm,nieco podobne som mal na mojej octe a svete cuduj sa,odkedy som zacal tankovat na omv a sem tam nejake to afitivum do nafty tak problem zmyzol...
Erča
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 22 kvě 2012, 19:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Erča »

Děkuju za všechny rady,Felda má 200 tis. Myslím si že to není moc.Všechno co jste mi napsali tak prověřím.Pokud jsou další rady,sem s nimi.Díky
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

no 200 tis. nie je moc na ten motor. ja mám 160 tis. a štart na drb za studena aj tepla, žiadne úpravy, čidlo zelené, predvstrek nastavený mechanikom pomocou stroboskopu presne tuším na 15 stupňov. samozrejme nastavenie má na to vlpyv, teda vie že pre tento motor má byť taký predvstrek. potvrdilo sa to na dobrých štartoch aj super spotrebe takže nie je čo riešiť :) chodilo ku nemu kopa 1,9D feld a všetky nastavoval a žiadny problém. inak ak je kompresia menšia, no stále je to v toelrancii tak to musí chytiť. nemyslím že by pri 200 tis. najazdených už bol motor tak vybehaný. :) ešte by som si dal trysky prekontrolovať na stolici či prášia tak ako majú. to tiež dost pomôže
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

Trysky myslim ze nie,zle by to chytalo aj za studena a hulilo by to jak stary komin,ale skor ako si pisal ten predvstrek skontrolovat
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

áno s predvstrekom je to tak. stroboskop to istí. lebo od ucha to netrafíš. že zaaretuješ kolík do čerpadla nič neznamená. mal som to tak a isto to hrozne. za studena chytilo bez problému no akonáhle sa to ohrialo čo i len trošku, hrozné. škubalo to sem tam. a potom po zhasnutí motora a následnom štartovaní dlhé točenie a potom odpálilo. dal som to nastaviť a svatý pokoj :) na to nedám dopustit nech vraví kto chce čo chce. môže auto stáť aj pár hodím kým schladne no aj ked má 70°C po pár hodínách tak chytí na šup. skrátka to treba nastaviť za teplého motoru ten predvstrek. lebo už je ubratý a vtedy sa nemení. za studena je ešte mierne zvýšený a postupne uberá.
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“