Dokonca som vybral vstrek na 1.valci a pripojil bokom- tak pekne pravidelne rozprašoval.
Terracan 2,9 CRDi po D/M hlavy neštartuje.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Terracan 2,9 CRDi po D/M hlavy neštartuje.
Zdravím. Mám tu Terracan 2,9 110 kW, je aj v Kii carnival. Menil som tesnenie pod hlavou, z dôvodu podfúknutia . Hlava zrovnaná. Po poskladaní to nemôžem naštartovať. Rozvod OK. Kompresné tlaky skontrolované. Dva vstreky repasované, z dôvodu veľkého prepadu. Tlak na raili pri štartovaní kolíše od 120 do 240 bar. Na štartspray beží pekne na štyri valce. Po rozštartovaní na štartspray a po pridaní na plný plyn motor beží, ale dymí na bielo. Vačky sú správne, na sacej je pupík na čidlo vačky. Diagnostika nazaznamenala žiadnu chybu. Teda raz- prechodnú INV ventil, ale predpokladám že to prto, lebo bežal pomerne dlho na štartspray. Po vymazaní nnezopakovaná. Je to Delphi vstrekovanie, moje najneobľúbenejšie.
Dokonca som vybral vstrek na 1.valci a pripojil bokom- tak pekne pravidelne rozprašoval.
neriešil prosím Vás niekto niečo podobné na tomto motore?
Dokonca som vybral vstrek na 1.valci a pripojil bokom- tak pekne pravidelne rozprašoval.
Pred výmenou tesnenia pod hlavou, motor bežal bez problémov. Skúsim zajtra ešte raz zmerať prepady na vstrekoch. Po repase dvoch vadných som to nerobil. Tento priblblí Delphi systém využíva Venturiho efekt.
Aj tak mi to pripadá skôr na to, že je posunutý hlavný vstrek o 180 stupňov, ale neviem prečo.
Aj tak mi to pripadá skôr na to, že je posunutý hlavný vstrek o 180 stupňov, ale neviem prečo.
Asi 10 dní. Ako si to vyriešil? ...ale dva boli na repase po oprave hlavy. ..a že by s nimi nepohol tlak 1200 bar. sa mi nezdá.roman1648 píše:jak dlouho ty vstřiky "ležely" než jsi je namontoval ?
takto jsme se vyškolili u P407 kde se dělala taky hlava, vstřiky se během pár dní tak zalepily biosložkou v naftě(nejspíš) že pak chvíli šly, chvíli ne...celkem hlavolam