Klepání (klapání) v nízkých otáčkách v zátěži

Citroen, Peugeot, Renault..

Moderátoři: šulda, Moderátoři

popest
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 čer 2010, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od popest »

slovacek.milos píše:
popest píše:Kdyby to nejelo na 4 válce tak by to bylo dost znát. Motor by šel jen velmi neochotně do otáček. Nekouří to. Na víc to má DPF, takže by to asi ani nebylo vidět.
příteli motory které mají snímač úhlového zrychlení tak odpojíš tři vstřikovače a vůbec nepoznáš že jede jen jeden válec

pokud jeden válec vynechá tak když jedeš podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš nic ;)
Jestli se nepletu, když se řekne že jede na 3,2 nebo 1 válec tak to znamená, že v ostatních válcích nepůsobí žádná síla na píst jinak řečeno píst nekoná práci jen jí spotřebovává... To bych chtěl tedy vážně vidět jak auto, kde funguje jen jeden válec jede úplně normálně. Možná tak z kopce... Nebo auto, co jede na 3 válce akceleruje naprosto normálně při plném plynu...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="popest"]

ještě si to dost nepochopil na volnoběh pojede motor na jeden válec a nic nepoznáš

pokjud jedeš na tři válce podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš


vyhodou testu provozu na jeden válec poznáš vadný vstřik že kombinuješ

navýhodou jízdy na tři válce je to že třeba nic nepoznáš a skurvíš motor protože propálíš píst

je to trošku jiná dimenze chápání motoru kterou jsi ještě nikdy neviděl, třeba jednou uvidíš proto to nechápeš řj je schopna dorovnat větší dávkou úhlové zrychlení motoru
popest
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 čer 2010, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od popest »

Ok, dekuji za pouceni. Ted zpet k tematu. Pokud mas konecne nejaky dobry napad na co se zamerit sem s nim.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34097
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

popest píše:Ok, dekuji za pouceni. Ted zpet k tematu. Pokud mas konecne nejaky dobry napad na co se zamerit sem s nim.
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... smkOydhKiw
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Popest, stává se, že motor jde na 3 pouze na volnoběh, nebo jde tak napůl, po přídání plynu válec naskočí, turbo mu dodá kyslík a normálně pracuje..Být tebou, změřím tlaky válců, to je operace, která by měla předcházet téměř každé opravě mimo volného čepu... :)
P.S, mnozí mají zato, že nejdůležitější na motoru je ŘJ, ale ta potřebuje k tomu aby mohla cokoliv řídit právě tu zastaralou a dnes podceňovanou kompresi.. :)
nepropadat panice...
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Nejdřív mechanika, pak elektronika...
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Proč tam nemáš jako možnost, že to klepe na klice, když sám řikáš že v německu řešili problém s mazáním ;)
***VAG,PSA,Renault***
popest
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 13 čer 2010, 14:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od popest »

To nevim :-). Ok, pridavam na seznam. Chystam se sundat vanu. Jak nejlepe zjistit tu pripadnou vuli na klice? Mam vzit za ojnici a zkusit s ni hybat?

Diky.
Odpovědět

Zpět na „Francouzské vozy“