Jestli se nepletu, když se řekne že jede na 3,2 nebo 1 válec tak to znamená, že v ostatních válcích nepůsobí žádná síla na píst jinak řečeno píst nekoná práci jen jí spotřebovává... To bych chtěl tedy vážně vidět jak auto, kde funguje jen jeden válec jede úplně normálně. Možná tak z kopce... Nebo auto, co jede na 3 válce akceleruje naprosto normálně při plném plynu...slovacek.milos píše:příteli motory které mají snímač úhlového zrychlení tak odpojíš tři vstřikovače a vůbec nepoznáš že jede jen jeden válecpopest píše:Kdyby to nejelo na 4 válce tak by to bylo dost znát. Motor by šel jen velmi neochotně do otáček. Nekouří to. Na víc to má DPF, takže by to asi ani nebylo vidět.
pokud jeden válec vynechá tak když jedeš podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš nic
Klepání (klapání) v nízkých otáčkách v zátěži
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="popest"]
ještě si to dost nepochopil na volnoběh pojede motor na jeden válec a nic nepoznáš
pokjud jedeš na tři válce podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš
vyhodou testu provozu na jeden válec poznáš vadný vstřik že kombinuješ
navýhodou jízdy na tři válce je to že třeba nic nepoznáš a skurvíš motor protože propálíš píst
je to trošku jiná dimenze chápání motoru kterou jsi ještě nikdy neviděl, třeba jednou uvidíš proto to nechápeš řj je schopna dorovnat větší dávkou úhlové zrychlení motoru
ještě si to dost nepochopil na volnoběh pojede motor na jeden válec a nic nepoznáš
pokjud jedeš na tři válce podle vyhlášky tak taky nic nepoznáš
vyhodou testu provozu na jeden válec poznáš vadný vstřik že kombinuješ
navýhodou jízdy na tři válce je to že třeba nic nepoznáš a skurvíš motor protože propálíš píst
je to trošku jiná dimenze chápání motoru kterou jsi ještě nikdy neviděl, třeba jednou uvidíš proto to nechápeš řj je schopna dorovnat větší dávkou úhlové zrychlení motoru
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... smkOydhKiwpopest píše:Ok, dekuji za pouceni. Ted zpet k tematu. Pokud mas konecne nejaky dobry napad na co se zamerit sem s nim.
Popest, stává se, že motor jde na 3 pouze na volnoběh, nebo jde tak napůl, po přídání plynu válec naskočí, turbo mu dodá kyslík a normálně pracuje..Být tebou, změřím tlaky válců, to je operace, která by měla předcházet téměř každé opravě mimo volného čepu...
P.S, mnozí mají zato, že nejdůležitější na motoru je ŘJ, ale ta potřebuje k tomu aby mohla cokoliv řídit právě tu zastaralou a dnes podceňovanou kompresi..
P.S, mnozí mají zato, že nejdůležitější na motoru je ŘJ, ale ta potřebuje k tomu aby mohla cokoliv řídit právě tu zastaralou a dnes podceňovanou kompresi..
nepropadat panice...