čaute
problém je v tom že auto síce ide ok ale pri prudkom zošliapnutí plynu sa zapne kompresor a pri dosiahnutí cca 3500 ot/min sa komresor vypne a auto stratí výkon. nerosvieti sa žiadna kontrolka a diagnostika vyhodi iba chybu P10AE.
malo by to byť prekročený maximálny tlak kompresoru.nerobí to vždy ale dosť často.stretli ste sa s tým už niekto popr poradte?
dik
Golf 1,4tsi 125kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34073
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Strýc google našel toto
004270 - Current Sensor for Magnetic Clutch for Supercharger: Elect. Malfunction
P10AE - 000
Stromsensor für Magnetkupplung für mech. Lader elektrischer Fehler
Current sensor for magnetic coupling for mech. Loader electrical fault
Chyba na proudovém senzoru magnetické spojky kompresoru
Tady je kombinace kompresor-nízké otáčky a turbo-vysoké otáčky. Kompresor zřejmě zůstává sepnut. Senzor G582 má být podle SSP u C generace součástí ECU motoru, u B generace byl v eboxu v motorovém prostoru. Jak je to v reálu nevím.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
http://data.autorepairmanuals.ws/d6be26 ... 5975868420
004270 - Current Sensor for Magnetic Clutch for Supercharger: Elect. Malfunction
P10AE - 000
Stromsensor für Magnetkupplung für mech. Lader elektrischer Fehler
Current sensor for magnetic coupling for mech. Loader electrical fault
Chyba na proudovém senzoru magnetické spojky kompresoru
Tady je kombinace kompresor-nízké otáčky a turbo-vysoké otáčky. Kompresor zřejmě zůstává sepnut. Senzor G582 má být podle SSP u C generace součástí ECU motoru, u B generace byl v eboxu v motorovém prostoru. Jak je to v reálu nevím.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
http://data.autorepairmanuals.ws/d6be26 ... 5975868420