Golf 1,4tsi 125kW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kremeic
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 04 srp 2009, 19:26
Odpovědi: 0

Golf 1,4tsi 125kW

Příspěvek od kremeic »

čaute
problém je v tom že auto síce ide ok ale pri prudkom zošliapnutí plynu sa zapne kompresor a pri dosiahnutí cca 3500 ot/min sa komresor vypne a auto stratí výkon. nerosvieti sa žiadna kontrolka a diagnostika vyhodi iba chybu P10AE.
malo by to byť prekročený maximálny tlak kompresoru.nerobí to vždy ale dosť často.stretli ste sa s tým už niekto popr poradte?
dik
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34073
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tam bude asi turbo co? závadu načti vagem a v háji bude regulační ventil plnícího tlaku
Milda92
Přispěvovatel
Příspěvky: 160
Registrován: 01 čer 2015, 20:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Mohelnice

Příspěvek od Milda92 »

slovacek.milos píše:tam bude asi turbo co? závadu načti vagem a v háji bude regulační ventil plnícího tlaku
A nebo oboje:)
Wv golf IV egeneration ASZ+soft TDIfun 122kw@392nm-Prodáno
O2 rs bwa+soft motorpower 190kw@360nm
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Strýc google našel toto

004270 - Current Sensor for Magnetic Clutch for Supercharger: Elect. Malfunction
P10AE - 000

Stromsensor für Magnetkupplung für mech. Lader elektrischer Fehler
Current sensor for magnetic coupling for mech. Loader electrical fault
Chyba na proudovém senzoru magnetické spojky kompresoru

Tady je kombinace kompresor-nízké otáčky a turbo-vysoké otáčky. Kompresor zřejmě zůstává sepnut. Senzor G582 má být podle SSP u C generace součástí ECU motoru, u B generace byl v eboxu v motorovém prostoru. Jak je to v reálu nevím.

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_359.pdf
http://data.autorepairmanuals.ws/d6be26 ... 5975868420
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v prvom rade to napichni na OE diagnostiku VW cize VCDS alebo VAS, nie na cinsky srot.

potom budes vediet viac.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“