320d 100KW-Jak nasimulovat aby auto zažhavilo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak se zamysli. Co je jednodussi? Bagrovat ven snimac teploty, nechat si kvuli tomu vytect vodu, strachat se s nim do mrazaku cekat az se ochladi a pak zase zpet? Obstrukce s pofidernim vysledkem kdyz ani nevis o kolik se ti cidlo zase ohreje nez to vyzkousis. Druha moznost je vzit odpor o urcite hodnote a jednouduse ho pichnout do konektoru. Krome toho tam neni uplne obycejny rele a unika mi smysl cele te tve laborace. Dej kvalitni zhavice jak bylo psano a zadny problem nehledej.
Bmw repair smysl me laborace je takovy ze mam nove vsechny zhavky NGK i nove rele zhaveni...proud mi do relatka jde i do konektoru ke zhavkam...Bohuzel nemam multimetr tak merim jen zarovkovou zkouseckou coz je moje chyba ale i tim padem nevim jaky mam dat odpor do cidla teploty...(Nevi nekdo jakou zvolit hodnotu odporu?)Inpa mi vyhazuje neustale chybu Gluehanlage...Doufal jsem prave ze kdyz mi dve stare zhavky nezhavili tak ze se tim chyba vyresi a ono nic...zhavky me stali 1200kc relatko 2700kc+ usb camera 900kc( mel jsem strach ze mi spadla podlozka ze sani k ventilum-tak jsem se musel presvedcit)-takze pochop ze me to docela sere 5000kc ve zhaveni a nezhavi..14 dni pomalu uz mam rozdelany auto...A jaksi mi unika porad kde je chyba jak jsem psal kdyz probehne po zapnuti klicku test zhaveni problikne kontrolka DDE pusti do zhavek na 2 sekundy stavu a ja pote vytahnu zhavky a jsou vsechny 4 teple nove NGK jsem zjistil ze je jedna teplejsi nez druha coz taky nechapu kdyz jde do nich stava po stejnou dobu tak jak je to mozne?Zkusil jsem jednotlive zhavky napojit na baterku a vsechny se rozpali do cervena ale zhavi o hodne pomaleji nez stare od starline(daval predchozi majitel)...kdyz vymenim ty starline na zkousku za ty NGK co nejsou po vytahnuti tak teple tak ty dve ostatni po vytahnuti starline maji zhruba na dotek stejnou teplotu...No a proto mi jde o to abych vyskousel plnohodnotne zazhaveni simulace minusovych teplot a jsem prave zvedavy jestli se rozpali poradne a nebudou jen teple jako pri tom testu predzhaveni na cca.2 sekundy..
Naposledy upravil(a) lukes128 dne 09 říj 2016, 09:28, celkem upraveno 1 x.
bmw nie je vag ze ked odpojis cidlo teploty.
zahod inpu za psom, chod niekde kde maju OE diagnostiku BMW, skuste akcne cleny, pozri všetky teploty či su OK, jednotka ma nejaky dovod preco zhavi len 2 sekundy.....a mozno jej to staci.
zahod inpu za psom, chod niekde kde maju OE diagnostiku BMW, skuste akcne cleny, pozri všetky teploty či su OK, jednotka ma nejaky dovod preco zhavi len 2 sekundy.....a mozno jej to staci.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Geo:mám 100Kw motor nemám jednotku žhavení jak 110kw ale mám relé které není řízené pulzně šířkovou modulací (PWM)...Tím pádem nepotřebuji Osciloskop..Nebo je to jinak?Ted mě napadá nemůže to být i baterkou,ale je pravda že jsem ji dobijel...
Naposledy upravil(a) lukes128 dne 09 říj 2016, 09:32, celkem upraveno 1 x.
Info žhavení pro mou jednotku DDE 3 z WDS BMW:
wds:
Preheating System DDE 3.0
The voltage for the preheater plugs is supplied via the preheater relay. The relay is switched by the DDE control unit.
The preheater plugs are designed as sheathed element preheater plug and equipped with a new plug connection. They are connected in parallel.
Preheater time control
The preheating duration is dependent on the engine coolant temperature and battery voltage and is indicated by the preheating/DDE indicator.
Preheating
Preheating takes place for approx. 2 seconds between 6 °C and 20 °C. No preheating takes place at temperatures above this value.
After-heating
After-heating takes place after engine start at temperatures below 40 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Troubleshooting
The DDE control unit receives a fault signal from the preheater relay in the form of the S_GRS signal if there is a fault in the preheater plugs, preheater relay or in the voltage supply of the relay. The DDE control unit itself detects a short-circuit/open-circuit in the relay activation function. Fault code 8 "preheating system" is stored in both cases.
wds:
Preheating System DDE 3.0
The voltage for the preheater plugs is supplied via the preheater relay. The relay is switched by the DDE control unit.
The preheater plugs are designed as sheathed element preheater plug and equipped with a new plug connection. They are connected in parallel.
Preheater time control
The preheating duration is dependent on the engine coolant temperature and battery voltage and is indicated by the preheating/DDE indicator.
Preheating
Preheating takes place for approx. 2 seconds between 6 °C and 20 °C. No preheating takes place at temperatures above this value.
After-heating
After-heating takes place after engine start at temperatures below 40 °C in order to improve idle and exhaust characteristics.
Troubleshooting
The DDE control unit receives a fault signal from the preheater relay in the form of the S_GRS signal if there is a fault in the preheater plugs, preheater relay or in the voltage supply of the relay. The DDE control unit itself detects a short-circuit/open-circuit in the relay activation function. Fault code 8 "preheating system" is stored in both cases.
Ve tvém případě ano pokud je vše nové a stále je problém tak už budeš jen hádat.Na mástroj jsem dopal stejně taky jsem si říkal na co skop jenže někdo dal vše nové a porád problém nakonec se napojilo vše včetně proudu a byly vydět propady na dvou svíčkách pak už jen kontrola vedení a samotné svíčky já měl problém v novém konektoru jedné svíčky a jedna nová svíčka se při průchodu proudu vždy krátce přerušovala.Bez měření bych to prostě neměl šanci najít i takhle mě to dalo pořádně zabrat protože skop vytáhnu až když všechno selže a pak mám problém se v tom orientovat protože to moc neumím.