až do teď jsem měl za to že nejvyšší kvalt a brzdaroman1648 píše:jakmile motor chytne kalup na olej, musíš tam dát jedničku,brzdu a přes kvalt ho udusit, jinak to nejde, když to jelo minutu na plnej ceres, nezdá se mi že by se nic nestalo...
Auto bez výkonu - Samovolné přetočení mototoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mno já třeba mam (cca3 léta) udělanej výpušťák na nejspodnejším místě intercooleru 4mm dírka a v ní 5mm šroubek s těsněním,a každý rok při výměně oleje odkaluju.
Najedu tak 10tis./rok turbo je puvodní najeto 185tis.
Od doby co jsem sved odvětrávání klikovky mimo sání pod auto tak z toho vykape vždycky tak 10 kapiček oleje.
Jsem v klidu a mám kontrolu nad stavem turba.
Najedu tak 10tis./rok turbo je puvodní najeto 185tis.
Od doby co jsem sved odvětrávání klikovky mimo sání pod auto tak z toho vykape vždycky tak 10 kapiček oleje.
Jsem v klidu a mám kontrolu nad stavem turba.
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
To jste mě moc nepotěšili, mám dle tacho najeto 249 000 km, turbo je stále původní. Turbo houká už asi 4 roky (100 000 km) a když otevřu okénko tak slyším i pískání.
Olej mi to žere podle toho zda jezdím jen běžný jízdy do práce nebo je v tom i delší cesta po dálnici.
Obvykle se vlezu do 1 litru na 12 000 km, někdy i půl litru.
Párkrát do roka mám dole nárazník a čistím jak cooler tak vše kolem, protože mám někde ve spodním rohu netěsnost a prolíná mi tudy olej co do něj nateče. Takže v cooleru se mi nic nedrží, jen když jej vytáhnu, tak je vnitřek celý zamaštěný.
Cca jeden z deseti studených startů je doprovázen bílým kouřem, který po cca 5ti vteřinách ustane.
Na turbo samotný jsem ještě nekoukal (mám strach že když to udělám, tak nebudu mít ani odvahu s tím jet domů a rodiný rozpočet začne krvácet).
Nedávno jsem koupil nový světla (už třetí) i přes přesvědčování manželky, že mám raději koupit nový turbo.
Jestli naní teď vybalím, že musím pro turbo, tak se mnou nebude mluvit už vůbec.
Olej mi to žere podle toho zda jezdím jen běžný jízdy do práce nebo je v tom i delší cesta po dálnici.
Obvykle se vlezu do 1 litru na 12 000 km, někdy i půl litru.
Párkrát do roka mám dole nárazník a čistím jak cooler tak vše kolem, protože mám někde ve spodním rohu netěsnost a prolíná mi tudy olej co do něj nateče. Takže v cooleru se mi nic nedrží, jen když jej vytáhnu, tak je vnitřek celý zamaštěný.
Cca jeden z deseti studených startů je doprovázen bílým kouřem, který po cca 5ti vteřinách ustane.
Na turbo samotný jsem ještě nekoukal (mám strach že když to udělám, tak nebudu mít ani odvahu s tím jet domů a rodiný rozpočet začne krvácet).
Nedávno jsem koupil nový světla (už třetí) i přes přesvědčování manželky, že mám raději koupit nový turbo.
Jestli naní teď vybalím, že musím pro turbo, tak se mnou nebude mluvit už vůbec.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
no, ono až se ti to stane tak uvidíš co to je, jak zachováš chladnou hlavuGrunt píše:až do teď jsem měl za to že nejvyšší kvalt a brzdaroman1648 píše:jakmile motor chytne kalup na olej, musíš tam dát jedničku,brzdu a přes kvalt ho udusit, jinak to nejde, když to jelo minutu na plnej ceres, nezdá se mi že by se nic nestalo...
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
pokud to auto dostávalo alespoň nějaký servis a předchozí majitel se k tomu nějak choval v rámci mezí, tak tomu turbu nic být nemusí. Já měnil turbo ve 340t. km a bylo "jak nový" a to na to minulý majitel celkem sralfavo píše:To jste mě moc nepotěšili, mám dle tacho najeto 249 000 km, turbo je stále původní.
lol, tak to bych chtěl vidět mojí ženu, jak mě přesvědčuje, ať koupím nový turbofavo píše:Nedávno jsem koupil nový světla (už třetí) i přes přesvědčování manželky, že mám raději koupit nový turbo.

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Chlapi klííííd. Mám 550tis km,olej 1litr na 10 tis km a důležité věci původní. Je potřeba za jízdy tomu autu vyhovět a pak i servis,nejlépe osobní přístup.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Moje auto dostává i to co nepotřebuje a ještě dřív než si řekne.
Třeba včera vnoci dostalo do podvozku obrovským šutrem co odlítl od auta předemnou, aniž by si oto řeklo. Snad nebudou škody moc velký, hold nevýhoda snížených aut.
Stále se uklidňuji tím, že turbo píská možná právě kvůli té netěsnosti v cooleru, budu to muset nějak pořešit, ale na druhou stranu mi tama alespoň uniká olej a nehromadí se vněm.
Tak nevím co bude lepší, zda díru ucpat nebo jí tam nechat.
Moje žena mě ke koupi turba přesvědčovala proto, že ví že bude třeba, ale hlavně se jí ty světla vůbec nelíbily.
Třeba včera vnoci dostalo do podvozku obrovským šutrem co odlítl od auta předemnou, aniž by si oto řeklo. Snad nebudou škody moc velký, hold nevýhoda snížených aut.
Stále se uklidňuji tím, že turbo píská možná právě kvůli té netěsnosti v cooleru, budu to muset nějak pořešit, ale na druhou stranu mi tama alespoň uniká olej a nehromadí se vněm.
Tak nevím co bude lepší, zda díru ucpat nebo jí tam nechat.
Moje žena mě ke koupi turba přesvědčovala proto, že ví že bude třeba, ale hlavně se jí ty světla vůbec nelíbily.

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi