Cerpadlo 2,5 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Ale zavadu cerpadla to neukazalo, a kdyby byl ten tranzistor v haji tak to ukaze ze je vadna rj cerpadla ne?
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to octaviask: Nemiesaj jablka s hruskami. Precitaj si moj prispevok vyssie k tomu predsuvniku. Zamysli sa nad hlupostou ktoru si napisal. Rozober si cerpadlo a sam usudis ze je to hlupost.

Porovnaj si prud (amplitudu) a periodu aktivacie obidvoch ventilov a uvidis o com je rec.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

citronada píše:Ale zavadu cerpadla to neukazalo, a kdyby byl ten tranzistor v haji tak to ukaze ze je vadna rj cerpadla ne?
Nie nemusi ukazat chybu cerpadla, ved som ti to pisal.
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Jaka je sance ze to bude ten snimac mnozstvi paliva? Jak to overit nez koupim novy
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Daj cislo zavady, neviem co si mam predstavit pod pojmom " snimac mnozstvi paliva " , kedze dnu v cerpadle nic take nieje. Mozno je tym mysleny napr. plavak v nadrzi. Cim ste to citali? Dufam, ze nie klonom Delphi (LOL)
Daj dole kryt motora a kukni sa ci je vidno naftu v tej priesvitnej hadicke. Po otoceni klucom by si mal pocut bzucat precerpavacie ( nie je to podavacie !!! ) cerpadlo v nadrzi. Skus balonikom vytiahnut naftu z nadrze. Aj ked si stale myslim, ze problem bude ten tranzistor :kol1: Nespekuluj a zmeraj ho, je to robota max. na 5 min. Nic pri tom netreba rozoberat.
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Kod chyby je g210 - snimac nedostatku paliva, vycetl jsem ze si auto mysli ze tam je malo nafty a zablokuje cerpadlo, pry se to da vyresit napojenim odporem 400ohm, jak rikam povolil jsem trubku na vstriku a z toho nesla ani kapka, vycitano normalne vagem pres kkl kabel
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

TDI tech píše:to octaviask: Nemiesaj jablka s hruskami. Precitaj si moj prispevok vyssie k tomu predsuvniku. Zamysli sa nad hlupostou ktoru si napisal. Rozober si cerpadlo a sam usudis ze je to hlupost.

Porovnaj si prud (amplitudu) a periodu aktivacie obidvoch ventilov a uvidis o com je rec.
jop, mas pravdu. Nestudoval som to detailne a tak nejak som bol "nastaveny" na to ze vykonak odchadza vyssim zatazenim (co si povacsine vsetci myslia) Teraz ked kukam do esicka co su to za ventilce.... (LOL)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neni snímač G210 ten v nádrži v košíku z kterého si saje vysokotlaké čerpadlo? A do košíku se palivo pumpuje z nádrže el. pumpu?

Známej měl A6 2.5TDi AKN předohrabku, chcíplo mu pomocné podávací čerpadlo, tím pádem byl košík bez nafty a díky G210 jednotka zablokovala motor. Řešil jsem to v roce 2010 tak snad se nepletu, ale poté co jsme vyměnili poškozenou podávačku ( ta měla sací koše v obou půlkách nádrže ) motor chytnul.
Naposledy upravil(a) Tomas.cz dne 22 říj 2016, 20:58, celkem upraveno 1 x.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

citronada píše:Kod chyby je g210 - snimac nedostatku paliva, vycetl jsem ze si auto mysli ze tam je malo nafty a zablokuje cerpadlo, pry se to da vyresit napojenim odporem 400ohm, jak rikam povolil jsem trubku na vstriku a z toho nesla ani kapka, vycitano normalne vagem pres kkl kabel

EDIT:
A co pisu budiky? Takze blokovanie tam je. Snimac nedostatku paliva G210 blokuje ventil nastavovaca mnozstva paliva v rozdelovacej hlave cerpadla N146
Naposledy upravil(a) TDI tech dne 22 říj 2016, 21:20, celkem upraveno 1 x.
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Budiky nepisou nic, jen tahle zavada v rj, no zkusim dolejt nadrz aspon do tri ctvrte a uvidim, pak kdyztak zkusim ten odpor a kdyz nic, asi cerpadlo no :( jeste by to chtelo asi poradne odvzdusnit ale to prej neni sranda
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ospravedlnujem sa dezinformaciu ktoru som uviedol. Takze este raz. Prezrel som si manual a blokovanie tam je. Snimac nedostatku paliva v nadrzi G210 v pripade nedostatku mnozstva paliva informuje RJ motora ktora nasledne blokuje ventil nastavovaca mnozstva paliva v rozdelovacej hlave cerpadla N146. Cize to ziavne moze byt pricina tvojho problemu. Skus ho vykratit co to spravy. Malo by to ist. Podla prirucky je to iba hladinovy spinac ktory vykrati odpor. Cerpadlo by sa nemalo zavzdusnit, jedine ak si nedotiahol trubky ked si skusal ci cez nich dava naftu.
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Dobre zkusim a uvidime, diky za rady, dam vedet jak to dopadlo
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud bude chyba v podávacím čerpadle, což byl případ který jsem řešil, stačilo nalít palivo do nádrže, tím se naplnil kyblík, G210 bylo ponořené a motor šel nastartovat, když se objem nafty vyprázdnil motor zase zhasnul.
citronada
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Registrován: 09 pro 2012, 19:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od citronada »

Nema to podavaci cerpadlo, ale jen precerpavaci, ale vim jak to myslis
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Jj máš pravdu, podávací by bylo z nádrže do pumpy na motoru, tohle je přečerpávací vlastně jen v nádrži.

Napiš pak kde byl problém.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“