Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu

Příspěvek od F.ERESO »

Čau, můžete se prosím mrknout na logy ? Je to před čipem a po čipu. Na origo softu je to ok, na tom po čipu je malý podfuk.. Nevím co s tím, jestli tahat turbo ven a vyčistit..? Jak moc je ten podfuk nebezpečný?
Zde odkaz na oba logy : http://leteckaposta.cz/321866285

Díky moc:)
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

ORIGO

Obrázek

Chip

Obrázek
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

kdo dělal čip a mas graf z brzdy???
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

CHip nedělala žádná firma, ale má to být kvalitní.. Za autem nevidím kouř, kamoš co jel zamnou říkal že jen tak decentně. Ano, odbržděných 174ps
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud to před softem bylo v poradku a po softu to dělá tohle tak bych videl chybu v softu.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:tak bych videl chybu v softu.
Neni mozny, jasne Ti napsal, ze je to kvalitni chip, tak to tak proste ber tak, ze chyba bude proste 100% v hardware (LOL)

(preventivni poznamka: ironie)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no takto.....pokial je regulacia OK a banka chodi lahko, hadicky su tesné...tak proste chyba "upravy". Treba sa pohrat s dutycycle N75tkou.

Moj nazor je ale ze ti troška drhne regulacia pripadne banka netesna? hadicky? netusim...

Pred kazdym takymto zasahom do auta musi regulacia chodit UKAZKOVO!!!! Motor musi byt v TOP stave a seria nesmie vykazovat ziadne problemy. Potom mozete nalievat bary a miligramy (wallbash)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Jasně, no na origo softu je to ok, takže předpokládám že věci jako banka, n75, hadičky, jsou ok.. Spíš se přikláním k tomu že by chtělo turbo vyčistit, že při větší dávce nafty to nestíhá regulovat...
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.

hm no ved ked to reguluje ako má, prečo nie....ono tieto veci sa robia na 100 spôsobov kazdy si spravi ten svoj. Videl som upravy stage 1 kde bola chytena mapa N75.


Inak tuto ucho ma pravdu..po uprave sa regulacia ukaze este viac...aj na tej serii to troška zadrhava.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3675
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Kolikrát si to po úpravě logoval? Jestli ten propad není jen náhoda..
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

pokud to bylo na brzdě tak ten pokles tlaku turba v tech 1900ot. musel být vidět na průběhu výkonu a kroutícím momentu prece ne??

takže ti to ten kvalitní úpravce měl hned opravit....... (LOL)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Abych upřesnil.. na brzde byl bratrancuv leon ale s tim stejným chipem. Logoval jsem jen jednou, taky jsem si rikal jestli to nezkusit jeste jednou..
F.ERESO
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 04 srp 2014, 15:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od F.ERESO »

Jeste jeden dotaz, kamos mi tvrdí ze mam spatne čidlo teploty, ze tam mam teplotu 81st, ze musi byt minimalne 85, ze to dává jinou dávku paliva. Ja tvrdím ze teplota ma na dávku paliva vliv ale treba zastudena a ne rozdíl jestli 80 nebo 85st... kdo ma pravdu:)?
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
blbost,pozrel by som si napr seriovku 77kw po chipe..ktore uz v serii maju vacsi prefuk
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“