Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Logování Leon 1.9 TDI ARL, před a po čipu
Čau, můžete se prosím mrknout na logy ? Je to před čipem a po čipu. Na origo softu je to ok, na tom po čipu je malý podfuk.. Nevím co s tím, jestli tahat turbo ven a vyčistit..? Jak moc je ten podfuk nebezpečný?
Zde odkaz na oba logy : http://leteckaposta.cz/321866285
Díky moc:)
Zde odkaz na oba logy : http://leteckaposta.cz/321866285
Díky moc:)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Neni mozny, jasne Ti napsal, ze je to kvalitni chip, tak to tak proste ber tak, ze chyba bude proste 100% v hardwarestanda123 píše:tak bych videl chybu v softu.

(preventivni poznamka: ironie)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
no takto.....pokial je regulacia OK a banka chodi lahko, hadicky su tesné...tak proste chyba "upravy". Treba sa pohrat s dutycycle N75tkou.
Moj nazor je ale ze ti troška drhne regulacia pripadne banka netesna? hadicky? netusim...
Pred kazdym takymto zasahom do auta musi regulacia chodit UKAZKOVO!!!! Motor musi byt v TOP stave a seria nesmie vykazovat ziadne problemy. Potom mozete nalievat bary a miligramy
Moj nazor je ale ze ti troška drhne regulacia pripadne banka netesna? hadicky? netusim...
Pred kazdym takymto zasahom do auta musi regulacia chodit UKAZKOVO!!!! Motor musi byt v TOP stave a seria nesmie vykazovat ziadne problemy. Potom mozete nalievat bary a miligramy

"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
UchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
hm no ved ked to reguluje ako má, prečo nie....ono tieto veci sa robia na 100 spôsobov kazdy si spravi ten svoj. Videl som upravy stage 1 kde bola chytena mapa N75.
Inak tuto ucho ma pravdu..po uprave sa regulacia ukaze este viac...aj na tej serii to troška zadrhava.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
pokud to bylo na brzdě tak ten pokles tlaku turba v tech 1900ot. musel být vidět na průběhu výkonu a kroutícím momentu prece ne??
takže ti to ten kvalitní úpravce měl hned opravit.......
takže ti to ten kvalitní úpravce měl hned opravit.......

superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
blbost,pozrel by som si napr seriovku 77kw po chipe..ktore uz v serii maju vacsi prefukUchoTD píše:Pri uprave serioveho auta nieje VOBEC potrebne zasahovat do N75 mapy,vacsinou to ludia urobia este horsie ako lepsie.
Horsia regulacia sa patrne moze prejavit pri zvyseni vykonu.
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave