Koupím brzdovou trubku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupím brzdovou trubku
Nemá někdo tuhle trubičku:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... 17370.html
A odvzdušnovací šroub? Díky
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... 17370.html
A odvzdušnovací šroub? Díky
Pominu-li, že jde "jenom" o brzdy, tak minimálně na (legální) STK je Cu trubka na vyhazov
Lepší to je tak akorát pro ně na práci... lépe se to pertluje, lépe se to ohýbá...
Upozornění, že to budou chtít "ojebat" (protože nemají pořádnou pertlovací sadu) jsi dostal včas. Očividně jsi se nad tím ani nezamyslel. Komu není rady, tomu není pomoci...
Lepší to je tak akorát pro ně na práci... lépe se to pertluje, lépe se to ohýbá...
Upozornění, že to budou chtít "ojebat" (protože nemají pořádnou pertlovací sadu) jsi dostal včas. Očividně jsi se nad tím ani nezamyslel. Komu není rady, tomu není pomoci...
GIV Variant TDi ???kW
Tak už Tě vidím na na každým druhým autě taháš kovový trubky od válce až do zadu a proplýtáš je mezi nápravama a nádrží.Fakt super práce když nejdou tvarovat.měděná trubka neschnije jak kovová a když ji pak stříkneš nečím na spodky nebo černým sprejem tak ani na stk nemají problém.Slavkov píše:Pominu-li, že jde "jenom" o brzdy, tak minimálně na (legální) STK je Cu trubka na vyhazov![]()
Lepší to je tak akorát pro ně na práci... lépe se to pertluje, lépe se to ohýbá...
Upozornění, že to budou chtít "ojebat" (protože nemají pořádnou pertlovací sadu) jsi dostal včas. Očividně jsi se nad tím ani nezamyslel. Komu není rady, tomu není pomoci...
Měděná trubka je prasárna a na autě to nemá co dělat. A když není mechanik schopen to naohýbat jak se má, nebo na to nemá pořádné vybavení tak ať se do toho radši nes..e, výmluva typu, že se to ze správného materiálu blbě vyrábí, ohýbá atd., akorát svědčí o tom jakej je kdo lempl. A jak bylo řečeno, tak za měděnou trubku tě na STK vyhodí....trhac píše:Tak už Tě vidím na na každým druhým autě taháš kovový trubky od válce až do zadu a proplýtáš je mezi nápravama a nádrží.Fakt super práce když nejdou tvarovat.měděná trubka neschnije jak kovová a když ji pak stříkneš nečím na spodky nebo černým sprejem tak ani na stk nemají problém.Slavkov píše:Pominu-li, že jde "jenom" o brzdy, tak minimálně na (legální) STK je Cu trubka na vyhazov![]()
Lepší to je tak akorát pro ně na práci... lépe se to pertluje, lépe se to ohýbá...
Upozornění, že to budou chtít "ojebat" (protože nemají pořádnou pertlovací sadu) jsi dostal včas. Očividně jsi se nad tím ani nezamyslel. Komu není rady, tomu není pomoci...
Jinak ono když shnilé prahy vystříkáš montážní pěnou, přelepíš ipou a stříkneš tak s tím na STK taky nemají problém, pokud se na to lépe nezaměří, Je to jenom o tom jak s tím vychcat, ale bezpečnost je ta tam...
Koukám že někteří zdejší členové sem nechodí proto, a by věděli jak co opravit, či upravit, ale aby věděli jak to omrdat... přeji "mnoho úspěchů"
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Citát:Výroba brzdového potrubí
Při výrobě brzdového potrubí používáme výhradně kvalitní dvouplášťové trubičky, vyrobené ze speciálních kovových slitin, které jsou používány předními automobilovými značkami do prvovýroby. Trubičky jsou uvnitř poměděné a vně potažené pružným epoxydovým povlakem. Toto dvouplášťové provedení zaručuje snadné tvarování, aniž by se změnil průřez (průchodnost) trubičky i v ostrých úhlech s malým rádiusem. Pružný epoxydový povlak je alternativně nanášen při výrobě, což zaručuje vysokou odolnost proti korozi, otěru a ohybu.
Naše brzdové potrubí plně vyhovuje normám a požadavkům ISO - 7098 - 1984. Testováno VÚMV Praha protokolem č. 573.93/06.
Porovnávací tabulka tlakových zkoušek
Typ trubky Tlak, při kterém došlo k roztržení
Dvouplášťová 150 - 156 MPa
Jednoplášťová 85 - 95 MPa
Měděná 60 - 80 MPa
Norma ISO 110 MPa
Takže kdo se chce zmrzačit at dá měd.
Při výrobě brzdového potrubí používáme výhradně kvalitní dvouplášťové trubičky, vyrobené ze speciálních kovových slitin, které jsou používány předními automobilovými značkami do prvovýroby. Trubičky jsou uvnitř poměděné a vně potažené pružným epoxydovým povlakem. Toto dvouplášťové provedení zaručuje snadné tvarování, aniž by se změnil průřez (průchodnost) trubičky i v ostrých úhlech s malým rádiusem. Pružný epoxydový povlak je alternativně nanášen při výrobě, což zaručuje vysokou odolnost proti korozi, otěru a ohybu.
Naše brzdové potrubí plně vyhovuje normám a požadavkům ISO - 7098 - 1984. Testováno VÚMV Praha protokolem č. 573.93/06.
Porovnávací tabulka tlakových zkoušek
Typ trubky Tlak, při kterém došlo k roztržení
Dvouplášťová 150 - 156 MPa
Jednoplášťová 85 - 95 MPa
Měděná 60 - 80 MPa
Norma ISO 110 MPa
Takže kdo se chce zmrzačit at dá měd.
OCTAVIA- ALH