nelze doladit předvstřik a6 2.5TDI AKN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jan.klipa"]
Spíš potřebuju poradit, jak z toho prů... s tím čerpadlem. máš svátky tak honem něco pořešit není dost možné, já osobně řeším problém s uživatelem doležel opravy VP brno troubsko, pak turbo brno, nebo jsem si našel stránky opraváře vépeček a zavolal mu, oni nejlépe ví které čerpadla se dají a jak zaměnit a které prostě pojedou i nepojedou,

sám to vidíš čerpadlo je na 16, máš mít u akn mínus 4 -0 dává se na mínus jedna a dáš 2 a furt něco,

opraváři čerpadel taky nejsou výhra, měl jsem ake automat, občas nešlo nastartovat, co s kurvou ani to neroztáhneš, musels napojit tlak 7atm a chytlo, nafta neměla kudy padat zpětné ventily, dal jsem čerpadlo na kontrolu 2500 kč výsledek s papírem že má sice mušky ale musí jet naprosto v pořádku i startovat, nakonec se čerpadlo vyměnilo za drahý repas elektronika + pajšl a není dodnes problém několik let,

stejný problém je i u cr vstřiku už se mi stalo několikrát že jsem měl papír že je OK a motor nenastartoval, nebo geniální piezo na mašině s papírem po repasi je OK bohužel ecu u značky renault je jiného názoru a start nepovolí,

kolikrát přijdeš o nervy že ti z toho málem praskne kokot

(wallbash) (wallbash) (wallbash) než přijdeš ke krásnému slůvku vyřešeno ;)
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

No a jak z toho ven. Je opravdu závada v tom, že se čerpadlo nemůže smířit s jednotkou?
Za studena to chytlo zase krásně, ale docela dlouho se to hádalo, což před tím nedělalo, kontrolka na volnoběh sporadicky svítila a zhasínala, když se to malinko ohřálo zhasla, a za jízdy (cca 5km) se sporadicky rozsvěcovala (závada stále řízení počátku vstřiku).
Když jsem koukal na předvstřik za jízdy, tak s rozpojeným vstřikem byl předvstřik stále 0°, když jsem vstřik zapojil, předvstřik se měnil, od cca 0°až 5°, takže předpokládám že šoupě v čerpadle funguje.
Ale nejsem schopen říct, jaký byl předvstřik v době, kdy se kontrolka rozsvítila.
Opět podotýkám, že ta kontrolka je dobrý pomocník, kdy se závada objeví. Samozřejmě je to poznat i na výkonu. A rozsvítí se i z kopce bez plynu (s kvaltem).
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

s tymto cerpadlom ti to nepoje. Keby slo o rozdiel ze mechanicke AKN cerpadlo a cerpadlo pre automatiku... OK, prehras soft. Ale toto cerpadlo bude mat podla mna ine vnutornosti.

hladaj cerpadlo podla cisla ake som ti poslal.
Naposledy upravil(a) octaviask dne 30 pro 2016, 10:46, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Vím jak je to s repasem, jednou jsem dával PD vstřiky na repas, stálo to 23.000,- a fungovaly 1.000km pak šly srát a pán se stolicí (myslím stolici na vstřiky :-D ) říkal že je vše v pořádku, ale auto nejelo, když jsem tam dal jinej vstřik, auto jezdilo jak dráha.
Ale teď zásadní otázka, když nechám udělat tohle čerpadlo (AKE) , bude fungovat s touhle jednotkou (AKN)?
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

octaviask píše:s tymto cerpadlom ti to nepoje.
To ale nechci slyšet :-D :-D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

potrebujes cerpadlo AKN!!!! a dokonca AKN podla cisla ktore som ti poslal, nie iné.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

octaviask píše:potrebujes cerpadlo AKN!!!! a dokonca AKN podla cisla ktore som ti poslal, nie iné.
Podle kellyny by tam mělo být 0470506006
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jan.klipa píše:
octaviask píše:s tymto cerpadlom ti to nepoje.
To ale nechci slyšet :-D :-D
pokud to nechceš slyšet musíš se tím autem tak dlou jebat až na to přijdeš riskantní nejlevnější řešení je tak 3 a víc staré na inzerát, když se spálíš tak 15 + vyhozené tři ;)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vieš...keď už chceš radu, tak si daj aspon tu robotu a citaj kazdy prispevok v téme...na prvej strane som ti pisal:

octaviask píše:059130106B - mechanicka prevodovka
0 470 506 010
0 986 444 070

059130106C - automaticka prevodovka
0 470 506 006
0 986 444 068
0 470 506 049



0 470 506 016 je AKE, 132kw avšak pozor mohol niekto robit prerabku.

Odpis cisla zo vsetkych vstrekov, aj z riadiaceho + cislo z jednotky, a nejak vyluštime čo k sebe patrí.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

106E který ted máš je nový nebo repas?? Jestli nový možná bych ho koupil ;) kyž bude dobrá cena (noteeth) repas nechci ten si tu mužu udělat
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Promiň, každé rady si vážím, já sem hledal číslo, který si mi psal, ale u tebe byly tři možnosti a nevěděl sem který by to mohlo být a v kelly mi vyskočilo pro manuál, kód motoru AKN jen 0470506006.

octaviask píše:vieš...keď už chceš radu, tak si daj aspon tu robotu a citaj kazdy prispevok v téme...na prvej strane som ti pisal:

octaviask píše:059130106B - mechanicka prevodovka
0 470 506 010
0 986 444 070

059130106C - automaticka prevodovka
0 470 506 006
0 986 444 068
0 470 506 049



0 470 506 016 je AKE, 132kw avšak pozor mohol niekto robit prerabku.

Odpis cisla zo vsetkych vstrekov, aj z riadiaceho + cislo z jednotky, a nejak vyluštime čo k sebe patrí.
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Je to repas
hansdob píše:106E který ted máš je nový nebo repas?? Jestli nový možná bych ho koupil ;) kyž bude dobrá cena (noteeth) repas nechci ten si tu mužu udělat
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

.....................
Naposledy upravil(a) octaviask dne 03 led 2017, 19:01, celkem upraveno 1 x.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

Tak vidíš, jaký jsou to uličníci, a já jim tak věřil. (LOL)
Převodovka je manuál, podle toho jsem v kelly našel tohle číslo
jan.klipa
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 pro 2012, 12:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od jan.klipa »

A elit povídá na manuál, AKN 0 986 444 068
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“