Octavia I TDi Edice GT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 04 dub 2010, 21:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 495
- Registrován: 08 pro 2012, 21:23
Vy děláte jak kdyby O2 neujela ani jednu nádrž bez opravy. Jasně, všichni ví že tak blbuvzdorná jako OI není. Nadruhou stranu má v základu intercooler co funguje, nemusí se nic neorigo bastlit a podvozek co bezproblému zvládne 200k.
Ono je taky rozdíl, jestli máte auto na 20km do práce po okresce, nebo jezdíte delší cesty, dálnice..To vám začnou na OI vadit věci, kterých jste si předtím nevšimli.
Btw. kdybych měl přemýšlet ještě o OI tak jedině kvůli rotačce, mnohem příjemnější motor na ježdění, spotřeba, spolehlivost.
Ono je taky rozdíl, jestli máte auto na 20km do práce po okresce, nebo jezdíte delší cesty, dálnice..To vám začnou na OI vadit věci, kterých jste si předtím nevšimli.

Btw. kdybych měl přemýšlet ještě o OI tak jedině kvůli rotačce, mnohem příjemnější motor na ježdění, spotřeba, spolehlivost.