Já viem len to je to že na 5q to vraj nerobí nejaký extra rámus ale že na 6q a ešte aj 4x4 to je moc počuť aspoň tak zatial všetci vraviamartinsidlo píše:Já ti to neberu.MatusSebo píše:Ja mám O1 6Q 4x4martinsidlo píše:Jednohmota na OI 5Q jen trochu přenáší vybrace do převodovky,jde to doladit úpravou volnoběhu. Jiné neduhy to nemá až na větší km výdrž,já již 300tis km po městě a nešetřím rozjedy a akcelerací pod plným plynem.
Ale je to každého rozhodnutí.chlapi píšu že to v žiadnom pripade
1 Hmotný zotrvačník vs. 2Hmota
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1 74kw 4x4 17/52 hybrid turbina + Soft 150ps
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Daval jsem nekolik jednohmot na OC II 1.9 tdi 77 kw a auta jezdi a jezdi . V podstate nic jineho ti nezbyva pokud das do auta vetsi turbo ale chces zanechat puvodni prevodovku .Martin.D píše:A na O2 PD BXE resp tomu podobné tá jednohmota 228mm ( originál nie VALEO ) robí rámus? ? ?
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Na jakýkoliv 5q převodovce je jednohmota v pohodě, jak na rotačce, tak na PD. Ale osobně bych dal raději set National z Renovaku, mnohem kvalitnější náhrada, než Valeo a za stejný penízeMartin.D píše:A na O2 PD BXE resp tomu podobné tá jednohmota 228mm ( originál nie VALEO ) robí rámus? ? ?
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zdravím, poprosím o radu, B5 Tdi 66kW AHU dvouhmota, nějak mi začlo kurevsky vibrovat auto v tahu nejvíce 3 a 4 kvalt mezi 1500 až 2500ot.. ale jakože kurevsky.. zleva doprava.. homokloub sem vymenil, ten byl KO, poloosy bez vůlí.. mohla by to být dvouhmota ? 370kkm podle cebie.. jsou tam sprinty a malý soft, chovám se k tomu velmi slušně..
Může a nemusí, může být i samotná skříň, člověk mění a mění a většinou to může dělat lecos, od volné matky na poloose, po axiální vůli na skříni, až po vůli na podvozku, spojka... projdi všechno, vůle v podvozku (i zadní nápravu) poloosy (vnitřní), ale dle mě spojka...eXi píše:zdravím, poprosím o radu, B5 Tdi 66kW AHU dvouhmota, nějak mi začlo kurevsky vibrovat auto v tahu nejvíce 3 a 4 kvalt mezi 1500 až 2500ot.. ale jakože kurevsky.. zleva doprava.. homokloub sem vymenil, ten byl KO, poloosy bez vůlí.. mohla by to být dvouhmota ? 370kkm podle cebie.. jsou tam sprinty a malý soft, chovám se k tomu velmi slušně..
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
240mm je jasná věc.. se šestikvaltem.. tam jednohmota neuspěje...
Ale na malou spojku a pětikvalt je to v pohodě, dalo se to tady na několik aut a vše funguje jak má, žádné zhoršení čehokoliv... Navíc, měly je z fabriky staré TDI, měly je všecky Fabie TDI 74kw a poslední ročníky O1 Tour AXR 74kW... !!!
Navíc, jak psal Mařena.. při zvednutí výkonu ani jiná cesta není.. krom teda přestavby na šestikvalt
Ale na malou spojku a pětikvalt je to v pohodě, dalo se to tady na několik aut a vše funguje jak má, žádné zhoršení čehokoliv... Navíc, měly je z fabriky staré TDI, měly je všecky Fabie TDI 74kw a poslední ročníky O1 Tour AXR 74kW... !!!
Navíc, jak psal Mařena.. při zvednutí výkonu ani jiná cesta není.. krom teda přestavby na šestikvalt
Vici: Jinými slovy je měly "rozpočtové" auta.
Z principu fungování musí být mezi 1hmt a 2hmt rozdíl, i na 5 kvaltu.
Jako, asi bych nějaký ten hluk a vibrace oželil, ale když si to spojím s otáčkama při dálniční rychlosti, které 5kvalt má, je asi fakt rozumnější dát 6kvalt (dlouhá 5q převodovka pro mě taky není cesta.)
Z principu fungování musí být mezi 1hmt a 2hmt rozdíl, i na 5 kvaltu.
Jako, asi bych nějaký ten hluk a vibrace oželil, ale když si to spojím s otáčkama při dálniční rychlosti, které 5kvalt má, je asi fakt rozumnější dát 6kvalt (dlouhá 5q převodovka pro mě taky není cesta.)
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5178
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Co máš na 5Q? 3tis ot. při 130km/h a můžu zplna akcelerovat i do kopce bez podřazení. To 6Q tolik neumí bez podřazení. Pokud tam není nechutně obrovské stádo,které krotí jeden uvnitř.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
No tak si podřadíš, pokud na to potřebuješ šlápnout...což teda nedělám moc často. Prostě mi to přijde zbytečně mnoho 3tis -130km/h.
Nevím co máš za auto, ale na okreskách mi 5q výborně vyhovuje, nechci mít velké rozestupy a kvalty vytáčet až kamsi aby to další pobral. Když jsem jezdil s 1.6tdi (taky 5q dlouhý jak týden), přišlo mi že to uplně zabíjí dynamiku....
Nevím co máš za auto, ale na okreskách mi 5q výborně vyhovuje, nechci mít velké rozestupy a kvalty vytáčet až kamsi aby to další pobral. Když jsem jezdil s 1.6tdi (taky 5q dlouhý jak týden), přišlo mi že to uplně zabíjí dynamiku....
Ked to tu citam, mam stale vacsi problem co vybrat
. Mam Leon 1P BXE , 180ps cc400Nm , zohnal som si dlhy maly 6kvalt MYP ( 130km/h=2150ot ) a teraz hladam vhodnu spojku... Auto robi kazdy den cca 300km a v mojom veku uz mam radsej ticho a pohodlie
.Momentalne tam mam seriu 5kv a dvojhmotu LUK, drzi sa statocne ale pri raznejsom pridani si zavrni samozrejme,to jedine mi vadi, ale ist do jednohmoty sa bojim....
LEON 1P BXE 2010, 1749VB,1043,soft Netopier, 180/380
