Posouzení oscilogramu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ako je to z naftou ked povolis holender na vysokotlakej vetve napr. na vstrekuvaci.Nemas to len zavzdusnene?Pripadne skus odpojit regulator prietoku na cerpadle od konektora,neviem ako u Forda ale u Peugeota Delphi vstrekovanie ked je regulator nenapajany tak je otvoreny co znamena ze tlak v rampe narastie na max. a potom sa prepusti do prepadu cez poistny(mechanicky) ventil na cerpadle
Díky za radu, vyzkouším, jak bude chvilka.LMartin píše:Ako je to z naftou ked povolis holender na vysokotlakej vetve napr. na vstrekuvaci.Nemas to len zavzdusnene?Pripadne skus odpojit regulator prietoku na cerpadle od konektora,neviem ako u Forda ale u Peugeota Delphi vstrekovanie ked je regulator nenapajany tak je otvoreny co znamena ze tlak v rampe narastie na max. a potom sa prepusti do prepadu cez poistny(mechanicky) ventil na cerpadle
Jenom zavzdušněné to ale nebude - přestalo to jet za jízdy.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Takže vyřešeno - dnes jsem si přitáhl auto k sobě, abych nemusel porád pendlovat.
Vyhodil jsem vstřiky ven, napojil na trubky a krajní šly připojit i na elektriku.
Po přehazování mezi sebou je závada na světě - jedn jediný vstřik dává, oststní ani ťuk.
Teď je ještě otázka, zda odešly jen vstřiky, nebo je odrovnalo špónama přidírající se vysokotlak. čerpadlo.
Už asi i chápu, proč je při startu vyšší talk, než u zdravýho motoru. Tím, že vstřikoval jen jeden válec.
Každopádně ty oscilogramy můžete brát jako zdravý.
Díky všem zůčastněným za rady.
Jak bude chvilka, dovezu vstřiky na repas.
Vyhodil jsem vstřiky ven, napojil na trubky a krajní šly připojit i na elektriku.
Po přehazování mezi sebou je závada na světě - jedn jediný vstřik dává, oststní ani ťuk.
Teď je ještě otázka, zda odešly jen vstřiky, nebo je odrovnalo špónama přidírající se vysokotlak. čerpadlo.
Už asi i chápu, proč je při startu vyšší talk, než u zdravýho motoru. Tím, že vstřikoval jen jeden válec.
Každopádně ty oscilogramy můžete brát jako zdravý.
Díky všem zůčastněným za rady.
Jak bude chvilka, dovezu vstřiky na repas.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Stačí 10 vteřin startovat a už ti to ukáže vadný vstřik.Je třeba mít slabé hadičky, nebo origo od Bosche, tam to je po 10 vteřinách až ve spodní části i u dobrého vstřiku. ( I když jsou to zloději,protože za to chtějí nekřesťanský peníze )Pepa1 píše:Přepady jsem měřil, ale když se motor netočí sám, ale točíš s ním jen přes startér, tak toho moc nenaměříš.
Roman
Díky za radu Romane.
Úzký hadičky jsem měl, dokonce to asi i na ty tři špatný vstřiky ukázalo, ale chyba byla, že jsem dal víc na svoje zkušenosti, než na to co mě ukazuje měření.
Zkušenost mě říkala, že tři vstřiky nemůžou odejít najednou z ničeho nic během jízdy, nota bene na autě, který do tý doby bez problémů startovalo a nikdy nepadalo do nouzáku.
Někdy je asi lepší moc nepřemýšlet a měřit a měření pak věřit.
Úzký hadičky jsem měl, dokonce to asi i na ty tři špatný vstřiky ukázalo, ale chyba byla, že jsem dal víc na svoje zkušenosti, než na to co mě ukazuje měření.
Zkušenost mě říkala, že tři vstřiky nemůžou odejít najednou z ničeho nic během jízdy, nota bene na autě, který do tý doby bez problémů startovalo a nikdy nepadalo do nouzáku.
Někdy je asi lepší moc nepřemýšlet a měřit a měření pak věřit.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Ahoj všem, prosím vás o radu mám podobný problém. Kolega jel po dálnici najednou spadl výkon a od té doby problém. auto za studena nechytne. zkoušeli jsme vstřikovače na trubkách. Z prvního nafta nešla. tak byl rozebrán vyčištěn svépomocí
. Po namontování na trubku fungoval. Dali jsme je zpátky na místo a opět problém přetrvává.
Diagnostika ESI hlásí jen snímač klepaní 4 Válec trvala závada.
Jelikož problém se vstřikovači se opakuje nejen na prvním válci ale na všech. Mám podezření na čerpadlo mimochodem rv 2003. Asi to vše vysvětluje když v motoru nejsou vstřiky, točí se rychleji a má vyšší tlak. Když
je dám do motoru, vlivem komprese se točí pomaleji a vstřiky vynechávají.
Nechci dávat hned čerpadlo na repas. Má někdo nějakou zkušenost
Mimojiné jsme zkoušeli vyměnit čidlo ot. kliky, snímač polohy vačky, snímač klepání, měřili jsme tlaky na všech stejné. koukali na rozvody.
Prosím o radu, Děkuji Zámek
Diagnostika ESI hlásí jen snímač klepaní 4 Válec trvala závada.
Jelikož problém se vstřikovači se opakuje nejen na prvním válci ale na všech. Mám podezření na čerpadlo mimochodem rv 2003. Asi to vše vysvětluje když v motoru nejsou vstřiky, točí se rychleji a má vyšší tlak. Když
je dám do motoru, vlivem komprese se točí pomaleji a vstřiky vynechávají.
Nechci dávat hned čerpadlo na repas. Má někdo nějakou zkušenost
Mimojiné jsme zkoušeli vyměnit čidlo ot. kliky, snímač polohy vačky, snímač klepání, měřili jsme tlaky na všech stejné. koukali na rozvody.
Prosím o radu, Děkuji Zámek