Posouzení oscilogramu

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

bylo to tím snímačem?
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Snímač ještě není k dispozici.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
LMartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 236
Registrován: 16 bře 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom

Příspěvek od LMartin »

Ako je to z naftou ked povolis holender na vysokotlakej vetve napr. na vstrekuvaci.Nemas to len zavzdusnene?Pripadne skus odpojit regulator prietoku na cerpadle od konektora,neviem ako u Forda ale u Peugeota Delphi vstrekovanie ked je regulator nenapajany tak je otvoreny co znamena ze tlak v rampe narastie na max. a potom sa prepusti do prepadu cez poistny(mechanicky) ventil na cerpadle
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

LMartin píše:Ako je to z naftou ked povolis holender na vysokotlakej vetve napr. na vstrekuvaci.Nemas to len zavzdusnene?Pripadne skus odpojit regulator prietoku na cerpadle od konektora,neviem ako u Forda ale u Peugeota Delphi vstrekovanie ked je regulator nenapajany tak je otvoreny co znamena ze tlak v rampe narastie na max. a potom sa prepusti do prepadu cez poistny(mechanicky) ventil na cerpadle
Díky za radu, vyzkouším, jak bude chvilka.

Jenom zavzdušněné to ale nebude - přestalo to jet za jízdy.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Takže vyřešeno - dnes jsem si přitáhl auto k sobě, abych nemusel porád pendlovat.
Vyhodil jsem vstřiky ven, napojil na trubky a krajní šly připojit i na elektriku.
Po přehazování mezi sebou je závada na světě - jedn jediný vstřik dává, oststní ani ťuk.
Teď je ještě otázka, zda odešly jen vstřiky, nebo je odrovnalo špónama přidírající se vysokotlak. čerpadlo.
Už asi i chápu, proč je při startu vyšší talk, než u zdravýho motoru. Tím, že vstřikoval jen jeden válec.
Každopádně ty oscilogramy můžete brát jako zdravý.
Díky všem zůčastněným za rady.
Jak bude chvilka, dovezu vstřiky na repas.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
Okura
Aktivista
Příspěvky: 1484
Registrován: 17 dub 2006, 16:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Okura »

tak to je síla,
3 vstřiky dead najednou, přide mi to divný že se všechny vysypaly najednou ve stejný čas.
jedině že by fakt bylo chytnutý čerpadlo

neměřil si přepady u těch vadný vstřiků??
muselo se palivo vracet přes přepad
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Přepady jsem měřil, ale když se motor netočí sám, ale točíš s ním jen přes startér, tak toho moc nenaměříš.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

Pepa1 píše:Přepady jsem měřil, ale když se motor netočí sám, ale točíš s ním jen přes startér, tak toho moc nenaměříš.
Stačí 10 vteřin startovat a už ti to ukáže vadný vstřik.Je třeba mít slabé hadičky, nebo origo od Bosche, tam to je po 10 vteřinách až ve spodní části i u dobrého vstřiku. ( I když jsou to zloději,protože za to chtějí nekřesťanský peníze )

Roman
Uživatelský avatar
Pepa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 572
Registrován: 03 čer 2007, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pepa1 »

Díky za radu Romane.
Úzký hadičky jsem měl, dokonce to asi i na ty tři špatný vstřiky ukázalo, ale chyba byla, že jsem dal víc na svoje zkušenosti, než na to co mě ukazuje měření.
Zkušenost mě říkala, že tři vstřiky nemůžou odejít najednou z ničeho nic během jízdy, nota bene na autě, který do tý doby bez problémů startovalo a nikdy nepadalo do nouzáku.
Někdy je asi lepší moc nepřemýšlet a měřit a měření pak věřit.
Lepší je měřit, než někomu věřit.
HDi Zámek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 led 2017, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HDi Zámek »

Ahoj všem, prosím vás o radu mám podobný problém. Kolega jel po dálnici najednou spadl výkon a od té doby problém. auto za studena nechytne. zkoušeli jsme vstřikovače na trubkách. Z prvního nafta nešla. tak byl rozebrán vyčištěn svépomocí :-D. Po namontování na trubku fungoval. Dali jsme je zpátky na místo a opět problém přetrvává.
Diagnostika ESI hlásí jen snímač klepaní 4 Válec trvala závada.
Jelikož problém se vstřikovači se opakuje nejen na prvním válci ale na všech. Mám podezření na čerpadlo mimochodem rv 2003. Asi to vše vysvětluje když v motoru nejsou vstřiky, točí se rychleji a má vyšší tlak. Když
je dám do motoru, vlivem komprese se točí pomaleji a vstřiky vynechávají.
Nechci dávat hned čerpadlo na repas. Má někdo nějakou zkušenost
Mimojiné jsme zkoušeli vyměnit čidlo ot. kliky, snímač polohy vačky, snímač klepání, měřili jsme tlaky na všech stejné. koukali na rozvody.

Prosím o radu, Děkuji Zámek
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

(crazy)
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“