Nastartování přes kabely startstop

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dobima
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 06 lis 2011, 22:55
Odpovědi: 0

Nastartování přes kabely startstop

Příspěvek od dobima »

Dobrý den chci se zeptat mám passata se systémem start stop a potřeboval jsem nastartovat jiné auto přes kabely tak jsem to připojil normálně na kladné a záporné poly akumulátorů a nastartoval, teď jsem se ale na netu díval že by se to na autech se start stop mělo připojit tak že červený kabel na plus pol a černý na kostru...ale není tam napsané proč mohl jsem tomu něco udělat?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus se zeptat na pohřební službě,

tam mají s kostrama větší zkušenosti :roll:
dobima
Přispěvovatel
Příspěvky: 104
Registrován: 06 lis 2011, 22:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od dobima »

:-D no s kostrama přímo nevím ale dobře zeptám se ... :D Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví proč to tak je a co se může odpálit tím když se to připojí přímo..
jirka cordoba GT TDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 617
Registrován: 16 úno 2006, 01:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Roky

Příspěvek od jirka cordoba GT TDi »

nic si neudělal, mínus z nabité dárcovské baterie se má správně dát na kostru aut , blok motoru nebo kovový díl s ním spojený kvůli nebezpečí výbuchu a větším přechodovým odporům... mě teda nikdy nebouchla ...
HonzaV
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 15 kvě 2008, 12:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaV »

dobima píše::-D no s kostrama přímo nevím ale dobře zeptám se ... :D Jen jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví proč to tak je a co se může odpálit tím když se to připojí přímo..
Nevím, ale OIII má na startovací kabel připravený plech na ukostření.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34090
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jirka cordoba GT TDi píše:nic si neudělal, mínus z nabité dárcovské baterie se má správně dát na kostru aut , blok motoru nebo kovový díl s ním spojený kvůli nebezpečí výbuchu a větším přechodovým odporům... mě teda nikdy nebouchla ...

mně už mockrát poprvní za komunistů jsem šel i k doktorovi,
naposledy před měsícem půl metru u rypáku, detonačka jak prase, celkem v klidu naházel jsem věci do pračky a lehl do vany,

pamatuji si, je to tak deset let jsem vletěl nevlastní dceři do koupelny když se sprchovala, měla z toho dobrý šok co to jsem za úchyla, ale jako zdravotní sestra to pochopila, že kyselina a bordel v očích spustí pud sebezáchovy (LOL)


ale stejně je to blbost kvůli bezpečnosti, pokud kolem baterky naděláš správnou směs vodíku a kyslíku poddpálíš to plus kontaktem, muselo by být napsíno že první musíš oddělat kostru :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

jirka cordoba GT TDi píše:nic si neudělal, mínus z nabité dárcovské baterie se má správně dát na kostru aut , blok motoru nebo kovový díl s ním spojený kvůli nebezpečí výbuchu a větším přechodovým odporům... mě teda nikdy nebouchla ...
Ne, není to kvůli výbuchu (LOL) , je to protože si baterii neustále měří a kontroluje řídící jednotka aku na mínus pólu.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1448
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Re: Nastartování přes kabely startstop

Příspěvek od šulda »

dobima píše: teď jsem se ale na netu díval že by se to na autech se start stop mělo připojit tak že červený kabel na plus pol a černý na kostru...ale není tam napsané proč mohl jsem tomu něco udělat?
Není to psaný jen k autům se start-stopem ale všeobecně a taky je někde vysvětlovaný proč a taky se to vysvětlení liší. Ne z všeho co najdeš na netu budeš chytrej, spíš zmatenej, právě kvůli těm odlišnostem :D Buď v klidu, nekoukej na televizi, nevěř všemu z netu a budeš v pohodě. Jak razí miloš, praxe je praxe, jen tak docílíš reálných výsledků (noteeth)
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“