zástavba gtb2566vk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zástavba gtb2566vk
Ahoj budu dávat turbo GTB2566VK je uděláno z audi verze. Chci se zeptat jsou použitelné AGR svody (mám to na nich navařené), nebo si mám sehnat už nějaké větší? Bude to v kombinaci s tryskami firad 80% a hlava a vačka budou sériové.
A jaký potenciál to může mít cca??
A jaký potenciál to může mít cca??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
tak ked to dáš do zetora tak by to mohlo celkom šlapať,aj vetrieska by si stym poradila.
skus napisat do akého motora to chceš dať:)
skus napisat do akého motora to chceš dať:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
takze do 74kw motora ako mam ja vo fabii dat 2556 turbo ? no to si hadam myslim ja mam 1749vb a slabe to dostacuju mam aj pocit ze ci nahodou takyto motor s takym nizkym vykonom na 190k ci sa nevysype ale hodit tam take velke turbo co vydrzi ten motor ? aky bude mat spodok vrch kolko koni no to by ma vsetko velmi rado zaujimalo lebo s takym turbom to musi mat aj 300k
tam nato treba aj podvozok napravy brzdy kolesa atd
ja ked som siel na fabke 220kmh tak nemohol som mat brzdy zo serie to by som neubrzdil
takze potom napis viac ako postupujes

ja ked som siel na fabke 220kmh tak nemohol som mat brzdy zo serie to by som neubrzdil

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".
Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
@F4ever!: Sleduji te jiz delsi dobu - vice studuj, hledej informace a hlavne premyslej. Placas tu nehorazne nesmysly a pokud nejsi pouze a jenom nejaky provokater nebo emo_jedinec pak je to ostudne a smutne.
K tomu, co zminil Ladas bych se byt tebou zameril napriklad na praci uzivatele Mirulu.
PS: mysleno v tom nejlepsim
Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
@F4ever!: Sleduji te jiz delsi dobu - vice studuj, hledej informace a hlavne premyslej. Placas tu nehorazne nesmysly a pokud nejsi pouze a jenom nejaky provokater nebo emo_jedinec pak je to ostudne a smutne.
K tomu, co zminil Ladas bych se byt tebou zameril napriklad na praci uzivatele Mirulu.
PS: mysleno v tom nejlepsim
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.Forest píše:Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".
Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
[/i]
A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nemusi se tocit treba vubec. Mimochodem, velikost, resp. vnitrni objem a tvar vyfukovych svodu ma zasadni vliv na prubeh EMP a EGT.kompaktor píše: Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.
A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha