zástavba gtb2566vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

zástavba gtb2566vk

Příspěvek od kompaktor »

Ahoj budu dávat turbo GTB2566VK je uděláno z audi verze. Chci se zeptat jsou použitelné AGR svody (mám to na nich navařené), nebo si mám sehnat už nějaké větší? Bude to v kombinaci s tryskami firad 80% a hlava a vačka budou sériové.
A jaký potenciál to může mít cca??
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

tak ked to dáš do zetora tak by to mohlo celkom šlapať,aj vetrieska by si stym poradila.
skus napisat do akého motora to chceš dať:)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

jasný sem zapoměl... :D 1.9tdi ATD :)
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

takze do 74kw motora ako mam ja vo fabii dat 2556 turbo ? no to si hadam myslim ja mam 1749vb a slabe to dostacuju mam aj pocit ze ci nahodou takyto motor s takym nizkym vykonom na 190k ci sa nevysype ale hodit tam take velke turbo co vydrzi ten motor ? aky bude mat spodok vrch kolko koni no to by ma vsetko velmi rado zaujimalo lebo s takym turbom to musi mat aj 300k :D tam nato treba aj podvozok napravy brzdy kolesa atd
ja ked som siel na fabke 220kmh tak nemohol som mat brzdy zo serie to by som neubrzdil :D takze potom napis viac ako postupujes
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... ight=brouk

PŘEČTI SI TO A PODÍVEJ SE CO JDE Z 1,9
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".

Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).

@F4ever!: Sleduji te jiz delsi dobu - vice studuj, hledej informace a hlavne premyslej. Placas tu nehorazne nesmysly a pokud nejsi pouze a jenom nejaky provokater nebo emo_jedinec pak je to ostudne a smutne.

K tomu, co zminil Ladas bych se byt tebou zameril napriklad na praci uzivatele Mirulu.

PS: mysleno v tom nejlepsim
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

Forest píše:Uprimne: netusim, co je oznaceni 2566 (protoze prvni dvojcisli urcuje oznaceni "rodiny" a ta zustava nezmenena) ale pokud je tim myslen turbinovy rotor s exducerem 49mm+ pak toto turbo (alespon od Olega z Turbopower) dokaze az prekvapive zajimave fungovat (co se spodku a odezvy na pridani plynu tyce). Sve o tom vedi Moucha nebo Radek Martinec a verim, ze i dalsi ze sprinterske "spicky".

Osobne bych se svodum z AGR obloukem vyhnul (staci se podivat na jejich tvar a kdo je nekdy videl rozrizle, pochopi svoje).
[/i]
Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.

A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

kompaktor píše: Ano myslím přesně tady tohle od Olega, jinak přemýšlel jsem nad tím že bych si tam vymyslel i větší svody místo těch AGR. Ale spíš jsem se bál toho jestli to bude mít vůbec nějaký smysl vzhledem k tomu, že výfukový kanály v hlavě nebudu zvětšovat.

A ještě jedna otázka... Do kolika otáček se musí točit s tímhle turbem??
Nemusi se tocit treba vubec. Mimochodem, velikost, resp. vnitrni objem a tvar vyfukovych svodu ma zasadni vliv na prubeh EMP a EGT.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku (wallbash) (wallbash)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

kompaktor píše:nemusí se točit třeba vůbec... to je odpověď jak pojď na mě z boku (wallbash) (wallbash)
Přeformuluj nesmyslnou otázku, takhle ti Forest odpověděl ještě slušně :D
Jinak já mám dobrou zkušenost se svody z Feldy 1.9d.
F4ever!
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 13 led 2017, 15:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od F4ever! »

motora ako ja 1.9tdi ATD 74kw ale turbo 2566 vykon 345k 580nm wtf ? to akoze takyto motor bez vecsich uprav zvladne ? ci vydrzi par 10tok tisic km a motor dovi dopo hm ? takyto extrem vo fabe by som chcel urcite mat :D ..ale urcite by som si vystacil aj nieco medzi 250-300k :D
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

klasika hadice cooler tesco čip a ideš...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dreizig5
Aktivista
Příspěvky: 1760
Registrován: 01 kvě 2011, 13:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od dreizig5 »

jj.a žeprej sou u tesca výprodeje ;)
kompaktor
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 02 zář 2016, 09:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí

Příspěvek od kompaktor »

ono na tom autě je už dost udělané, takže obavy z toho fakt nemám do teď jsem jezdil na 2260 a nějakých 270-280 koních.. ;)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“