Mondeo MK III 2.0 TDCi 85kW 16V Dlouho točí pak vynechává

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
HDi Zámek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 led 2017, 17:52
Odpovědi: 0

Mondeo MK III 2.0 TDCi 85kW 16V Dlouho točí pak vynechává

Příspěvek od HDi Zámek »

Ahoj všem, prosím vás o radu. Kolega jel po dálnici najednou spadl výkon a od té doby problém. auto za studena nechytne. zkoušeli jsme vstřikovače na trubkách. Z prvního nafta nešla. tak byl rozebrán vyčištěn svépomocí Very Happy. Po namontování na trubku fungoval. Dali jsme je zpátky na místo a opět problém přetrvává.
Diagnostika ESI hlásí jen snímač klepaní 4 Válec trvala závada.
Jelikož problém se vstřikovači se opakuje nejen na prvním válci ale na všech. Mám podezření na čerpadlo mimochodem rv 2003. Asi to vše vysvětluje když v motoru nejsou vstřiky, točí se rychleji a má vyšší tlak. Když
je dám do motoru, vlivem komprese se točí pomaleji a vstřiky vynechávají.
Nechci dávat hned čerpadlo na repas. Má někdo nějakou zkušenost
Mimojiné jsme zkoušeli vyměnit čidlo ot. kliky, snímač polohy vačky, snímač klepání, měřili jsme tlaky na všech stejné. koukali na rozvody.
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 zář 2007, 17:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od zizalak »

špony v railu jsou? pokud ano je to čerpadlo, na demontáž je přípravek
HDi Zámek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 led 2017, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HDi Zámek »

Tak jsem rail vytahl a žádné špony. Na volnoběch byl tlak v zasobníku 20MPa jestli si dobře vzpomínam. Ale co mne ještě udivilo, když jsem dělal zkoušku vstřiku kolik jde do přepadu, místo nafty šla pěna.
Není tam někde na čerpadle nějaký přepadový ventil?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Nakoduj znovu vstřiky.Jinak tohle vstřikování repas jedině komplet a vyčistit soustavu.
HDi Zámek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 led 2017, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HDi Zámek »

Jdou ty vstřiky nakodovat i na KTS 540? Já to zkoušel 3× a pokaždé bezvýsledně. Co je divné, že ty vstřiky jsem si poznačil, tak abych je nepřehodil. a ani jedno z čisel na těch vstřikách nemůžu najít.
Např
1. FFFFFFFFFFFFFFFFFFF
2. 16 čislic a pismenek
3. to samé
4. to samé

16 místný kod na vstřikách je ale nemůžu ho převest do jednotky
Zatím Díky za odpovědi
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Mě to pomocí kts nikdy nešlo ale dlouho jsem ji nezkoušel.Atal nebo focom ids nejlepší.
Zámek HDi
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 19 led 2017, 17:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od Zámek HDi »

Tak dnes jsem se bavil s borcem, který dělá repasy a ten říkal, že pokud tam to píše právě závadu nadměrného klepání jsou to vstřiky. A že dokud se nenahrajou nové kody do jednotky chyba se nevymaže.
Přes tu KTSku ty kody asi zadat nepůjde ikdyž nevím proč. Zítra ještě zkusím nahrát kódy vstřikovačů z transita a když ani to nezabere, vstřiky a čerpadlo půjdou spolu na repas a rovnu mi k tomu vygeneruje kódy nové.
Dnes jsem si vyloženě hrál a zkoušel. Vzal jsem si kanystr do něho naftu připojil přívod k čerpadlu a přepad. Vstřiky ven a po protočení šel pouze jeden. Tak jsem je po jednom rozebíral a čistil až šli všechny a ikdyž to pak chytlo na drnc stejně to tříská.
Takže zatím asi vše Fordem tam vlakem zpátky
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1779
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Vykuchaj naftový filter, ak bude na dne taký tmavý a lesklý sajrajt tak to sú špony. Keď to beží na volnobeh, nevydávajú vstreky také divné zvuky ako keď kváka žaba?
HDi Zámek
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 19 led 2017, 17:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HDi Zámek »

Tak vyřešeno repas vstřiků a čerpadla vyšel cca na 21000. Vygenerované kódy se zapsali do jednotky a ford zase jede.
Díky za rady.
Ještě bych se chtěl zeptat Marka co to teda znamená. když mi ty vstřiky kvákali?
Odpovědět

Zpět na „Ford“