hundaj i10 1,0

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

hundaj i10 1,0

Příspěvek od slovacek.milos »

vynechával válec vyměnili se svíčky a ok,

problém za týden stejný vyměnila se zapalovací lišta,

z týden se situace ještě zhoršila , zatáhli jsme auto k borcovi co dělá osciloskop, motor chytl šest minut krásně běžel a začali všechny válce vynechávat

za měsíc borec zjistil že nic a prokázal, že po elektrické stránce je motor v naprostém pořádku



(wallbash) (wallbash) (wallbash) (wallbash)

ze zoufalství jsme vyměnili olej že by byl nějaký vadný na pohled nebo mezi prstama
:? ujeli jsme 100 km a vše OK

je tomu víc jak rok majitelka přijela že je vše OK pamět závad nula, měnit olej


slyšeli jste někdy něco takového?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mohl být olej zředěn benzinem a oddechem se ulejval..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34082
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Mohl být olej zředěn benzinem a oddechem se ulejval..
a proč to ted nedělá po roce, logiku to má natankovala sajrajt a stalo se to

to jsme už měli polský brenál za dvacku a pak mlícení v motoru přibýval olej, kouřil špadný chod motoru


u té kije zas vše v pohodo až do šesté minuty, olej nepřibíval, motor si nestěžoval a pak vynechávání všech válců,
z mé stránky jsem měl špatnou diag jen vcds tam u asiatů toho moc neumí a elm, z toho vyčteš nějaký graf a pamět ted toho umím víc ale v tomto případě jsem jardo jen malý centimetr, takovou pič.... jsem zatím neměl ;) ;) poříil jsem si delfinu cítím se jak king, můžeš pustit víc diag na vlastní buku s vyhodnotit s psk zjitím že su blb (LOL)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ono kolikrát pomůže dát auto mladému klukovi, aby tomu dal čočku a motor se probral k životu. Ono jízdy po městě na hranici volnoběhu napáchají velké škody a elektronické vyvolání závad a hodnot je jen shluk písmenek a čísel , ale motoru moc nerozumí..Je to jen takový "udavač". :)
Chtělo by to takový obrácený EKONOMĚR, kdy řidič nesmí ubrat plyn pod určitou hranici na určitý kvalt..Motor se má točit a ne klokotat..
nepropadat panice...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10361
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

To bývá velmi časté, právě, jak tu bylo zmíněno, s motorem málo jetým, motorem jetým po městě, anebo motorem jetým blbě. Takových motorů mi taky několik prošlo rukama.

Motor má chodit na točivém momentu nebo výše. To je známá věc, stará jako motor sám, kterou hlásali už naši dědkové. Právě malolitrážní víceventilové motory mají problém v tom, že maximum točivého momentu je malé a navíc ve vysokých otáčkách (často atakujících pět tisícovek). Takže pokud s tím někdo ímrvére jede na dvou tisících, je to hotový.
Jakmile někdo (často ve snaze ušetřit na spotřebě) jede motor nad volnoběhem, dřív nebo později si zadělá na pořádně tučný problém. Ovšem u mnoha lidí je to jako hrách na stěnu házet. Prostě on jim ten radílek říká, kdy mají řadit, tak prostě řadí. Bože, kam jsme se to dostali.....?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“