
Co je moc to je moc.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no z fotky nepoznám jestli to není i na ostatních, mě to jen napadlo, že jsem nedávno dělal klepací fabiu a měla chvíli po rozvodech a písty mázlý, jak se u 1,4 vypustí voda z bloku po výměně pumpy, nechce se to odvzdušnit a trvá než se otevře termostat, jestli to jede někdo projet a dá tomu kouř nedivil bych se kdyby to takhle přesně dopadlo, ta jedna strana válce je blbě mazaná, už před 50 rokama dělali u 1000MB ostřik válce z ojnice 

Ten ruplej blok, si to cuclo najednou a stačila jedna detonace nebo to běželo dýl?
Ty 1.4 maj asi obecně problém, sice o něčem jiným, ale TSI s kompresorem ani nemusí řešit pozici zámků a dopracujou se toho taky
https://translate.google.cz/translate?s ... edit-text=
Ty 1.4 maj asi obecně problém, sice o něčem jiným, ale TSI s kompresorem ani nemusí řešit pozici zámků a dopracujou se toho taky
https://translate.google.cz/translate?s ... edit-text=
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Ono taky takhle krátké písty to je taky rozum..Za chvíli se jim tam pístní čep ani nevejde...Rayx píše:Ten ruplej blok, si to cuclo najednou a stačila jedna detonace nebo to běželo dýl?
Ty 1.4 maj asi obecně problém, sice o něčem jiným, ale TSI s kompresorem ani nemusí řešit pozici zámků a dopracujou se toho taky
https://translate.google.cz/translate?s ... edit-text=
nepropadat panice...
- jirkastrachota
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 657
- Registrován: 14 kvě 2009, 19:09
- Bydliště: Benešov
Ojniční ložisko z motoru který měl najeto celých 600km. Šestset kilometrů.
. Je to teda z náklaďáku. Olej tam byl, sací koš taky, olejové čerpadlo o.k. Příčina neznámá. Motor se posílá zpět do fabriky na zkoumání.


octavia combi,1.9 tdi,66kw r.v.99,chip na +-82kw,EGR venku, chlazení ic v podběhu,brzdy 288, puky TT, VW Transporter T4 long, 2,4D, SYNCRO