Přední pružiny octavia 1

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

slovacek.milos píše:
Rayx píše:
slovacek.milos píše:dávám monroe z kel měním jednu, nebyl problém
Tak to potom byl zážitek to řídit, ne?
zkušenosti jen teoretické co ?
Budeš se divit ale ne. Po tom co mi před x lety jeden servis při opravě po malej kolizi vyměnil na předku tlumič+pružinu jen na jednej straně a já po předání nemohl udržet auto na silnici, jsem si řekl že takový služby už nikdy využívat nebudu a servisuju co jde sám. Takže pružin+tlumičů již vyměněno několik sad a můžu říc, že i kdybych sehnal originál co je na autě, nikdy bych to nedal jinak než v páru. No a když porovnávám, jak vypadá provedení pro aftermarket (u pružin sílu a počet závitů) třeba od KYB, Lesjofors a nebo i ten Monroe s tím, co sundám, no to přece nemůžu na nápravě spárovat s původním ...

Teorie je vždy základ, praxe má někdy nezdravé návyky ...
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tlumič poznáš, ale pružinu tolik ne. Většina lidí, co jezdí s prasklou pružinou, to nepozná, respektive pozná to podle toho, že tam něco bouchá/skřípá atd., ale ne podle jízdních vlastností. Takže věřím, že člověk nepozná ani různé pružiny na jedné nápravě.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

máte zkušenosti s horním uložením které hned tak nesedne.. ? dal jsem lemforder a po tydnu to zas čaplo jak ty puvodni..
polo 1.4tdi AMF
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Nikdy bych uz nevzal od Swagu. Uz se mi parkrat stalo, ze jedna strana ulozeni placka a tlumic dost vysoko v motoraku. ObrázekObrázek
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

turbo kamna power píše:Tlumič poznáš, ale pružinu tolik ne. Většina lidí, co jezdí s prasklou pružinou, to nepozná, respektive pozná to podle toho, že tam něco bouchá/skřípá atd., ale ne podle jízdních vlastností. Takže věřím, že člověk nepozná ani různé pružiny na jedné nápravě.
Jsou řidiči a řidiči. Mnozí ani neví jak zapnout blinkr nebo že by se v motoru měl měnit olej pravidelně.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

favo píše:Proč teoretické? Dával jsem na auto komplet nový sportovni pružiny které měly snížení -35.mm a výška auta se nezměnila. Ty starý původní sériový byly za ty roky pěkně unavený, takže měnit jen jednu ...... leda u zánovního auta, ale u těch většinou nepraskají.
A to není teorie.
přes tři centáky padlé auto je už okem vidět a po montáži jednoho péra by to bylo blbě, ale ne na každé koktě máš tak unavené péra, chápu že je dobré hned vyměnit půl auta, ale ten kdo to platí má spravidla jiný názor ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Miloši tlumiče kotouče destičky pera uložení pneu vše se dělá v páru a to z důvodu že vše stárne a opotřebovává se to že jedno brko praskne a druhý je celý neznamená že už je za těch 10 let co se vozí nejni unavený (sedne) nebo ho napadne ve styčných místech koroze a co se stalo na jedný straně nebude tě čekat po měsíci na druhý,další věc je že k unavenýmu originál péru dáš nějake shit sice novej ale daleko jiný kvality a k tomu nový uložení a už je to šikmý jak prase a ten co to bude dělat za půl roku až prdne druhý pero to udělá pořádně takže efekt úspory 0 a kvalita původní práce taky taková ale hlavně že je 1000.- doma a vše ostatní se dělalo 2x :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ladas, kdyby to šlo, máš ode mě "like" :worthy:
ri53hu
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 03 lis 2011, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ri53hu »

Ladas taky souhlasím a se ještě zeptá,musí se po výměně tlumičů dělat geometrie. Mi mechanik řekl že ano tak jo nebo ne.
Octavia 1 r.v.1999 66kw 90hp
brzdím 288/256 v 15"kolcách egr OF
5q poměr 0,717
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

doporučím ji protože se změní
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

No jaky horni ulozeni a jaky loziska aby to na OI s paketem pro spatne cesty ( orig) neco vydrzelo??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ORIGO
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33653
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ladas"] druhý je celý neznamená že už je za těch 10 let co se vozí nejni unavený (sedne) nebo ho napadne ve styčných místech koroze a co se stalo na jedný straně nebude tě čekat po měsíci na druhý

já vím všechny koktávky jsou po deseti letech sedlý a péra mají skorodovaný ;)
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Co se horního uložení týká , koupil jsem před pár lety Mayle HD a sračka co měla vůli již po namontování !!! Za měsíc jsem stejně koupil "drahé" SKF přímo od autorizovaného distributora a super funguje již cca 50 000 km a bez vůle. No Boru jsem též koupil SKF ve stejném obchodu a teď se bude montovat tak pak napíšu jak jsem spokojen. Každopádně SKF stojí jednou tolik než třeba Mayle HD, Swag, Febi a jim podobné......
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Taky mě zklamalo Meyle HD, ani do nich nepasovaly origo ložiska, musel jsem dát taky Meyle. Vyměnil jsem za Lemforder uložení + origo ložiska a docela dobrý :) Ale origo je origo :) Případně zesílený - Bonrath, Powerflex apod. ale nechaj si to zaplatit :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“