ARL-tryská olej z měrky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

ARL-tryská olej z měrky

Příspěvek od Eddy91 »

Zdravím, mám takový problém, jel sem a při řazení 3jky se mi rozletělo turbo na dvě pulky, to bych jeste pochopil, ale co je za větší problém že pri nastartování mi tryská olej z měrky,je to zkrátka jak fontána, a když otevřu víčko oleje, tak to prozmenu funguje jako výfuk, prostě to strasně tlakuje,. tímto žádám o radu každeho a budu rád za každy nápad co by se tam mohlo odehrát krome rozpuleneho turba, vsem mockrát dekuji
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

kadečo....:D v poslednej dobe sa tu mnozia upchaté odvetrania veka ventilov....ale je mozne ze sa ti pri rozleteni turba niečo stalo v motore.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Pitlik
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 25 čer 2014, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pitlik »

alebo turbo rozdrapilo pre nieco co sa stale deje...
O1 Combi ASV, 0.26 dlc, 11mm, 1749VB, FMIC, rezonator (predau som to het v serii)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

spravne ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

jasne chápu, turbo je napul, to je jasne, ale kdyz odpojim hadici u sacich parohu aby se tam dostal vzduch tak nastartovat jde, ale problem je ten co je napsany v prvnim prispevku :-)
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

vytiahni mierku oleja na nastartovanom motore, ak tam fuci biela hmla, tak asi prasknuty piest
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
tom hanks
Přispěvovatel
Příspěvky: 254
Registrován: 27 črc 2015, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od tom hanks »

nebo změřit tlaky
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

zadna bila mlha, jen tryska olej, a pri pridani plynu se nedostanu vic jak na 1500 otacek a cely auto se trepe
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A to jako mas to rozpadle turbo porad na tom motoru?
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

turbo je sundane, a privod a odtok oleje propojeny aby to nechcalo
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Eddy91 píše:zadna bila mlha, jen tryska olej, a pri pridani plynu se nedostanu vic jak na 1500 otacek a cely auto se trepe
tak to je celkom zavazna info tych 1500 ot...

nenapilo sa to oleja vtedy ked ti pustilo turbo?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

octaviask píše:
Eddy91 píše:zadna bila mlha, jen tryska olej, a pri pridani plynu se nedostanu vic jak na 1500 otacek a cely auto se trepe
tak to je celkom zavazna info tych 1500 ot...

nenapilo sa to oleja vtedy ked ti pustilo turbo?
je možné že ano, ale do otáček to neuteklo
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

Eddy91 píše:turbo je sundane, a privod a odtok oleje propojeny aby to nechcalo
privod zaslep aby sa ti nestracal tlak oleja
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7589
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak nějak,propojit je nesmysl
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“