Jak demontovat EGR? Motor BRT 2.0TDi 103kW Alhambra/Sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Jak demontovat EGR? Motor BRT 2.0TDi 103kW Alhambra/Sharan

Příspěvek od gewa »

Zdravím
Může mi někdo poradit jakým způsobem lze u tohoto motoru vyndat EGR ventil, abych jej mohl následně vyměnit?
Jedná se konkrétně o vůz SEAT Alhambra 2.0TDi 103kW, kód motoru je BRT.
Přístup k němu je šílený. Pokoušel jsem hledat na různých forech, ale bez výsledku.
Budu rád za každou radu, nápad, případný odkaz.
Za vše předem děkuji

Pro představu. Je tam tento typ égru.
Obrázek
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 875
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Vyhodis prepazku pod steracema a pak to jde krasne.
mirulu
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 09 črc 2010, 19:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od mirulu »

Připojím se s dotazem. Mam BRT v Shrananu a nejde tam kvůli sání sundat ani víko na hlavě. Předpokládám, že kvůli tomu taktéž stěna dolu, egr dolu a pak povolit sání, aby se víko mohlo sundat.
cacinek
Přispěvovatel
Příspěvky: 875
Registrován: 27 led 2010, 12:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od cacinek »

Jo stena dolu, jsou to 3 sroubky a pak je tam mista relativne dost.
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od gewa »

No tak to jsem na to teda zvědavej :-) Každopádně díky
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

to daáš aj bez demontáže steny,vyskušané X-krát
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od gewa »

Tak to asi nevite o cem mluvite. I kdyby se mi povedlo povolit vsechny tri srouby, tak nemam sanci egr z potrubi vysunout. Za egrem je plech (takova tepelna izolace rekl bych) a mezi nim a egrem je tak 2cm mezera. Dodavam ze je to typ egru uvedeny na obrazku.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7587
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A pak si nějak pořeš vyvažováky.. Dpf máš?
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

gewa píše:Tak to asi nevite o cem mluvite. I kdyby se mi povedlo povolit vsechny tri srouby, tak nemam sanci egr z potrubi vysunout. Za egrem je plech (takova tepelna izolace rekl bych) a mezi nim a egrem je tak 2cm mezera. Dodavam ze je to typ egru uvedeny na obrazku.
Viem o čom píšem dá sa to
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od gewa »

Vici píše:A pak si nějak pořeš vyvažováky.. Dpf máš?
Zdravím. Tím pořešením vyvažováků myslíš, že bych měl neprodleně sundat vanu a zkontrolovat uložení té hnací hřídele(imbusu) z olejového čerpadla vedoucího do vyvažováku? Snad jsem to popsal správně..

Pro info nájezd je 185000km

DPF bohužel mám :( na diagnostice ukázal hodnoty zaplnění pod 20procent
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak egr jde bez problémů vyndat,když se vyndá přepážka.Jinak vyvažováky je potřeba udělat a ne kontrolovat.Teda pokud pak nechceš schánět celej motor,což u BRT je docela oříšek . :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od gewa »

sharik4x4 píše:Tak egr jde bez problémů vyndat,když se vyndá přepážka.Jinak vyvažováky je potřeba udělat a ne kontrolovat.Teda pokud pak nechceš schánět celej motor,což u BRT je docela oříšek . :D
Pardon. Úplně nerozumím tomu co s vyvažovákama mám dělat??? Prosím o více informací.
Děkuji
Superbík
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 14 kvě 2013, 10:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od Superbík »

kluci píšou o tom problému....
http://www.vyvazovaky.cz/news/popis-pro ... im-motoru/

... sem bohužel tvůj motor spadá
gewa
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 08 úno 2013, 19:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od gewa »

[quote="Superbík"]kluci píšou o tom problému....
http://www.vyvazovaky.cz/news/popis-pro ... im-motoru/

... sem bohužel tvůj motor spadá[/quote

Tomu rozumim. Na tuto stranku jsem jiz taky koukal. Jen jsem uplne nepochopil proc se na to hned vrhat kdyz jsem nechal servisaka stav vyvazovaku a unasec hridele zkontrolovat. Nestaci se na to zas mrknout pri vymene oleje? Nebo to se proste musi delat automaticky, hned?
Uživatelský avatar
mato8625
Přispěvovatel
Příspěvky: 389
Registrován: 02 črc 2008, 07:45
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od mato8625 »

najlepšie hneď.ak sa chceš vyvarovať problemom,nedávno som robil BRT-a EGR a vyvažováky odnieslo si to turbo,motor prestal mazať .
VW G4 Variant TDI PD AXR ,chip 1??Kw-3??Nm,GT1749VB,kat.off,egr off,HP sporting
Škoda Fabia II 1,2 Htp
Fiat Ducato 2,3 Jtd (250)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“