Chtěl bych si na stará kolena koupit nějakou 6válcovou hračku a tak mám pár osobních otázek, ať nejsem veřejně za blba
BMW serviceman najde se tu ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
BMW serviceman najde se tu ?
Zdar chlapi, najde se tady někdo, kdo rozumí benzínovým BMW motorům ?
Chtěl bych si na stará kolena koupit nějakou 6válcovou hračku a tak mám pár osobních otázek, ať nejsem veřejně za blba
Chtěl bych si na stará kolena koupit nějakou 6válcovou hračku a tak mám pár osobních otázek, ať nejsem veřejně za blba
E91 N52B30 
Do SZ si mi psal, že se jedná o e91 335i N54. To je snad nejlepší motorizace, co můžeš v e91 mít, z pohledu cena/výkon. Nějaky vyloženě slabý místo ten motor nemá, turba vydrží hodně, stejně jako samotný motor. Jen klasicky bolesti primovstrikovych benzínu, tj. palivová soustava. Ale zas jeden vstřik stojí novej kolem 3,5k, takže žádná hrůza.
Převodovku bych hledal do 3er manuální, vyloženě se do toho auta hodí. Jen je třeba při koupí ohlídat stav - hluk z převodovky na volnoběh, při vyšlápnutí spojky atd. Opravit tyhle převodovky nejdou, ale vydrží hodně. Jen lidi dokážou zkurvit všechno..
335i bývají často i hezky vybaveny, takže pokud má auto activ. steering, zaměřit se i na něj. Každopádně na tyhle auta je třeba mít origo diag, nic jinýho si s tím pořádně nerozumí.
Jo a rozhodně nekupovat auto se základníma sedackama, ať už v kůži nebo hadře. Ty dokáží zkazit pocit z jakkoliv jinak dobrého auta.
Převodovku bych hledal do 3er manuální, vyloženě se do toho auta hodí. Jen je třeba při koupí ohlídat stav - hluk z převodovky na volnoběh, při vyšlápnutí spojky atd. Opravit tyhle převodovky nejdou, ale vydrží hodně. Jen lidi dokážou zkurvit všechno..
335i bývají často i hezky vybaveny, takže pokud má auto activ. steering, zaměřit se i na něj. Každopádně na tyhle auta je třeba mít origo diag, nic jinýho si s tím pořádně nerozumí.
Jo a rozhodně nekupovat auto se základníma sedackama, ať už v kůži nebo hadře. Ty dokáží zkazit pocit z jakkoliv jinak dobrého auta.
jednu doma mám, hele uživatel na nademnou má celkem pravdu, ale jen v nečem no...
turba - samotná turba asi ok, ale neskutečně odchází wastegaty na nich, dají se udělat, ale málokomu se s tím bude chtít dělat a radši nové turba za 27tisíc
palivová soustava, jo to je pravda, já měnil už svíčky, cívky a vstřiky a pořád bojuju s missfirema, další co je problém, že není dobré vyjíždet naftu pod 1/4 nádrže kvůli LPFP a HPFP fail je klasika
jo a originální vstřik u dealera BMW stojí 5k i s montážním materiálem, po slevě sem ho měl za 4100 kč
active steering nemám a slyšel sem jen negativa, ale reálně nevím....
Na facebooku máme navíc skupinu majitelů 335i (asi 70 lidí) a tam je to nekonečná studnice informací, akorát to je podmínka je tu 335i už mít !
turba - samotná turba asi ok, ale neskutečně odchází wastegaty na nich, dají se udělat, ale málokomu se s tím bude chtít dělat a radši nové turba za 27tisíc
palivová soustava, jo to je pravda, já měnil už svíčky, cívky a vstřiky a pořád bojuju s missfirema, další co je problém, že není dobré vyjíždet naftu pod 1/4 nádrže kvůli LPFP a HPFP fail je klasika
jo a originální vstřik u dealera BMW stojí 5k i s montážním materiálem, po slevě sem ho měl za 4100 kč
active steering nemám a slyšel sem jen negativa, ale reálně nevím....
Na facebooku máme navíc skupinu majitelů 335i (asi 70 lidí) a tam je to nekonečná studnice informací, akorát to je podmínka je tu 335i už mít !
Je mi jasný, že v zápalu psaní jde jistě o chybuPipa95 píše: palivová soustava, jo to je pravda, já měnil už svíčky, cívky a vstřiky a pořád bojuju s missfirema, další co je problém, že není dobré vyjíždet naftu pod 1/4 nádrže kvůli LPFP a HPFP fail je klasika
Když máš pořád problém s misfire, jak si na tom s tlakem? Jezdíš sérii?
Vstřik sem myslel v náhradě a stojí dokonce míň, než 3,5k a nevím jak tobě, ale mě ta cena za turba právě přijde víc než dobrá.
Ono je to všechno relativní, co je ještě levny a co už je drahy, ale prostě dneska servisovat obyčejnou naftu bez výkonu v nějakym koncernu stojí víc, než N54. A spotřebou jsou na tom tyhle turbobenzíny taky hodně dobře.
Vstřik sem myslel v náhradě a stojí dokonce míň, než 3,5k a nevím jak tobě, ale mě ta cena za turba právě přijde víc než dobrá.
Ono je to všechno relativní, co je ještě levny a co už je drahy, ale prostě dneska servisovat obyčejnou naftu bez výkonu v nějakym koncernu stojí víc, než N54. A spotřebou jsou na tom tyhle turbobenzíny taky hodně dobře.
Ja dlouhodobe na 12 litrech a jezdim se serii.... ale v nejblizsi dobe tam pujde MHD flash, takze na kolik jezdim PSI zjistim az bude MHD ... ted nevim
Vstriky bych resil jen originalem no, vstriky jsou docela problemovy a az index 12 je bezproblemovy. Jo a u nafty jsem se doopravdy prepsal.
cena za turba je docela v pohode, to je pravda
Vstriky bych resil jen originalem no, vstriky jsou docela problemovy a az index 12 je bezproblemovy. Jo a u nafty jsem se doopravdy prepsal.
Nic nechlastá:) Benzín je prostě citlivej na styl jízdy, takže v pohodě se dá jezdit za 8 nebo klidně 18. Já mám dlouhodobou s 645ci na 11,5l, ale rozhodně ji nešetřím. Když jedu předpisově, taky sem někde kolem 9ti, jenže na takovou jízdu si tyhle auta prostě nikdo nekupuje.. Jo a s 530d (taky automat) sem jezdil kolem 8,5l a s benzínem se alespoň svezu.
Při mém nájezdu okolo 10tis. km ročně spotřebu neřeším. Jenom nesnáším kurvítka, kdy se na autě furt musí něco řešit.
Zajímala mě problematika agregatu samotného, na co si dát při výběru ojetiny pozor.
Zatím díky všem za názory a kdyby měl ještě někdo zájem přispět, ať zde nebo do SZ, budu jenom rád.
Radim
Zajímala mě problematika agregatu samotného, na co si dát při výběru ojetiny pozor.
Zatím díky všem za názory a kdyby měl ještě někdo zájem přispět, ať zde nebo do SZ, budu jenom rád.
Radim
E91 N52B30 