C5 2,2 HDI straca vykon, chyba v ovladani turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
C5 2,2 HDI straca vykon, chyba v ovladani turba
Občas motor stratí výkon a vojde do nudzového režimu. Po diagnostike je v pamäti závad: Regulační odchýlka plníciho tlaku. Vymenil som elektromagnetický ventyl plniaceho tlaku, snímač prietoku vzduchu, snímač tlaku vzduchu v sacom potrubí, vybral som turbo a dal ho skontrolovať a skontroloval som podtlakové hadice. Chyba sa opakuje stále. V autorizovanom servise mi povedali že je vysoký tlak turba, ktorý pravdepodobne vyvoláva závadu. Neviem ale čo ešte môže byť vadné. Má nieko náhodou schému podtlakového systému ovládania turba na C5 2,2 HDI? Alebo nejaký nápad čo ďalej?
Dost často zlobí přívěra,klapka v sacím potrubí respektivě její ovládání ,přes táhlo je ovládaná podtlakem,viděl jsem už jak vypadlé táhlo ,tak prasklou membranu nebo naprasklou hadičku,klapka pak nefunguje jak má a důsledek toho nárust tlaku turba než je vyžadován ECU a následně vypnutí do nouzového režimu.
Taktéž je ale možná i špatná reglace tlaku turba,,přidřené ovládání regulace na turbu.
Nejlépe je připojit na diagnostiku a při zkušební jízdě sledovat tlak,dost to napoví.
Taktéž je ale možná i špatná reglace tlaku turba,,přidřené ovládání regulace na turbu.
Nejlépe je připojit na diagnostiku a při zkušební jízdě sledovat tlak,dost to napoví.
jaykay to mi došlo, olutoval som tuto kupu
pett diky, klapka v sacom chodí skontroloval som to aj regulácia turba ovláda hladko, môže niekde unikať podtlak pri vyšších otáčkach? meral som ho pred regulacnym ventylom turba a pri vyšších otáčkach sa časom úplne stratí, neviem ale ako to má fungovať, musím splašiť nejakú schému
pett diky, klapka v sacom chodí skontroloval som to aj regulácia turba ovláda hladko, môže niekde unikať podtlak pri vyšších otáčkach? meral som ho pred regulacnym ventylom turba a pri vyšších otáčkach sa časom úplne stratí, neviem ale ako to má fungovať, musím splašiť nejakú schému
Pokud chceš nějakou schému zapojení podtlaků,napiš mail ,možná někde něco mám.Jinat turbo těžko hodnotit pouze odsátím podtlaku,přidírající regulace se může projevit třeba až při rozpáleném turbu.
Měl jsem jedno takové na C8 2.2 hdi,odhaleno bylo až při druhé demontáži
zpátky šlo nové a od té doby klid.
Jinak musím souhlasit,tyhle 2.2 hdi jsou jen pro zlost,moc složité a ještě navíc ten děsnej FAP
Měl jsem jedno takové na C8 2.2 hdi,odhaleno bylo až při druhé demontáži
Jinak musím souhlasit,tyhle 2.2 hdi jsou jen pro zlost,moc složité a ještě navíc ten děsnej FAP
je to pravda. Dnes sa mi zdá že je este potrebnejšie mať dielenské príručky a diagnostiku na Peugeot, Renolt, Opel, Ford, ako na VW Group(to má dnes už takmer každý). Až na to že ND na VW Group sa dajú lahsie zohnať. Ale ajpett píše:Pokud chceš nějakou schému zapojení podtlaků,napiš mail ,možná někde něco mám.Jinat turbo těžko hodnotit pouze odsátím podtlaku,přidírající regulace se může projevit třeba až při rozpáleném turbu.
Měl jsem jedno takové na C8 2.2 hdi,odhaleno bylo až při druhé demontážizpátky šlo nové a od té doby klid.
Jinak musím souhlasit,tyhle 2.2 hdi jsou jen pro zlost,moc složité a ještě navíc ten děsnej FAP
tak sa mi zdá ze kvalita na VW Group je najlepsia.
môj mail:marekrazga@mail.t-com.sk, dík
- Package
- Aktivista
- Příspěvky: 1586
- Registrován: 24 led 2006, 07:41
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
a nemozes mat problem v egr klapke ci egr ventile?
potom ti nenasaje tolko spetnych spalin a nasaje o to viac cerstveho vzduchu
a ridiaca jednotka vie ze pri pootvorenom ci uplne otvorenom egr sa ma znizit prietok cerstveho vzduchu.tym padom ti moze vypisat odchylku ze merany tlak je vyssi ako pozadovany..
potom ti nenasaje tolko spetnych spalin a nasaje o to viac cerstveho vzduchu
a ridiaca jednotka vie ze pri pootvorenom ci uplne otvorenom egr sa ma znizit prietok cerstveho vzduchu.tym padom ti moze vypisat odchylku ze merany tlak je vyssi ako pozadovany..
Ropák je ropák....pokiaľ klepe tak ide..
