octavia motor 81kw nebo 96kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO

octavia motor 81kw nebo 96kw

Příspěvek od jimo »

potrebuji radu odborniku mam oct.81 kw se kterou jsem spokojen nini se naskytla moznost oct.96 kw a nevim jestli jit do pd nebo ne servisaci poradte dik
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motory PD mají své PRO i PROTI.

Jsou vývojově modernější, přesnější a technologicky na výši. Bohužel z praxe víme, že jsou žíznivější (ač se to s modernější technologií moc neslučuje). Pro uživatele jsou PD větší nebezpečí poruchy či závady a vyšších investic (především vstřikovače, tandemové čerpadlo a jiné). Naopak svezení s motorem PD je příjemné a svižné (ale to i s obyčejným TDi může být - stačí zainvestovat úpravu SW). PD motory jsou velmi náročné na olej - zatímco klasické TDi jede téměř na cokoli, PD mají speciální oleje (za speciální ceny).

Osobně nejsem příznivcem motorů PD, mám radši klasiku s rotačním čerpadlem. Ale někdo Ti bude třeba tvrdit úplný opak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

pokud nechces upravy 200PS a vic, tak ti staci 81kw s upravami a pojede to lip jak to PDcko (mluvime o serii)
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

osobně bych volil 81KW
TDi
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Zatím se vzácně shodujeme.....................
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

na dlhodobe usporne vozenie v relativne dostatocnym vykonom a spolahlivou konstrukciou by som volil 81 kw . ak chces sa salet a planonat nieco nad 190 ps tak si zvol 96 kw. ta je prepracovanejsia aj co sa tyka prevodovky a aj podvozku a brzd. na bezne vozenie 81 kw a chip k tomu
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Higins77
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 28 dub 2006, 08:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Higins77 »

Jestli ta 96kW okta je aspoň rok 2003, nemá moc najeto a je v dobrým stavu, tak bych se toho motoru nebál. Oproti 81kW to je raketa. Ale je jasný, že svoje auto znáš, máš ho vychytaný, jseš spokojenej, tak proč měnit. Nový auto znamená nové problémy, a další investice.
Golf IV 1.9 TDI PD 74kW
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

nikdo nerek, ze ty motory jsou spatny, naopak, jsou supr, ale drazsi servis a vetsi spotreba a pokud ma 81kw kterej je v pohode, tak bych si koupil trysky, a mam to samy co tech 96kw
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

flekyc píše:nikdo nerek, ze ty motory jsou spatny, naopak, jsou supr, ale drazsi servis a vetsi spotreba a pokud ma 81kw kterej je v pohode, tak bych si koupil trysky, a mam to samy co tech 96kw
Přesně tak. Ten servis mě u PD vždycky dost odrazoval, a taky již zmiňovaná hrozba poruchy PD vstřikovačů (jsou prouchovější než rotační čerpadla u 81kW).

Jezdil jsem nějaký čas s motorem AHF 81kW na chipu od Cimbu. Měl 97kW (bez trysek). Takže pokud má třeba k dispozici motor ASV 81kW (má větší turbo než AHF) a k tomu dá větší trysky, může se hravě dostat na výkon kolem 105 - 110kW (i výše) naprosto bez křečí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

ja mam 96kw turbo a mel sem 81kw trysky a bylo tam 150 - 160hp cca, tlak 1,45 bar, mi nerikej, ze ti to nestaci, jestli nejsi nadsenec a potrebujes slusny vykon a ne ultra traktor power :-)

presne, kamos ma PD96 a kdyz sem s nim sel kupovat blbej palivovej filtr tak byl o 3 kila drazsi nez muj a to mam 20% slevu, hnus no. treba ja osobne bych PD chtel, ale jen proto, abych mel klidny spanek kdyz tomu nakladam jako dobytek, prece jenom ty materialy sou lepsi a od roku 2003 uz se nedelaj rozdily mezi 96 - 110kw, cili the best varianta, ale pro normalniho uzivatele je to zbytecny, tod muj nazor
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10365
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na tom se určitě shodneme...
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
jimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2007, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: MOSTECKO

octavia motor 81kw nebo 96kw

Příspěvek od jimo »

dik ze jste se nekdo ozval vim ze se to tu resilo vicekrat zustanu u 81
jozin
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 02 bře 2007, 09:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od jozin »

ahoj,co to tandemový čerpadlo?velká bolest u 96Kw?je možný ho opravit ,vyčistit?nebo se musí měnit?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“