octavia motor 81kw nebo 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia motor 81kw nebo 96kw
potrebuji radu odborniku mam oct.81 kw se kterou jsem spokojen nini se naskytla moznost oct.96 kw a nevim jestli jit do pd nebo ne servisaci poradte dik
Motory PD mají své PRO i PROTI.
Jsou vývojově modernější, přesnější a technologicky na výši. Bohužel z praxe víme, že jsou žíznivější (ač se to s modernější technologií moc neslučuje). Pro uživatele jsou PD větší nebezpečí poruchy či závady a vyšších investic (především vstřikovače, tandemové čerpadlo a jiné). Naopak svezení s motorem PD je příjemné a svižné (ale to i s obyčejným TDi může být - stačí zainvestovat úpravu SW). PD motory jsou velmi náročné na olej - zatímco klasické TDi jede téměř na cokoli, PD mají speciální oleje (za speciální ceny).
Osobně nejsem příznivcem motorů PD, mám radši klasiku s rotačním čerpadlem. Ale někdo Ti bude třeba tvrdit úplný opak.
Jsou vývojově modernější, přesnější a technologicky na výši. Bohužel z praxe víme, že jsou žíznivější (ač se to s modernější technologií moc neslučuje). Pro uživatele jsou PD větší nebezpečí poruchy či závady a vyšších investic (především vstřikovače, tandemové čerpadlo a jiné). Naopak svezení s motorem PD je příjemné a svižné (ale to i s obyčejným TDi může být - stačí zainvestovat úpravu SW). PD motory jsou velmi náročné na olej - zatímco klasické TDi jede téměř na cokoli, PD mají speciální oleje (za speciální ceny).
Osobně nejsem příznivcem motorů PD, mám radši klasiku s rotačním čerpadlem. Ale někdo Ti bude třeba tvrdit úplný opak.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
na dlhodobe usporne vozenie v relativne dostatocnym vykonom a spolahlivou konstrukciou by som volil 81 kw . ak chces sa salet a planonat nieco nad 190 ps tak si zvol 96 kw. ta je prepracovanejsia aj co sa tyka prevodovky a aj podvozku a brzd. na bezne vozenie 81 kw a chip k tomu
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Přesně tak. Ten servis mě u PD vždycky dost odrazoval, a taky již zmiňovaná hrozba poruchy PD vstřikovačů (jsou prouchovější než rotační čerpadla u 81kW).flekyc píše:nikdo nerek, ze ty motory jsou spatny, naopak, jsou supr, ale drazsi servis a vetsi spotreba a pokud ma 81kw kterej je v pohode, tak bych si koupil trysky, a mam to samy co tech 96kw
Jezdil jsem nějaký čas s motorem AHF 81kW na chipu od Cimbu. Měl 97kW (bez trysek). Takže pokud má třeba k dispozici motor ASV 81kW (má větší turbo než AHF) a k tomu dá větší trysky, může se hravě dostat na výkon kolem 105 - 110kW (i výše) naprosto bez křečí.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
ja mam 96kw turbo a mel sem 81kw trysky a bylo tam 150 - 160hp cca, tlak 1,45 bar, mi nerikej, ze ti to nestaci, jestli nejsi nadsenec a potrebujes slusny vykon a ne ultra traktor power 
presne, kamos ma PD96 a kdyz sem s nim sel kupovat blbej palivovej filtr tak byl o 3 kila drazsi nez muj a to mam 20% slevu, hnus no. treba ja osobne bych PD chtel, ale jen proto, abych mel klidny spanek kdyz tomu nakladam jako dobytek, prece jenom ty materialy sou lepsi a od roku 2003 uz se nedelaj rozdily mezi 96 - 110kw, cili the best varianta, ale pro normalniho uzivatele je to zbytecny, tod muj nazor
presne, kamos ma PD96 a kdyz sem s nim sel kupovat blbej palivovej filtr tak byl o 3 kila drazsi nez muj a to mam 20% slevu, hnus no. treba ja osobne bych PD chtel, ale jen proto, abych mel klidny spanek kdyz tomu nakladam jako dobytek, prece jenom ty materialy sou lepsi a od roku 2003 uz se nedelaj rozdily mezi 96 - 110kw, cili the best varianta, ale pro normalniho uzivatele je to zbytecny, tod muj nazor
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
octavia motor 81kw nebo 96kw
dik ze jste se nekdo ozval vim ze se to tu resilo vicekrat zustanu u 81