předvstřik 1.9 TDI AVG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Julinaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 09 říj 2009, 17:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Julinaa »

jericho-3 :

Chápu, že né vždy to musí být asi přesně podle tabulek, ale ikdyž se mě v motoru trošku rozskočil ventil,nazobala se vačka, rožšípalo se zdvihátko... tak i přesto byl předvstřik v pohodě. ( ano, byl jsem ten dobytek, co nechal motor klepat a nalogoval jsem si předvstřik, jestli to nepřeskočilo )

Ten byl v pohodě podle tabulek i před onou kolízí hlavy i pár let před a i před předešlýma rozvodama, vždy to sedělo podle vagíny. Jentak jsem zkoušel kdysi hnout čerpadlem a i menší změna ( vagína ukazovala krajní rysky) měla za následek uplně jiný zvuk motoru.

Kdybych to auto neměl pár let, ale koupil ho teďka v bazaru, tak nemám co řešit, zvuk pohoda, táhne to v pohodě, no smrdí to- asi nafták, jezdí to bez problému a že vagína v grafu nic neukazuje..... asi něco s kompatibilitou.

Jenže takhle to prostě není.Nejsem žádnej odborník ani znalec, ale vím jak se motor choval,co vykazoval, dokonce ikdyž nemám hudební sluch, tak rozpoznám zvuk svého motoru, jsem schopen poznat i výkon svého motoru a i onu vůni z výfuku na který to vše začalo.

Jak by řekl Zdenda Pohlreich. Viděl jsem hada srát,viděl jsem žábu bušit pěstí do skály i koně zvracet v barvách francouzský trikolóry,dokonce jsem viděl i stíhačku couvat........ale todle to ? to jsem ještě neviděl.
FORD Galaxy TDI AVG
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10351
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Odpověď máš na druhém fóru ;-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Juliana, jde o to, zda po opravě má motor dobré tlaky a pokud to smrdí a kouří a jinak je vše o.k. ten předvstřik bych zvedl. Označit si polohu čerpadla a třeba o 1-2 mm s ním hnout k bloku..Maximálně to vrátíš, nic víc. A pokud je to po opravě, klidně bych ten vyšší zatím nechal.. Protože ten smrad není normální..A přečti znova Marka 77 napsal to přesně , proč to smrdí...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“