Teplota vody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
miros7
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 bře 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Teplota vody

Příspěvek od miros7 »

Zdravim,
Mam dotaz kdyz zapnu topeni a stojim na miste teplota na budiku mi postupbe klesa z 90 k nule pokud ale topeni vypnu zase splha nahoru na 90 a tam se drzi cim to je? Mam octavii tdi 1999 AGR. Dekuji za rady.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

v prvom rade termostat.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

A s termostatom vymen rovno aj cidlo teploty...ale snaz sa kupit original oboje,lebo s vselijakymi delphi,mahle,wahler,gates a podobne mam zle skusenosti.len pre zaujimavost na jednej b5-ke som termostat menil na 3x,majitel nechcel investovat do origo,az na 3.pokus som mu odmietol dat zase nejaky sunt tak pristupil na origo.na octaviu to nie je ani drahe,cidlo cca 11e a termostat cca 13e...a rovno mozes vymenit aj chladiacu kvapalinu za novu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33752
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Re: Teplota vody

Příspěvek od slovacek.milos »

miros7 píše:Zdravim,
Mam dotaz kdyz zapnu topeni a stojim na miste teplota na budiku mi postupbe klesa z 90 k nule pokud ale topeni vypnu zase splha nahoru na 90 a tam se drzi cim to je? Mam octavii tdi 1999 AGR. Dekuji za rady.
pokud ti drží teplota na 90 tak výměna ntermostatu asi nepomůže ,

problém žhaviče alternátor, relátka, pojistka a chce to diagnostiku
miros7
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 bře 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Re: Teplota vody

Příspěvek od miros7 »

slovacek.milos píše:
miros7 píše:Zdravim,
Mam dotaz kdyz zapnu topeni a stojim na miste teplota na budiku mi postupbe klesa z 90 k nule pokud ale topeni vypnu zase splha nahoru na 90 a tam se drzi cim to je? Mam octavii tdi 1999 AGR. Dekuji za rady.
pokud ti drží teplota na 90 tak výměna ntermostatu asi nepomůže ,

problém žhaviče alternátor, relátka, pojistka a chce to diagnostiku
Alternator je novy dva tydny orginal bosch. Zbytek musim proverit dnes se mi to stalo poprve je mi divne ze to dela jen s topenim bez topeni ne.... Jiank bych taky resil ten termostat ale takhle si nejsem jisty.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33752
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

že je alzternátor nový boš to nic neznamená pole pravidla

problém treba hladat už v novom dieli,

vag ti řekne zda řj motoru ví o jeho volné kapacitě a je schopna využívat žhaviče ve vodě,

ono když ti tdi žere na volnoběh půl litru a ještě se tam grilovat to asi nejde, tam ti musí něco přitopit
jofa
Přispěvovatel
Příspěvky: 705
Registrován: 21 led 2016, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica

Příspěvek od jofa »

No dobre,ale zhavicky na ohrev vody funguju od 0 do -5 a menej takze teraz asi sotva bude mat spusteny ohrev...ten altik je na 120A?no ale ked to zacalo z nicoho nic az teraz tak by som skor pozrel cez diagnostiku cidlo teploty ci ukazuje realne hodnoty.este taka vec,ked ti klesa teplota na budikoch,klesa aj teplota z ventilatora?znamy mal problem ze mu behala teplota hore dole ale fukal stale vrely vzduch,poriesil to opravou budikov ale to nemusi byt tvoj pripad
miros7
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 bře 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od miros7 »

jofa píše:No dobre,ale zhavicky na ohrev vody funguju od 0 do -5 a menej takze teraz asi sotva bude mat spusteny ohrev...ten altik je na 120A?no ale ked to zacalo z nicoho nic az teraz tak by som skor pozrel cez diagnostiku cidlo teploty ci ukazuje realne hodnoty.este taka vec,ked ti klesa teplota na budikoch,klesa aj teplota z ventilatora?znamy mal problem ze mu behala teplota hore dole ale fukal stale vrely vzduch,poriesil to opravou budikov ale to nemusi byt tvoj pripad
Altik je presne ten co tam ma byt. Budiky mi blbnou dlouhodobne padanibrucicek tachometru nekolikrat opravovano.
Uživatelský avatar
MarfyE34
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 06 črc 2011, 10:17
Odpovědi: 0
Bydliště: //Mordor

Příspěvek od MarfyE34 »

Řešil jsem to samé na Octě , jdi do Škodovky a kup termostat a čidlo teploty. Investice dohromady cca 1500 Kč ! A je to zase na X let vyřešené !
Seat Leon 2.0 TDI 135kW FR = "Furt Rozbitý" (LOL)
BMW E39 530d 2260V - kovadlina 600 Nm ;)
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 925
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

AGR na voľnobeh nemá také zbytkové teplo, aby vykúrilo kabínu a súčastne udržalo teplotu motora na 90. Je to vlastnosť, nie porucha.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

passion píše:AGR na voľnobeh nemá také zbytkové teplo, aby vykúrilo kabínu a súčastne udržalo teplotu motora na 90. Je to vlastnosť, nie porucha.
s dobrým termostatom je to OK ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
yardarytarda
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 22 říj 2008, 18:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Čejkovice

Příspěvek od yardarytarda »

octaviask píše:
passion píše:AGR na voľnobeh nemá také zbytkové teplo, aby vykúrilo kabínu a súčastne udržalo teplotu motora na 90. Je to vlastnosť, nie porucha.
s dobrým termostatom je to OK ;)
Tak když bude venku -10 tak ti ani dobrej termostat ručičku na 90 neudrží ;)
miros7
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 13 bře 2010, 19:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od miros7 »

yardarytarda píše:
octaviask píše:
passion píše:AGR na voľnobeh nemá také zbytkové teplo, aby vykúrilo kabínu a súčastne udržalo teplotu motora na 90. Je to vlastnosť, nie porucha.
s dobrým termostatom je to OK ;)
Tak když bude venku -10 tak ti ani dobrej termostat ručičku na 90 neudrží ;)
Ja nevim ale do ted i vvzime nebyl problem normalne drzela teplotu v pondeli vymenim termostat a cidlo uvidime dekuji za rady.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“