Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Evropské vozy - ostatní » SCANIA V8
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
SCANIA V8
PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 7:55 pm Citovat
luke.bean
Přispěvovatel
Založen: 4.9.2007
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha - Litvínov




Vracím se na fórum v domění že tady je svět ještě v pořádku , protože to co se odehrává na facebooku ohledně odborných věcí nemá obdoby , tak doufám že se nezklamu i tady . . .

Mám takovou relativně banální otázku , Scania , turbo s obtokem řízeným přímo z tlakové části viz obrázek.

Když dám na tu spojovací hadičku " kohoutek " ( odborně - manual boost controller ) docítím tím že se to bude víc nafukovat ?

řekové jsou asi jedni z nejvetších ladičů Scanií a motorů , jejich úprava spočívá v odpojední WG , takže to fouká na plno . . ale to mi přijde takový dost runtální už.

Já foukám teď 2 bary a oni když to zaslepí , tak 3.6 . .


_________________
QUATTRO 308 kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 8:22 pm Citovat
martin48813
Přispěvovatel
Založen: 17.11.2017
Příspěvky: 60




Ahoj co to je zač?? euro 4.5 nebo 6??? copak skanča v8 nejede???? Velmi šťastný
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 8:25 pm Citovat
sCitem
Přispěvovatel
Založen: 9.9.2015
Příspěvky: 265
Bydliště: Bílina




Sorry za offtopic...v čem to je krom náklaďáku ?

_________________
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 8:28 pm Citovat
luke.bean
Přispěvovatel
Založen: 4.9.2007
Příspěvky: 730
Bydliště: Praha - Litvínov




je to euro 3 ještě , jede to hezky , docela tahoun , ale výkon není nikdy na škodu když to tahá váhu

_________________
QUATTRO 308 kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so únor 10, 2018 8:34 pm Citovat
martin48813
Přispěvovatel
Založen: 17.11.2017
Příspěvky: 60




pravda pravda asi spatnej topic Smích aby tě tady neukamenovali Smile
ale takováhle uprava je dost na prd když to zaslepíš tak to bude foukat na plno ale co na to jednotka??? nehledě na to že budeš do nekonečna měnit hadice k ic a pak taky spotřeba......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: po únor 19, 2018 4:16 pm Citovat
Míšánek
Přispěvovatel
Založen: 15.2.2010
Příspěvky: 682
Bydliště: Uherský Brod




Ano, ten "kohoutek", tedy boost controller dokáže zvětšovat plnící tlak v závislosti na jeho nastavení a to přesně tak, jak popisuješ - tedy že jej seriově vložíš mezi kompresor housing a wg actuator. Jenom bych rád upřesnil, že se nejedná o kohoutek jako takový (jelikož samotné přiškrcení proudění vzduchu by neměnilo výsledný tlak na obou koncích hadice), ale v tomhle ovládácím prvku se nachází kulička, na kterou tlačí pružina, jejiž předpětí se mění právě otáčením ovládacího prvku tohoto boost controlleru. Tzn. že čím vyšší tlak požaduji, tak tím vyšší předpětí na pružině nastavuji. Pak samozřejmě existují i elektronické boost controllery, které už jsou o x levelů jinde, jak charakteristikou ovládání wg, tak plynulostí, hysterezí, možností nastavit si několik nadefinova8ných profilů atp...
Samozřejmě k tomu vyšším tlaku budeš muset taky přidat víc nafty aby se nějaký účinek dostavil. Nehledě na to, že nevím jak se k tomu vyššímu tlaku postaví ecu a jestli neskočí díky tomu potom do nouzáků, viz. níže

martin48813 napsal:

ale takováhle uprava je dost na prd když to zaslepíš tak to bude foukat na plno ale co na to jednotka???
Otázka je, jakým způsobem je v případě jeho Scanie veden motormanagement - pokud je to ještě z větší části čistá mechanika, tak je to úplně jedno, ale vzhledem k tomu, že to je Euro3, což už tedy asi bude Scania HPi, tedy v podstatě commonrail, tak si myslím, že při nárustu tlaku plnícího vzduchu nad určitou hranici dojde k přechodu jednotky do nouzového režimu. Takže zvednout tlak na turbu je relativně jednoduchá věc, ale to ostatní si musí majitel ještě doladit a zjistit asi sám.
Samotného by mne ale zajímalo jak tohle dopadne Mrknutí

martin48813 napsal:
nehledě na to že budeš do nekonečna měnit hadice k ic a pak taky spotřeba......

To bych netvrdil. Samozřejmě že může nějaká hadice sem tam střelit, ale rozhodně to nebude neustále a jak na běžícím pásu. jednak je stávající systém dostatečně naddimenzovaný, a taky podle jeho slov to nechce využívat stále. Co se spotřeby týče, tak tam už ovšem platí pravidlo že chceš-li mít koně, musíš jim dát taky napít.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
SCANIA V8
 Obsah fóra Dieselpower forum » Evropské vozy - ostatní
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.