O1 AGR nastavovač dávky N146
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vyměnil jsem palivový filtr, potom ještě prošel ukostření pod autobaterií kde to bylo dost zarezlé a pročistil kontakty na ŘJ a pročistil ukostření u ŘJ. Poté pod levým stěračem je krabička a bylo kolem ní spousta bordelu nasáklého vodou, všechno jsem vyčistil. Nic z toho nepomohlo. Budu muset najít někoho s osciloskopem, nebo náhradním N146 aby se to pohnulo dále 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33617
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Nejde o to, kolko mg ukazuje vag, ale o konecnu voltaz cerpadla. Rovnaku voltaz mozem spravit na 40 mg, aj na 51 mg. Je to blbost, ale da sa to. Osobne by som nechal 51, kvoli plochejsiemu nastupu krutaku. Natahovat to hned pri 40 mg je prasarna.patrikE39 píše:mě při plném plynu agr ukazuje 40mg a dle grafu v vga je to v pořádku.... nebo mám já málo? čím by to mohlo být? jako auto jede o poznání méně než před 100tisíci km.
// Edit, vaha vzduchu moze byt uz chytena, preto to nejde tak, ako predtym.
https://www.meckotdi.sk - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trenčín
váhu vzduchu i N75 jsem měnil protože oboji bylo špatné.. taky byl vadný zpětý ventil v nádrži a docházelo k roztržení soupce paliva a bylo to v otáčkách plné bublin.., bo všechno jsem to dal dokupy ale stejně to nejede tak jak to jezdilo... jinak tlak turba je měřený a v pořádku, egr čistý a zaslepený. ono právě od 120km/h to nemá ten tah jako to mělo... předjíždění už neni tak bleskové ale táhlé.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
To, že Ti nastavovač N 146 kmitá kolem vypočtené vstřikovací dávky není samozřejmě dobré. Někde bude "elektrická" chyba, jak zde již bylo uvedeno. Následkem toho dochází zřejmě k "rozhoupání" volnoběžné dávky a volnoběžných otáček. Takové rozhoupání však dokáže způsobit i "špatné" palivo nebo jeho nepravidelný a nedostatečný přísun, což zde bylo také zkušenými kolegy konstatováno. A když jsi uvedl, že problémy začaly asi po 200 km od načerpání paliva, zdála se tato příčina jako nejpravděpodobnější. Ty jsi však špatné palivo a bubliny vyloučil. Vyloučil jsi i jiné možné příčiny, které zde byly postupně uvedeny.Mnau píše:Tak jsem se pokusil nastavit, ale šlo to uplně na hovno, tím jak otáčky kolísaj a volnoběžná dávka taky...... Lítalo to kolem 6-7mg podařilo se mi to stahnout, teď to lítá jen 2.4-4.6mg viz přiložené video. Je pravda, že motor začal poskakovat po ujetí cca 200km na nově natankovanou nádrž. Koukal jsem na tu průhledou hadici vedení paliva a žádné velké bubliny tam nejsou
Video youtube: https://youtu.be/G-6vAAPyb0g
Já se však domnívám, že to "pocukávání" při klidné jízdě do 2500 otáček by mohlo být způsobeno i "zatuhující regulací turba". Bude-li "obtoková klapka" při přidávání plynu později otvírat, bude se turbodmychadlo více roztáčet a skutečný tlak v sacím potrubí bude růst nad požadovaný. Pokud za těchto podmínek bude váha vzduchu ukazovat o něco méně než je skutečnost nebo je v "čipu" u těchto otáček hodně omezena vstřikovací dávka z hlediska kroutícího momentu či kouřivosti, což se u některých "čipů" stává, bude motor dostávat příliš chudou směs a může začít "pocukávat".
Bylo by proto vhodné udělat logy skupin 1,3,11 a 1,4,8 jak při klidné jízdě, tak při plné akceleraci. Při klidné jízdě alespoň po dobu 10 min.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Dneska jsem auto předal do povolanějších rukou
jinak k těm 2500 otáčkám, myslel jsem si že od 2500 otáček to už necuká, ale potom jsem tomu věnoval pozornost a není to tak, pravda je, že to necuká, jelikož otáčky jsou tak vysoké a vstřikuje se tak málo paliva na jeden cyklus, že to není cítit. Ale je slyšet, že motor "zakopává". Motor neškube pouze když se tomu naloží, odpovídá to pravděpodobně kdy nastavovač nastaví takové napětí na cívce, kde se už nechvěje ( není uprostřed ). Jediné co jsem ještě udělal, když jsem tankoval plnou, že jsem tam nalil 2 litry M2T oleje na promazání a pojezdil s tím tak cca více jak 400km a nic. Tak snad se přijde na to co tomu je 


Ten nastavovač samozřejmě není v pořádku, jak uvádím výše. Pokud by však vstřikované množství kolísalo v celém rozsahu otáček pouze tak jako na volnoběhu, tak by to neměl být pro pravidelný chod motoru žádný problém.
Fabrický "soft" zkousne i větší výchylky ve vstřikovaném množství v celém rozsahu otáček (v pohodě 6mg/H). Některé "čipy" však jsou v nižších otáčkách výrazněji ochuzeny.
Fabrický "soft" zkousne i větší výchylky ve vstřikovaném množství v celém rozsahu otáček (v pohodě 6mg/H). Některé "čipy" však jsou v nižších otáčkách výrazněji ochuzeny.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
to Mnau:
Ten nastavovač nemusí "chvět" pouze když se nachází "uprostřed", tak jako na Tvém videu. Tu polohu zaujal dle konkrétní "startovací" dávky, závislé zejména na teplotě motoru. Já se domnívám, že se tak chová v celém rozsahu otáček.
Ten nastavovač nemusí "chvět" pouze když se nachází "uprostřed", tak jako na Tvém videu. Tu polohu zaujal dle konkrétní "startovací" dávky, závislé zejména na teplotě motoru. Já se domnívám, že se tak chová v celém rozsahu otáček.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip