Ovladaci jednotky motoru stahovacek - prechod z 2.5g na 3g

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tripx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 dub 2017, 10:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Ovladaci jednotky motoru stahovacek - prechod z 2.5g na 3g

Příspěvek od tripx »

Mužete mi prosim poradit jake mozky motoru hledat, mam v tom pekny guláš.

Předělávka z 2.5 na 3g pro Octavia kombi r.v.2000 model 2001.

Potrebuji mozky (ovladaci jednotky) motoru do stahovacek:
Leva predni - 1U4 959801D
Prava predni- 1U4 959802D
Leva zadni - 1U0 959811D
Prava zadn i- 1U0 959812D

Bohuzel veskere rozumne nabidky nemeli tento stitek, protoze vsechny maji ten stitek jiz davno odlepeny z motoru a jediny co drzi za stitky jsou primo na mozku např. štítek 104411-301 je LP- 1U4 959801D.
JENŽE jsem našel i 104411-302 a je udavane to same tedy 1U4 959801D a ja ted nevim co je co.

Komfortku jsem vicemene dostal a ta ma cisla 1C0959799B a na ní mne taky klamou cisla neb je uvedeno ZM max 5DK 008 214-00 III73902. H01/S0003 - toto cislo mne klame nejvice tedy H01/S0003 - to znamena ze musim hledat mozky typu HW01 S0003 ?

Muze mi nekdo prosim poradit eventualne udělat rozumnou cenovou nabidku ke koupi mozku?

Popripade vezmu vic veci na predelani z 2.5 na 3g

diky vsem za pomoc.

Obrázek
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

lehčí máš podívat se na motorek jestli je tam brm nebo brf pak napiš sem pvsochurkovi@seznam.cz pošle to co potřebuješ ;) jinak se ty protokoly nedomluví
tripx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 dub 2017, 10:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tripx »

Ahoj, ani já na původních motorech nemám již papírové štítky kde je to vše napsané, tedy včetně toho jestli je to brm nebo brf. Co s tím dál?

Také mi zajímá jaký je rozdíl mezi 104411-301 a 104411-302

Zdroje informací se naprosto liší a každý tvrdí něco jiného.

1 zdroj - na číslech nezáleží jsou mezi sebou záměný
2 zdroj - 302 je na octavia 2
3 zdroj - 301 je na OC 1 před faceliftem typ ALH s komfortkou 2.5g a 302 je po faceliftu s komfortkou 3.g
4 zdroj 301 je pro sedan liftback a 302 pro kombi a nejsou mezi sebou záměný
5 zdroj komfort jednotka musí mít stejná čísla HW jako čísla mozku motorů tedy 301 = HW 01 a 302 = HW 02
6 zdroj je to jedno ale musí se nahrát všude stejný protokol jak do komfortky tak do mozků motorů
7 zdroj 301 je necan 302 je can
8 zdroj 301 je pouze pro komfortky které mají zavírání elektricka okna pouze v předu a 302 pro 4 okna.

Dal už jsem neměl sílu hledat.

Samozřejmě se bavíme o mozcich typu 1U4959801, 2,11,12D

Jak to tedy opravdu je?
Děkuji.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

z toho ti mrdne, když tam nejsou ty papírky tak to dávám elektrikáři do mistřína co umí všechno dohledat a ví,

napiš na ten mejl mi už párkrát v minulosti pomohl, založil jsem pár podobných témat namlátila se vlečka slámy a k ničemu to nevedlo ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zožen si nejaké auto na vrakáči, ktoré malo 3G komfort a vyťahaj si z toho všetko čo potrebuješ a budeš mať istotu, že je to 3G. :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to je rada nad zlato, bohužel na vrakáčí tomu nerozumí, ještě jsem nenašel vrakáč co by rozuměl komfortu?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

asi je mám ale bude to na tebe drahý...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a co je drahý pětikilo + :? za komfort se platí, já osobně komfort nemusím v soboru jsem se svazl na pinckovi (LOL) (crazy) orgazmus po celém těle (LOL)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

pokud seženeš za 500 801D koupím jich hned 10
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tripx
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 11 dub 2017, 10:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od tripx »

500 kc je pro mne rozumna cena a s tou souhlasim a i za tyto penize mi byli nabizeny ale bez stitku .. holt vrakoviste ty povetsinou netusi pokud clovek nepride v ruce s tim co chce. Kazdpodane potrebuji vedet na 100% ze mi 801,2,11,12 D mozky pujdou s motorama co mam tedy 1U4959801b,802B,811B,812B

dekuji
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9197
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Mozky na motor z starsi generace jdou dat predelaval jsem to.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

podle mě to je víc jak deset let jsem měl na koktě BRM - H a oba přední BRF, fachčilo to tak že když jsi do tlačítka vysílal morzeovku tak okénko po půlcentáčku jelo nahoru nebo dolu, když jsem vyměnil přední za BRM - H vše ok
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“