Nesprávný chod TDS do 2t ot/min
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nesprávný chod TDS do 2t ot/min
Auto je to 325TDS, 95rok najeto na tacháči 245t. nedělám si iluze, že to sedí. Když vím jak se stáčí v čr. ale o tom až jindy..
Takže můj problém: Ranní starty - 2x žhavím a jde na brnk, vteřinu pohoupe a jde normálně. Teplé starty o trochu horší ale chytne vždy tak vteřinu točí, prostě nejde na převalení motoru.
Když je motor studený a potom i teplý tak do 2t. otáček cuká při akceleraci a ikdyž držím rychlost, při teplém motoru trochu mín ale je to tam znát pořád. Při větších otáčkách jde jak nový a táhne taky krásně.
Diagnostika je bez závad, filtry a žhavičky nové.
Děkuji za info a snad už to tu vyřeším.
Takže můj problém: Ranní starty - 2x žhavím a jde na brnk, vteřinu pohoupe a jde normálně. Teplé starty o trochu horší ale chytne vždy tak vteřinu točí, prostě nejde na převalení motoru.
Když je motor studený a potom i teplý tak do 2t. otáček cuká při akceleraci a ikdyž držím rychlost, při teplém motoru trochu mín ale je to tam znát pořád. Při větších otáčkách jde jak nový a táhne taky krásně.
Diagnostika je bez závad, filtry a žhavičky nové.
Děkuji za info a snad už to tu vyřeším.
Přeji hodně štěstí, to samé řeším půl roku, spoustu konzultací jak tady, tak na e30 forum. Nové vstřiky, svíčky, hydroštely, pal i vzduch filtr nové, egr ventil vyřazen. Čerpadlo v nádrži OK, nečistoty tam nejsou, nafta Schell (ta dražší). Diagnostika OK, ale tady to je stejně ještě hloupý na to aby to určilo konkrétní věc.
Já mám tedy největší podezření na vstřik. čerpadlo. Ale než do¨toho dám takovej ranec peněz tak zjištuju co by tak asi...barvas píše:Přeji hodně štěstí, to samé řeším půl roku, spoustu konzultací jak tady, tak na e30 forum. Nové vstřiky, svíčky, hydroštely, pal i vzduch filtr nové, egr ventil vyřazen. Čerpadlo v nádrži OK, nečistoty tam nejsou, nafta Schell (ta dražší). Diagnostika OK, ale tady to je stejně ještě hloupý na to aby to určilo konkrétní věc.
Vstřikovací čerpadlo jsem také vyměnil (ale ne za nové) a dělalo to stejně. Je velmi malá pravděpodobnost že by se dvě čerpadla chovaly stejně, i když náhoda je blbec. Potíže sami postupně odezněli, sám nevím jak je to možný že se to samo spravilo. Trápilo mě to celý léto až mám podezření že to souvisí s okolní teplotou. Jak se klesla venkovní teplota, tak se auto rozjezdilo.
Hm, možné to je ale spíš bych to pak viděl na vytažený řetěz/ybarvas píše:Vstřikovací čerpadlo jsem také vyměnil (ale ne za nové) a dělalo to stejně. Je velmi malá pravděpodobnost že by se dvě čerpadla chovaly stejně, i když náhoda je blbec. Potíže sami postupně odezněli, sám nevím jak je to možný že se to samo spravilo. Trápilo mě to celý léto až mám podezření že to souvisí s okolní teplotou. Jak se klesla venkovní teplota, tak se auto rozjezdilo.